Bekijk bijlage 67661
1 JAAR.
En ik kan echt zeggen dat ik van 95% van de paws klachten ben hersteld. Wat een reis was het.
Dankbaar as fuck!
Respect!Bekijk bijlage 67661
1 JAAR.
En ik kan echt zeggen dat ik van 95% van de paws klachten ben hersteld. Wat een reis was het.
Dankbaar as fuck!
Weet niet wat jou doel is wat betreft middelengebruik @Mezelf maar let wel op. Op deze manier gebruiken is voor een verslavend brein reden om vaker en meer te gebruiken. Gewoon een heads up 😉Ps. Hoe zit het verder met slaap bij jou eigenlijk? Dat blijft bij mij namelijk nog wel echt een drama... en dat is zacht uitgedrukt helaas... vandaar toch nog om de week ongeveer een stickie...
Goeie ja... Al ben ik ook van de wiet nagenoeg 11maanden clean geweest, maar slaap werd er toen niks beter op. Eigenlijk in tegendeel. Het zal met de adhd te maken hebben die behoorlijk meer aanwezig werd nu ik van dagelijks gebruik af ben. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit zonder hulp goed heb geslapen heb in het verleden toen wiet nog geen rol speelde.Misschien is die ene keer wiet juist wel de rede dat je niet goed hersteld qua slaap.
Ben je iedere avond op ongeveer zelfde moment op bed? Gebruik je geen nicotine? Caffeïne? Sporten? Eetpatroon? Allemaal zaken waarvan ik niet weet of je die onder controle hebt.. Zeker hebben ze wel invloed op je slaappatroon.Dat is nog een beetje mijn hoop anders toch gericht therapie voor slaap ofzo 🤷♂️.. ik zou het anders ook niet weten.
Ja heb vroeger ook al 2x slaaptherapie gehad (eerste keer was ik 12 en weet ik niet veel van en tweede keer was ik 23jaar bijna een maand lang) en weet dus aardig wat over de slaaphygiëne waar je het eigenlijk over hebt. Wat dat betreft heb ik dit dus al m'n hele leven en heb geen active herinneringen meer van probleemloos slapen.Ben je iedere avond op ongeveer zelfde moment op bed? Gebruik je geen nicotine? Caffeïne? Sporten? Eetpatroon? Allemaal zaken waarvan ik niet weet of je die onder controle hebt.. Zeker hebben ze wel invloed op je slaappatroon.
Ik heb precies hetzelfde haha, het werkt wel 👌🏻Echter bleek voor mij een filmpie of serie kijken mij sneller laat inslapen.
Wel belangrijk hierin voor mij is dat ik die film of serie al (meerdere malen) gezien heb.
Ik doe dus mn raam dicht om geluiden van buiten te blokken en makkelijker in te slapen, maar het nadeel daaraan is dat ik dan midden in de nacht weer te warm heb en daardoor wakker word.Oh en ik heb mijn waaier aan om zachte geluidjes te blokken want dit laat me minder snel wakker worden door geluiden denkende aan kachel die aan gaat, mensen die auto starten buiten, vogels.. etc... Hierdoor kom ik meestal voorbij de 4 uur wat min of meer mijn max was voordat ik deze twee dingen deed.
Ja is dus niet de juiste oplossing haha.Ik doe dus mn raam dicht om geluiden van buiten te blokken en makkelijker in te slapen, maar het nadeel daaraan is dat ik dan midden in de nacht weer te warm heb en daardoor wakker word.
Dit soort dingen gebeuren. Het kan iets in gang zetten maar je kunt er niets aan doen. Het belangrijkste is dat je het herkent enIk tel bijna 8 maanden cleantijd.
Vandaag was ik op een grote beurs in Duitsland voor zaken. Nadat de dag voorbij was gingen we even langs de gezelligheid voor wat gratis eten en wat drinken.
Er bleken alcoholfreie cocktails te zijn. Ik zeg tegen mijn collega prima hoor, als daar geen alcohol in zit.
Krijg het glas in mijn handen, neem een slok via het rietje en verrekte, alcohol!!!!!
Heb dus best een grote slok op, bleken ze de verkeerde aan me collega te hebben gegeven. Voel me er zo kut over maar ik was me echt van geen kwaad bewust gewoon. Is dit een terugval???
Indd zo gaat dat .heb het ook eens gezegd over 0,0% bier.Alles is aanwezig behalve de alcohol zelf: de kleur, de geur, de verpakking, de sfeer, de smaak, het parapluutje op je cocktail, ga zo maar door.
Ik tel bijna 8 maanden cleantijd.
Vandaag was ik op een grote beurs in Duitsland voor zaken. Nadat de dag voorbij was gingen we even langs de gezelligheid voor wat gratis eten en wat drinken.
Er bleken alcoholfreie cocktails te zijn. Ik zeg tegen mijn collega prima hoor, als daar geen alcohol in zit.
Krijg het glas in mijn handen, neem een slok via het rietje en verrekte, alcohol!!!!!
Heb dus best een grote slok op, bleken ze de verkeerde aan me collega te hebben gegeven. Voel me er zo kut over maar ik was me echt van geen kwaad bewust gewoon. Is dit een terugval???
Edit : nadat ik besefte dat het alcohol bleek te bevatten direct glas terug gebracht uiteraard. Super naïef misschien dat ik in Duitsland uit ga van alcoholvrije cocktails. Dan zou het ook een mocktail heten toch.
Yess... ik heb het minsten tot een jaar na afkicken nog ervaren dus klinkt niet onmogelijk.Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig!
Yess... ik heb het minsten tot een jaar na afkicken nog ervaren dus klinkt niet onmogelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."