#1
Misschien een paracetamolletje vandaag en morgen? Sterkte!Hoe hou ik dit vol.
Misschien een paracetamolletje vandaag en morgen? Sterkte!Hoe hou ik dit vol.
Kan je hun niet inlichtenWauw spierspanningen.. ongelofelijk. Het is net alsof ik verkramp.
Paniekaanval naar Paniekaanval.
Hoe hou ik dit vol.
Misschien een paracetamolletje vandaag en morgen? Sterkte!
Kan je hun niet inlichten
Hoe gaat het, @Raver ? Nog steeds zulke spierspanning en? Helpt het om wat actie te ondernemen? Wandelen of zo? Of lukt dat niet?
Goed om te horen! Als ik nog een tip mag geven, probeer de komende jaren van alle gaba drugs af te blijven, ook alcohol.Het gaat vandaag wel beter dan gisteren gelukkig. Spierspanning is wat gezakt; daardoor mijn stress en angst ook.
Zulke forse spierspanningen is voor mij ook weer nieuw. Daardoor raakte ik echt van slag en dacht ik echt HOE DAN.
Maar goed.
VANDAAG DAG 1 CLEAN VAN DE BENZO'S!
Zo ontzettend blij mee. Zo anders dan begin dit jaar. Nu ben ik er écht klaar mee. Geen achterdeurtjes meer.
The only way is UP voor jou!!! ♥️ You did it! Ben je al klaar? Vast niet. Wordt het nog moeilijk? Ongetwijfeld. Maar je bent er! You made it! Mag je megatrots op zijn man!Het gaat vandaag wel beter dan gisteren gelukkig. Spierspanning is wat gezakt; daardoor mijn stress en angst ook.
Zulke forse spierspanningen is voor mij ook weer nieuw. Daardoor raakte ik echt van slag en dacht ik echt HOE DAN.
Maar goed.
VANDAAG DAG 1 CLEAN VAN DE BENZO'S!
Zo ontzettend blij mee. Zo anders dan begin dit jaar. Nu ben ik er écht klaar mee. Geen achterdeurtjes meer.
Gefeliciteerd!! Super prestatie!!Het gaat vandaag wel beter dan gisteren gelukkig. Spierspanning is wat gezakt; daardoor mijn stress en angst ook.
Zulke forse spierspanningen is voor mij ook weer nieuw. Daardoor raakte ik echt van slag en dacht ik echt HOE DAN.
Maar goed.
VANDAAG DAG 1 CLEAN VAN DE BENZO'S!
Zo ontzettend blij mee. Zo anders dan begin dit jaar. Nu ben ik er écht klaar mee. Geen achterdeurtjes meer.
👊Het gaat vandaag wel beter dan gisteren gelukkig. Spierspanning is wat gezakt; daardoor mijn stress en angst ook.
Zulke forse spierspanningen is voor mij ook weer nieuw. Daardoor raakte ik echt van slag en dacht ik echt HOE DAN.
Maar goed.
VANDAAG DAG 1 CLEAN VAN DE BENZO'S!
Zo ontzettend blij mee. Zo anders dan begin dit jaar. Nu ben ik er écht klaar mee. Geen achterdeurtjes meer.

VANDAAG DAG 1 CLEAN VAN DE BENZO'S!
Zo ontzettend blij mee. Zo anders dan begin dit jaar. Nu ben ik er écht klaar mee. Geen achterdeurtjes meer.
Het gaat allemaal weer voorbij en je gaat je weer normaal voelen als je clean blijft. Geduld, beste vriend. Meer is er niet nodig om hier uit te komenElke dag een nieuw hoofdstuk. Inmiddels zie ik dit als mijn dagboek.
Dag 4 clean.
Flanellen benen zijn nog aanwezig; ben inmiddels erachter wat het exact is. Het zijn stijve spieren in me benen. Daardoor voelt elke beweging als anders dan normaal.
Vandaag is echt de eerste dag dat ik voel dat ik nuchter begin te worden. De sluier van benzo's is eraf. Ik voel weer dingen. Vanochtend was t echt zo van ah zo voelt blijdschap!
Maar echt nog fors aan het ontwennen. Spanning op de borst, duizelig, spanning door me lijf, misselijk, heel snel emotioneel, wat verwarring.
De pijn op de borst met de duizeligheid en slapte was voor de arts hier een rede voor een ECG. Uiteraard niks uitgekomen. Zo intens is het dus.
Ik denk wel dat ik ondertussen een soort verdraagzaamheid heb gecreëerd tegen de ontwenningsverschijnselen.
Het is heel fors maar het lukt me om tot dingen te komen. Wel moet ik elke paar uur even op me kamer ontprikkelen zegmaar. Anders word ik overvallen door duizeligheid en slapte.
Slapen is wel flink ellendig; slaap een paar uurtjes en word dan weer wakker door een nachtmerrie. En dan wisselt zich af.
Máár ik vreesde zolang voor de 4e dag; nu is die aangebroken en merk ik dat ik de ontwenningsverschijnselen kan verdragen. Dat geeft me weer kracht om door te gaan voor vandaag. Morgen kan het zo weer anders zijn.
Het gaat allemaal weer voorbij en je gaat je weer normaal voelen als je clean blijft. Geduld, beste vriend. Meer is er niet nodig om hier uit te komen![]()
Herkenbaar. Restless legs in combinatie met dat zwakke maar toch zeurende gevoel in de benen.Duidelijk. Bedankt allemaal.
Inmiddels op dag 3 benzovrij.
Lig op dit moment totaal vermoeid op bed. Slaap al dagen beroerd en ik begin echt last te krijgen van "flanellen benen".
In andere woorden; slappe benen en een zeurend gevoel. Waarschijnlijk door de spierspanning en uitputting. Daarnaast kan ik dat gewoon niet loslaten; ik blijf maar piekeren erover haha.
Anxiety is hoog, veel zweten, derealisatie, spierspanningen, net alsof me hoofd in een vissenkom zit.
Het is ontzettend zwaar.
Gelukkig wel goed nieuws gekregen; ik mag nog wat langer blijven. Ik zal op me 13e dag clean de detox verlaten. En dan bijna 20 dagen van de wiet af.
Iemand herkenning in de flanellen benen? Gevoel van zwakte, slapte? Brrr ; het staat wel beschreven in de Ashton maar toch. Het voelt eng. Het verlies van conditie. Ik kan ondertussen wel voelen dat ik ook geen 18 meer ben en dat benzo afkick echt roofbouw op het lijf plegen is.
Jij gaat jezelf alleen maar heeeeeel veel beter voelen nadat al dat gif uit je lijf verdwenen is, @Raver !7 dagen clean van de benzos! ✨️
14 dagen clean van de wiet! ✨️
Heb me lang niet zo scherp en nuchter gevoeld.
Wat heerlijk!!!! Het ergste is geweest nu! 🥰7 dagen clean van de benzos! ✨️
14 dagen clean van de wiet! ✨️
Heb me lang niet zo scherp en nuchter gevoeld.
Wat heerlijk!!!! Het ergste is geweest nu! 🥰
Ik had afgelopen week een paar zeer spannende gebeurtenissen waar ik helaas medicatie voor heb genomen (omgerekend 15 mg diazepam). Dus schema was weer lekker door de war. Zit nu weer gewoon op (omgerekend) 5 tot 7.5 mg per nacht.
Precies! Het dieptepunt heb je gehad. En slechte dagen ga je wel doorkomen en aankunnen nu. Je hebt al zó veel voor je kiezen gehad. Dat kún jij!Het zal iig niet meer zo heftig worden als dat het geweest is. Maar slechte dagen gaan zeker nog komen. 😂
Wel een heerlijk gevoel ja!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."