#1
Hoe is het je deze dagen vergaan?Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
Hoe is het je deze dagen vergaan?Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
Bekijk bijlage 67661
1 JAAR.
En ik kan echt zeggen dat ik van 95% van de paws klachten ben hersteld. Wat een reis was het.
Dankbaar as fuck!
Respect!Bekijk bijlage 67661
1 JAAR.
En ik kan echt zeggen dat ik van 95% van de paws klachten ben hersteld. Wat een reis was het.
Dankbaar as fuck!
Weet niet wat jou doel is wat betreft middelengebruik @Mezelf maar let wel op. Op deze manier gebruiken is voor een verslavend brein reden om vaker en meer te gebruiken. Gewoon een heads up 😉Ps. Hoe zit het verder met slaap bij jou eigenlijk? Dat blijft bij mij namelijk nog wel echt een drama... en dat is zacht uitgedrukt helaas... vandaar toch nog om de week ongeveer een stickie...
Goed punt. Het is niet zo zwart/wit als: benzo's zijn per definitie verkeerd. Het zijn hulpmiddelen die je snel uit heel erge stress (of in mijn geval ook nek/rug pijn) kunnen halen.Je kunt zeggen van benzo's wat je wilt, maar het heeft me nu écht even uit de put getrokken. Althans, het heeft me rust gegeven waardoor ik zelf tot rust ben gekomen. Zo enorm gespannen en angstig geweest de afgelopen weken.
Heb je aan de andere kant ook dat wanneer je een keer niet gebruikt, dat je dan juist dat machtgevoel over jezelf hebt? Want zo simpel kan het soms zijn: focussen op de keren dat het wél goed gaat. Net zoals je jezelf programmeert met je verslavingsgedachtes, kun je jezelf herprogrammeren door een keer bewust niet te nemen en dan ook (terecht) jezelf een schouderklopje te geven. Elke keer dat je dit doet, wis je dat verslavingspatroon verder uit, maak je nieuwe neurale netwerken aan die gezond gedrag herproduceren.Pff echt weer controle verlies over m'n verslaving. Nu precies wanneer ik bezig ben met m'n behandeling bij de ggz.
Slik elke dag meer benzo's dan het voorschrift. Beloof mezelf elke ochtend het niet te doen. Weggooien ga ik ze niet doen want stel je voor dat ik ze nog nodig heb. Kut verslavingsgedachtes.
Eenmaal gebruikt is die verslaving weer helemaal terug. Machteloosheid tegenover jezelf.
3 dagen geleden bad trip gehad van wiet, in plaats van dat ik denk laat ik dat maar niet nog een keer doen. Blow ik sindsdien elke dag. Meerdere joints gelijk, voor werk, rijden in het verkeer met medicatie en half stoned.
CONTROLEVERLIES verslaving echt!
Wat nu weet je wel. Mijn terugvallen lopen vaak snel uit de hand. Dus verslavingszorg is belangrijker nu dan ggz denk ik. Heb al 1 kliniek gebeld; die nemen me niet op vanwege dubbele diagnose.
Tot zo ver
Raver ):
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."