#1
Goede oplossing! Door de gootsteen bijvoorbeeld zodat je hem ook niet meer terug kan pakken in een moeilijke situatie 😊Dus dilemma.. Filmpje maken dat ik hem weggooi misschien? 😅 Dat komt echt random nu in me op. Dat is denk de way to go.
Goede oplossing! Door de gootsteen bijvoorbeeld zodat je hem ook niet meer terug kan pakken in een moeilijke situatie 😊Dus dilemma.. Filmpje maken dat ik hem weggooi misschien? 😅 Dat komt echt random nu in me op. Dat is denk de way to go.
Hey, dat is rot voor je. Toch een te grote stap gemaakt. Kan gebeuren en kon je ook niet van te voren weten, maar neem 't mee voor je volgende gesprek. Extra week op 45mg blijven en de volgende stap wat kleiner maken.Heyy allemaal.
Afkickverschijnselen zijn echt aanwezig de laatste dagen.
Overmatig zweten, nervositeit, knetter vaag in me kop, paniekaanvallen (2 al), derealisatie, griepachtige verschijnselen. Soms echt heftig dissociëren.
Kan ze aardig couperen met sport en activiteiten maar soms zijn ze echt knap frusterend.
Ik blow echt significant minder. Dit voelt wel echt aan als benzo afkick. Merk zelfs dat wiet me ontspanning geeft en het me even verlicht van de klachten.
Update eventjes kort.
45mg nu. Niet verwacht dat ik afkickverschijnselen zou hebben op zo'n hoge dosering nog. Zo zie je maar dat kindling echt heftig kan zijn. Eerdere verslavingen maken t denk nu extra moeilijk.
Maar de motivatie is nog steeds even hoog als aant begin van dit proces.
Hey, dat is rot voor je. Toch een te grote stap gemaakt. Kan gebeuren en kon je ook niet van te voren weten, maar neem 't mee voor je volgende gesprek. Extra week op 45mg blijven en de volgende stap wat kleiner maken.
Supergoed dat je minder blowt, volhouden!
Vervelend dat het nu eventjes wat slechter gaat. Is het een idee om een weekje langer op 40mg te blijven zodat de klachten wat minder worden en je even kort kunt herstellen daarvan?
Vervelend dat het nu eventjes wat slechter gaat. Is het een idee om een weekje langer op 40mg te blijven zodat de klachten wat minder worden en je even kort kunt herstellen daarvan?Update eventjes.
Qua verslaving gaat t even wat slechter. Komt mede doordat ik veel vrije tijd op een verkeerde manier ben gaan invullen. Wat resulteerde in een toename van blowen; meer dan 10 gram in een week gerookt ofzo. En dan echt gordijnen dicht en de enige die ik zie is de dealer en thuisbezorgd of flink. Wel een gave tatoeage laten zetten in deze periode waar ik erg trots op ben. Maar had daar toch liever met een wat helderder hoofd gezeten. 😂
Ik zit nu nog op 45mg maar ga a.s dinsdag naar 40mg. Het is nu iets langer dan 2 weken geleden dat ik naar 45mg ben gegaan.
Heb alleen 3 dagen geleden en 2 dagen geleden alcohol gedronken. 1 keer 2 biertjes en 1 keer 4 biertjes. Wat me opviel is dat ik er erg weinig van merkte eigenlijk. Iets rustiger maar niet perse het gevoel wat ik kende. Alsof ik een enorme tolerantie heb voor alcohol. Dat terwijl ik echt totaal geen tolerantie voor alcohol zou horen te hebben. Kruistolerantie dus.
Want sinds die keren van alcohol drinken is de gaba ontwenning toegenomen. Ik noem het maar even zo omdat ik het idee heb dat de alcohol ervoor heeft gezorgd dat ik echt die ontwenning weer voel. Krijg het maar niet warm, paniekaanvallen, zweten, wazig in me hoofd, griepachtige verschijnselen, zwabber benen, tintelingen in me armen. Echt no joke gewoon.
Twijfel een beetje wat ik moet doen nu. Het is ook zo moeilijk om écht aan te wijzen wat nu de oorzaak is voor de klachten. Ik weet zeker dat afkick voel van de diazepam/gaba. Maar de "terugval" in m'n gedrag heeft er ongetwijfeld ook een aandeel in.
Ik ga binnenkort weer de stap maken. De arts wil toch graag stapjes blijven maken van 5mg bij deze dosering. Ben hiermee akkoord gegaan. Het is tot nu toe met momenten zwaar geweest maar heb ook zeker goede periodes gehad.
Alleen ja, alcohol dus echt een no go (wist ik al maar goed). De rekening die ik daarvoor betaal nu is het me echt niet waard. Probeer ook wel minder te blowen nu maar dat blijft toch moeilijk.
Voor nu ff update.
Raver (:
Ik zou proberen om zoveel mogelijk routine in je komende maanden in te bouwen. Dus gewoon iedere dag twee, drie jointjes is waarschijnlijk makkelijker voor je dan één dag één joint en volgende 5.. succes
Goeie inzichten en mooie voornemens als je je er aan kunt houden. Ik vond de wiet 30 jaar geleden al te heftig worden.Daar zit zeker wat in. Heb ook de switch gemaakt naar hasj. Wiet vind ik te intens en demotiverend. Hasj daarintegen Heb ik die bijwerkingen minder.
Proberen een max aantal voor mezelf te hebben en pas na een bepaalde tijd blowen. Of pas wanneer ik de dingen gedaan heb die ik moet doen.
Helpt ook bij het isoleren. Want die joint in de ochtend gelijk is een dag isolement voor mij.
Goeie inzichten en mooie voornemens als je je er aan kunt houden. Ik vond de wiet 30 jaar geleden al te heftig worden.
Succes met de afbouw man, hopelijk ben je de alcohol-klap al weer een beetje te boven.
Hoe lang duurt zo'n detox van cannabis?
Dat is niet eens zo lang. Het voelt voor mij zelf wel lang hoor als ik twee weken zonder cannabis moet.2 weken
Jaren geleden ben ik 3 weken in een buitenland geweest waar ik niet wilde blowen. Nergens last van gehad, behalve de wilde dromen en wat moeilijker in slaap komen.Ik heb laatst ook 3 weken niet gerookt en eerlijk gezegd merkte ik er niet zoveel van.
1 dag niet zo goed geslapen in combinatie met een Jetlag en een reis van 24 uur.
Voelde me verder helemaal prima✌🏻
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."