#1
je hoeft natuurlijk niet alle paradoxale reacties te hebbenWellicht wel een beetje ja. Kan het pas zeker zeggen over een paar dagen. Ik ben inderdaad nogal uit balans geraakt door afgelopen weekend wat @Koffieb00n al aangeeft.
Ik kan me niet helemaal vinden in de paradoxale reactie op benzodiazepines ivm de agressie/onredelijkheid die daarbij gepaard gaat. Dat is absoluut niet aan de orde. Ik ga t maar gewoon loslaten vanaf nu en proberen acceptatie te vinden in me gevoelens.