Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meestal ben ik erg toegewijd en zorgzaam etc, maar ik ben ook wel eens heel erg dronken..."
"Ik drink, of ik drink niet. Meestal drink ik niet ( zo'n 360 dagen per jaar) soms drink ik wel, en dan is dat meestal te veel! En tja... dan beland ik wel eens op lokaties waar ik beter niet had kunnen zijn, doe ik dingen die ik beter niet had kunnen doen of laat ik juist dingen die ik beter wel had kunnen doen.... tja... that's life... i'm a sinner not a saint."
"Wasteland heeft een erg hoge gayfactor omdat er ook single men toegelaten worden. Wel een mooi feestje overigens, top muziek, gezellige/gemoedelijke sfeer en top aankleding van zowel de lokatie als de bezoekers. Meer succes zul je hebben op soortgelijke party's als BITCH, Domiatrix, Elixer of The Clinic, hier worden alleen stellen (m-v of m-v-v) en single ladys toegelaten. Misschien heb je geen sex op de party zelf ( vind ik persoonlijk ook meer iets voor (semi) vaste partners) maar wellicht kom je er een mooie dame tegen waarmee je later thuis kunt afspreken voor een Wap-date ( = drugsdating). Dan is degene waarmee je dit avontuur in stapt niet geheel vreemd voor je, ook wel prettig. Vind je t fetish/kinky gedeelte niet zo boeiend, ga dan swingen en schrijf je in op een betaalde swingsite. Op onbetaalde vind je veel fakers, op betaalde sites moet je wel heel lelijk zijn wil je niet scoren. Ook een optie is bv een parenclub bezoeken (Fun4Two is de beste, word je bij binnenkomst gescreend op looks. Niet leuk voor mensen die worden afgewezen, maar daardoor komen er wel vooral aantrekkelijke en (semi-)jonge mensen) en daar eerst een meisje leren kennen en er clean mee sexen (Beetje Bi Night is t meest geschikt, elke 2e vrijdag vd maand), net als op een party kun je er dan een wap-date mee afspreken voor een later tijdstip. @ Its me: doe eerst een (half) pilletje en leg er vervolgens GHB op en als kers op de taart nog wat ballonnetjes lachgas: Horny as Hell and Appasionated like an Angel!!"
"Lak,leer,latex catsuits (rood voor blonde vrouwen, zwart voor overig), soft BDSM, new burlesque, high heels/stiletto's, laarzen, korsetten, truitjes die iets doorschijnen waarbij het NIET zo bedoeld is, MILFen en lange donkere krullen op een mooi vrouwenhoofd."
"Leuke report! @Walldac: "wel eens gehoord" in combi met "heb t nog nooit zelf gebruikt" is m.i niet echt een betrouwbare bron. Lachgas is een van de meest onschuldige tripmiddelen die er bestaan, het enige wat je eraan kunt overhouden bij veelvuldig gebruik (lees: dagelijks gebruik, langer dan een jaar) is dat je lichaam problemen krijgt met de opslag en aanmaak van vitamine B12. Dit kan opgelost worden door te zorgen dat je deze vitamine voldoende B12 binnen krijgt. (1 blikje Redbull bevat al een dagelijks aanbevolen hoeveelheid van 200% ) Lachgas wordt idd meestal in combinatie gebruikt met XTC, GHB tijdens de sex, voor een kort maar heftige samensmelting met je partner(s). Ook kun je er marihuana "onder leggen" om de trip heftiger te maken. Nuchter lachgas gebruiken kan zoals in deze report beschreven wordt, maar zelden krijg je dan de euforische ervaringen, visioenen of bijna dood ervaringen waar lachgas om bekend staat."
"@Rabbithole: wat jij noemt is verkeerd gebruik van drugs dat is altijd slecht: idd, nooit teveel achter elkaar en geen giga ballonnen maken. Als je "normaal" doseert, dus 2 a 3 ampullen en daarna minimaal ff 10 min niet, is er niks schadelijks aan. Sorry dat ik te kort door de bocht ging. About philo's: daarbij kan 1x slecht vallen al voor psychose zorgen: dunkt me tamelijk schadelijk, al is dat niet hoe het "normaal" uitwerkt."
"Vandaag uit eigen brein: " Het kwaad, is het mislukte in jezelf dat zich wreekt en het goede probeert te vernietigen" Is t wat, of is t lauwtjes en ben ik gewoon Vorige week door een maat van me gezegd, terwijl hij apestoned bij mij in de auto zat, ik reed (nuchter). Hij: "WOW! jij durft echt alles met een auto!" Ik: "Wat bedoel je, keren op de weg?" Hij: "Eh.... ja...." Hilarical!"
"Bewust vrijgezel en heb meerdere fuckbuddy's of zoals ik het liever noem, schatjes. Bevalt perfect, zeker een aanrader, maar ik heb er geen voor je te leen, sorry."
"@Flameon: Ja ik geef om hun, maar niet perse zoals of zoveel als om een geliefde. Om vrienden of kennissen geef je ook, maar ze zijn wel vervangbaarder, daarmee vergelijkbaar qua "waarde", maar wel op een andere manier, al is elke fuckbuddy weer anders, sommigen blijven vagekennisfuckfriends, andere worden fuckfriends4ever en alles wat daar tussen zit"
"@Vode: thank you @ De vraag, waarom zo veel: nou... dit is MIJN antwoord, weet niet hoe de rest van multifucking nederland er over denkt, maar voor wat het waard is: 1 ik verveel me nogal snel, nu blijft het spannender / meer afwisseling, al mijn fuckbuddy's zijn fijn in bed (anders worden het geen fuckbuddys maar blijven het one-night-stands ) maar ieder heeft zo wel haar/zijn specialiteiten. Ik geniet graag van al deze specialiteiten, maar ben ook weer niet zo veeleisend dat ik verwacht dat er ooit iemand voorbij komt die AL deze specialiteiten in zich heeft. Alhoewel.... als die wel blijkt te bestaan en ik die ooit tegenkom, zwaai ik de rest van mijn fuckbuddy's vriendelijk uit en ga ik op 1 knie voor dit exemplaar 2: misschien moet je voor de gein op google ofzo eens "swingen" intypen... lekker lezen !!!"