#1
Sterkte pik! Ik voel je helemaal..Pfff. Wat is dit verdomme heftig en intens zeg. Máár ik sleep mezelf erdoorheen. Nu voel ik echt wat benzos voor troep zijn.
Vandaag op 25mg inmiddels al. Hardcore manier van benzo afbouwen. Ik wist het van te voren maar kan natuurlijk nooit echt inschatten hoe het is.
Maar in feite ben ik geïmobiliseerd. Niet de gehele dag door maar het zijn aanvallen/momenten van die glutamaat stormen. Waar ik van geschrokken ben is hoe agressief ik ben geworden gisteren tegen een staflid. Officiële waarschuwing gekregen. Verbaal agressief. Ik kon me achteraf niet zoveel herinneren van wat ik allemaal gezegd heb. Zwart voor me ogen. Daarnaast ook heftige angsten.
Verder als ik me inspan tijdens de wandeling en me lang heb geconcentreerd voor een gesprek bijvoorbeeld ben ik echt compleet gesloopt. Zó duizelig, zwak en misselijk. Moet echt even gaan liggen dan. Vlekken in me ooghoeken, zweten en tot slot zelfs trillen. Deze intensere manier van trillen heb ik nog nooit ervaren van benzo afkick.
@Alinde Inmiddels de angst voor een insult los gelaten. Ik kan eigenlijk niks extra's qua stress nu erbij hebben. Als het gebeurd gebeurd het; zo niet dan niet. Whatever.
Ik kon het weten vooraf he. Is verder geen zielig zijn praatje. Dit is de pure horror van benzo afkickverschijnselen en dan sta ik nog theoretisch gezien vrij ver van de 0 af. 25mg is een hoge dosering Diazepam nog steeds.
Maar goed. Ik trek mezelf erdoorheen; heb veel steun aan de staf maar veel kunnen ze ook niet doen. De structuur hier helpt me ook goed. Dus ja.
Thats it weer fftjes.