#1
Ik blijf graag op de hoogte hoe het je vergaat!
Tuurlijk heeft het zin. Jij kunt je hart luchten en een belangrijke boodschap doorgeven - hoe lastig het is om van Benzo's af te komen. Ik ben echt met je begaan en dat zijn er meer. 😘Ik val wellicht wat in herhaling. Inmiddels al 21 pagina's aan dit topic besteed.
Het is logisch dat ik me klote voel atm.
Even een peiling of het nog zinvol is om hier te sharen. Let me know.
Greetz
Ja zeer herkenbaar Raver. Ook echt niet gek dat je je zorgen maakt en je eigenlijk zelfs lichamelijk ziek ben van alle spanning en stress die afkick van benzo's met zich mee brengt. Totaal niks met lichamelijke afkick meer te maken maar met de verhoogde spanning in je lichaam. Dit heb je immers geruime tijd zitten te onderdrukken en dat duurt gewoon mega lang voordat die hersenen weer normaal met spanning en stress weten om te gaan zonder hulp.Wat kan het verloop soms grillig zijn! Bij het minste of geringste schiet ik weer terug in die miserie van de klachten.
Voel me echt weer zo ontzettend slecht.... Omdat ik dan weer teveel wiet gerookt hebt, plots ineens dan weer naar amper wiet ga én in de staart van de Quetiapine afbouw.
Ik voel me gewoon ziek door de spanning, maak me zo'n zorgen de heletijd over het welzijn. Ik eet al 3 dagen geen avondeten, slaap super slecht. Me zweet stinkt , zweethanden zo erg maar ondertussen doodmoe zijn ..!!!
En maar zorgen maken waarom ik me zo slecht voel ik kan het gewoon niet loslaten. Maar fuck het is ook "pas" 6 maanden geleden alle shit weetje..
Pff herkenbaar voor mensen zulke terugvallen!?
Ik heb dit topic altijd gevolgd en vanaf begin af aan erg met je meegeleefd. Waarschijnlijk omdat ik destijds in de dezelfde situatie heb gezeten en me erg in je situatie en volhardendheid herken.Morgen ga ik met ontslag. Paar daagjes eerder dan gepland maar het is goed zo.
Ik heb het overwonnen. Zo voelt het gewoon. Bij deze ga ik stoppen met het delen op dit topic.
Bedankt allemaal voor het meelezen. Het is een ongelofelijk zware strijd geweest en dat is het nog steeds maar ik geloof er heilig in dat ik het ga redden.
Nooit meer benzo's voor mij. Begin dit jaar was ik gewoon té erg eraan toe om het vol te kunnen houden. Maar nu, ik wordt emotioneel bij het idee dat ik er écht vanaf ben.
Ik wist niet wat ik op me hals haalde toen ik dit topic opende. Ik dacht dat ik wist wat benzodiazepine ontwenning inhield maar damn, we weten inmiddels allemaal hoe dat is..
Nu rest het herstellen van de paws. Maar dat deel ik misschien nog wel een keer.
Ik wil het hoofdstuk bij deze afsluiten. Een hoofdstuk ook gaan afsluiten voor mezelf en het delen hier brengt me toch uiteindelijk weer terug naar een hele hele nare tijd.
Raver.
Ik kijk reikhalzend uit naar de dag dat ik ben waar jij nu bent! 😅
Ik had afgelopen week een paar zeer spannende gebeurtenissen waar ik helaas medicatie voor heb genomen (omgerekend 15 mg diazepam). Dus schema was weer lekker door de war. Zit nu weer gewoon op (omgerekend) 5 tot 7.5 mg per nacht.Kan ik me heel goed voorstellen. Hoe veel moet je nog?
Dank je, en goed idee! Ik ga het plan ook met mijn nieuwe behandelaar bespreken en opstellen. Moet ook niet zo miepen en het nu gewoon naar eens gaan DOEN.Oke. Pittig allemaal.
Misschien kun je de aankomende periode een plan maken hoe je het gaat aanpakken. Eventueel inlezen in de Ashton Manual; daarmee bedoel ik niet specifiek de manier van afbouwen maar de ontwenningsverschijnselen. Ze heeft daar heel uitgebreid alles over opgeschreven.
Het heeft mij enorm geholpen er kennis over op te doen zodat ik weet wat ik kon verwachten en symptomen ook kon relativeren.
Je komt er ook wel; rustig aan!
Ik zal het jammer vinden, als je definitief verdwijnt, @Raver .Maar 'n permanente ban is aannemelijk.
Goed van je, Raver! Ik overweeg het ook, eerst die van een maand, dan een permanente. Ik wens jou alle goeds toe!Mijn ban is aangevraagd. Bedankt voor alles DF. 🥰 Eerst 'n maandje , daarna kijk ik wat ik wil. Maar 'n permanente ban is aannemelijk.
Mijn ban is aangevraagd. Bedankt voor alles DF. 🥰 Eerst 'n maandje , daarna kijk ik wat ik wil. Maar 'n permanente ban is aannemelijk.
Zoals misschien wel is opgevallen ben ik nog steeds op het forum. Ik had wel een ban aanvraag gedaan maar bij nader inzien is harm reduction me ook veel waard. Voor nu iig.
Mijn excuses dan in ieder geval voor het aangeven dat ik een ban zou nemen en die niet is doorgegaan. Voortaan zal ik proberen minder impulsief te handelen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."