#1
Allemaal? Het afbouwen kan wel even duren, maar is toch niet alleen maar een slechte tijd? Voor hetzelfde geld begin je een romantische periode ..Gaat het dan nog zó lang duren allemaal!?
En leven gaat gewoon door. Je leert jezelf beter kennen, gaan andere routines inbouwen en misschien ga je meer interesse tonen voor mooie mensen en komen er allemaal mooie zaken op je pad. Straks heb je niets meer af te bouwen en mis je gewoon die extra spanning
Je kunt de dagen best intensief beleven volgens mij en kan best mooie herinneringen opleveren. Als je maar langzaam blijft afbouwen en op die manier zelfvertrouwen niet verliest!
Succes!