#1
Zeker blijven delen, kerel! Ik reageer niet altijd meer in berichten, maar ik lees alles met je mee. Ik ben erg met je begaan, je doet het hartstikke goed en je hebt nog een hele weg te gaan!Ik val wellicht wat in herhaling. Inmiddels al 21 pagina's aan dit topic besteed.
Het is logisch dat ik me klote voel atm.
Even een peiling of het nog zinvol is om hier te sharen. Let me know.
Greetz