#1
Naar welke ga je? Ik ben ook dringend opzoek voor Benzo's en GHBAangemeld voor een 12 stappen kliniek. Of dat in het buitenland of binnenland is laat ik in het midden.
Ik hoor volgende week meer daarover.
Naar welke ga je? Ik ben ook dringend opzoek voor Benzo's en GHBAangemeld voor een 12 stappen kliniek. Of dat in het buitenland of binnenland is laat ik in het midden.
Ik hoor volgende week meer daarover.
Je blijft door strijden legendAangemeld voor een 12 stappen kliniek. Of dat in het buitenland of binnenland is laat ik in het midden.
Ik hoor volgende week meer daarover.
AbsoluutVeel sterkte, @Raver. 🍀 Het is bepaald geen makkelijke weg, met veel steile hellingen, ravijnen en wilde rivieren om over te steken, doolhoven om in te verdwalen, maar het is zeker niet onmogelijk. Vallen en opstaan. Vaker dan je zou willen, maar je hebt ook meer kracht dan je misschien zelf denkt. Zeker met de juiste hulp. Goed dat je die actief zoekt. Wij leven hier met je mee. Take care.
Stating the obvious: ik vermoed dat je wietgebruik de situatie nu niet ten goede komt en je wietgebruik hoef je verder ook niet af te bouwen. Dus is het geen mogelijkheid om daar alvast mee te stoppen? Of zit dat er nu echt even niet in?Maar ik denk dat dat helaas ook samenhangt met m'n wietgebruik.
Wietgebruik ben ik in principe niet tegen, maar wat ik zie is wiet misbruik 😅. Ik bedoel, het plan om stabiel te blijven is niet gelukt. (Controleverlies weer) Hetzelfde misschien met benzodiazepinen, maar volgens mij nog wel een beetje onder controle gebleven.wietgebruik
Hij blowed wel bijna elke dagWietgebruik ben ik in principe niet tegen, maar wat ik zie is wiet misbruik 😅. Ik bedoel, het plan om stabiel te blijven is niet gelukt. (Controleverlies weer) Hetzelfde misschien met benzodiazepinen, maar volgens mij nog wel een beetje onder controle gebleven.
Heel veel succes weer toegewenst komende periode @Raver!
Dat is toch niet erg? Maar meer of het in overkomt met de plannen. Als ik iedere dag half jointje kon roken met plezier rond 21h, dan zou ik er weinig moeite mee hebben, maar dat lukt me zeker ook niet.Hij blowed wel bijna elke dag
Dat is toch niet erg? Maar meer of het in overstemt met de plannen. Als ik iedere dag half jointje kon roken met plezier rond 21h, dan zou ik er weinig moeite mee hebben, maar dat lukt me zeker ook niet.
Ohja dat deed ik ook maar ik heb het liever in het weekendDat is toch niet erg? Maar meer of het in overstemt met de plannen. Als ik iedere dag half jointje kon roken met plezier rond 21h, dan zou ik er weinig moeite mee hebben, maar dat lukt me zeker ook niet.
Hij blowed wel bijna elke dag
Ik vraag me toch wel af of elke dag blowen gezond is, lichamelijk en geestelijk. Daar kunnen we over discussiëren, maar ik heb in ieder geval wel het idee dat er bij @Raver sprake is van misbruik, omdat er vaak geen rem is (zo lijkt het tenminste) en ook omdat de intentie, zoals hij zelf zegt ‘ontsnappen uit de realiteit’ is. Dan gaat het niet meer over een verrijking van het leven. Dat is gewoon verslaving.Dat is toch niet erg? Maar meer of het in overstemt met de plannen.
Herstel is ook niet makkelijk. Maar het kan wel, alleen niet alleen zoals je 't steeds hebt gedaan als ik het me goed herinner.De verslavingszorg wilt ook dat ik stop met blowen. Maar dat is gewoon erg lastig. Alsof t een soort keuze is. Mwah zo gemakkelijk zou ik dat niet classificeren. Anders had t me wel al gelukt.
Ik mag ook niet blowen maar er zit een verschil tussen blowen en blowenIk vraag me toch wel af of elke dag blowen gezond is, lichamelijk en geestelijk. Daar kunnen we over discussiëren, maar ik heb in ieder geval wel het idee dat er bij @Raver sprake is van misbruik, omdat er vaak geen rem is (zo lijkt het tenminste) en ook omdat de intentie, zoals hij zelf zegt ‘ontsnappen uit de realiteit’ is. Dan gaat het niet meer over een verrijking van het leven. Dat is gewoon verslaving.
Verder snap ik wel dat het niet zomaar even gefixt is @Raver Van een verslaving ben je niet zomaar even af. Maar ik hoop toch wel dat het jouw langetermijnvisie is om te stoppen met alles, want anders blijf je denk ik toch het ene middel vervangen met het andere.
Gekke henkie? Allesbehalve. Je toont veerkracht en neemt jezelf serieus. Je doet wat je moet doen. En ik hoor geen enkele twijfel. Ontwikkeling van persoonlijk leiderschap is geen lineair proces.Ik lijk gekke henkie wel, ik blijf afbouwen. Maar goed.
Herstel is ook niet makkelijk. Maar het kan wel, alleen niet alleen zoals je 't steeds hebt gedaan als ik het me goed herinner.
Lijkt me ook beter dan je stopt, maar alles in één keer maakt het wel extra lastig. Aan de andere kant ben je stoned waarschijnlijk niet op z'n weerbaarst... en zou je zomaar wat anders kunnen gaan gebruiken, want ahhh joh, relaxed man! Sowieso vind ik blowen geen al te beste strategie om te ontspannen. Dat kan ook prima zonder middelen. Uiteindelijk is het jouw keuze, maar ik zou je van harte aanbevelen om te gaan luisteren en de adviezen op te volgen, want het beste dat jouw hoofd tot nu toe heeft kunnen bedenken is waar je nu op uitgekomen bent.
Lees de berichten in deze thread maar eens terug. Ik heb 't zelf niet gedaan maar ik denk dat veel van de waarschuwingen die je hebt gekregen uiteindelijk ook zijn uitgekomen... Zoals weer terug aan het werk met alleen een detox zonder je verslaving aan te pakken. En vast nog wel wat andere dingen. Probeer er eens objectief naar te kijken, dan weet je ook naar wie je kunt gaan luisteren![]()
Gekke henkie? Allesbehalve. Je toont veerkracht en neemt jezelf serieus. Je doet wat je moet doen. En ik hoor geen enkele twijfel. Ontwikkeling van persoonlijk leiderschap is geen lineair proces.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."