Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja maar daar reageert niemand. Dus ik dacht doe eens gek en begin een eigen groep💪🤣"
"Guapo Temudgin zei: Daar is het topic wie is er nog wakker eigenlijk voor Klik om te vergroten... En het heeft geholpen want je reageert hier en niet op mijn bericht in wie is er nog wakker🤣🤣🤣"
"Lief gek medemens, Ik ga de hele nacht al lekker in mijn eentje op de 🐱 super chill Maaaaaaar, Ik heb nu wel zin om lekker dom te lullen. Who's in?"
"Raver zei: Zo de ontwenningsverschijnselen zijn weer on fire. Verward, derealisatie, constant angst voor van alles en nog wat. Tot slot; echt zo intens depressief. Erg vergelijkbaar met de depressie die ik van GHB kreeg aan het einde van de afbouw. En oja, eetlustverlies. Ging net eten bij me ouders. Kreeg gewoon me eten niet weg. Werd met aardige scheve ogen aangekeken aangezien me drugsverleden. 😅 Tis net alsof me keel dichtgeknepen word. Zo'n spanning / bal in me buik. Maar ik slik gewoon nog maar 2 halfjes van een 5mg tablet. Tis eigenlijk dus erg logisch allemaal me gevoelens. Er gebeurd van alles. Klik om te vergroten... Sorry ik ben geen expert, maar ik kan wel heel veel liefde geven en als het kon zou ik je een dikke knuffel geven. Lovee"
"Hoiiii, krullenbol hier. Ik verveel me dus meng me ff lekker in jullie gesprek. Ik ga het ff terug lezen en dan ga ik me er mee bemoeien🤣🤣🤣🤣"
"Ooeeeh ik zie dat ik 2 uurtjes geleden hier had moeten zijn. Volgens mij miste jullie de vrouwelijke scheidsrechter 🤣 Nee gekheid ik snap jullie beide kanten. Het is goed om dit soort discussies te voeren, maar vinden jullie ook niet dat jullie allebij wel een beetje doorslaan. Jullie staan lijnrecht tegenover elkaar. Jullie zullen het nooit eens worden. Dus discussie heeft geen zin. Zo zonde van jullie energie. Al die frustratie en irritatie voor saus. Want op het einde zijn jullie het nog niet eens. Dan het topic rijden onder invloed, IK VIND dat er verschil is met welke drugs op je rijdt. Sta jij hele strak van de pillen of zie je ze vliegen van de paddo's nee dan VIND IK dat je niet meer kan en mag rijden. Maar ik rij wel eens met poes op. Ik haal vaak een nacht en 1 dag door. Dus de volgende avond ga ik pas slapen. In de middag ben ik gewoon chill. Voel me lekker maar niet wappie. Ben helder. Dan rij ik wel als het moet. En ik las ook iets van het gaat al 15 jaar goed. Dat maakt niks uit. Als het 1x fout gaat zijn die 15 goede jaren niet meer belangrijk. Rij verantwoord. Kijk naar die voetballer van heracles die onder invloed een klein kindje dood rijd. Zoveel levens kapot. Dit was mijn uitspraak en daar moet u het mee doen. (Hoop dat het niet te warrig is want ben behoorlijk wappie.) Kusssie"
"Klopt praat het ook niet goed."
"Zeebats zei: Toch nog een mooi topic geworden! Klik om te vergroten... Ja gezellige sfeer ook. 🤣"
"Hoe langer ik erover nadenk en ik net mijn vorige bericht terug lees denk ik waar zit ne met je gedachte. Waar is je verstand. Ik begrijp niet waarom ik het goed probeer te praten. Het is bij mezelf niet vaak voorgevallen. Maar ik kan mijn nog goed 1 auto rit herringeren. Ik werd gebeld door mijn fwb of ik langs wilde komen. De zin won het van het verstand dus ik stapte in de auto. Best aardig wappie van de poes. Ik weet nog dat ik in de verte het stoplicht op rood zag springen maar dat pas na 5sec ik dacht omdat betekend dat ik moet stoppen. Daar schrok ik echt van. En heb sindsdien ook niet meer gereden. Dus ik snap jullie standpunt. ✌️"