Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
228 weergaven
18-5-2026
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wil iets, maakt me niks uit wat. gewoon iets om wat leven in me te brengen en om me te helpen werken vanacht, moet nog ff door
M
MDRecreantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe me nu gewoon een pizza of een bamischijf met mayonaise.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
Cravings komen onverwacht even heel heftig om de hoek kijken😩
Klik om te vergroten...
keep up !
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
volhouden
Klik om te vergroten...
Thx, Maandje clean en maandje clean gebleven

Edit: van harddrugs althans
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pff best spijt dat bommetje genomen te hebben. Eerste gedachte wat dan op komt : benzo's. Maar nee, ga ik niet doen. Op de blaren zitten, want had beter moeten nadenken over wat ik kon doen met de pep op voordat ik het nam. Maar zal t graag lusten om een paar Valiums te pakken.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#6
BenzoLiefhebber zei:
Pff best spijt dat bommetje genomen te hebben. Eerste gedachte wat dan op komt : benzo's. Maar nee, ga ik niet doen. Op de blaren zitten, want had beter moeten nadenken over wat ik kon doen met de pep op voordat ik het nam. Maar zal t graag lusten om een paar Valiums te pakken.
Klik om te vergroten...
En, heb je nog wat uurtjes kunnen rusten/slapen?

Dat het me te lang duurde en me ging vervelen had ik ook altijd.. voordat ik zo'n hoge gewenning had opgebouwd dat ik een lijntje speed voor het slapen kon nemen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
RnB_fan zei:
En, heb je nog wat uurtjes kunnen rusten/slapen?

Dat het me te lang duurde en me ging vervelen had ik ook altijd.. voordat ik zo'n hoge gewenning had opgebouwd dat ik een lijntje speed voor het slapen kon nemen.
Klik om te vergroten...
Ik heb hooguit half uur geslapen. Helaas voel ik me ook best brak, en moet ik nu aan m'n planning beginnen. Beetje ziekerig maar eigen schuld.

Ik doe wel vaak ongeveer 4 uur in bed liggen met alles donker zodat ik nog enigszins "slaap" heb, wakker dan.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand schreef iets over aanhoudende vermoeidheid en extreem volle dagen.
Dat dus. Ook al zit niet elk uurtje vol, het zijn zoveel gesprekken, zoveel mensen, zoveel voorstelrondjes.

Al die verwachtingen, al die discussies. Ik zei: Ok dan ga ik eens een tijdje gewoon doen wat iedereen vraagt en kijken wat er dan gebeurd. Van de week ben ik bijna op de fiets in slaap gevallen.... dat gebeurt er.

En ja dan dat gevoel 'I need my benzo's'. Dit is ook niet goed.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb HEEL veel zin om 3mmc te snuiven. Morgen vrij en het enige wat ik hoef te doen, is mijn dealer een appje te doen en binnen een half uurtje ligt het in mijn brievenbus. Maar ik heb het de afgelopen 2 weken al 4 keer eerder gedaan en ik heb ook absoluut geen zin in die comedown + kater die elke keer erger wordt. Dus we gaan het proberen te laten bij sigaretjes roken en eventueel een pilsje. 😅
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neusje zei:
Ik heb HEEL veel zin om 3mmc te snuiven. Morgen vrij en het enige wat ik hoef te doen, is mijn dealer een appje te doen en binnen een half uurtje ligt het in mijn brievenbus. Maar ik heb het de afgelopen 2 weken al 4 keer eerder gedaan en ik heb ook absoluut geen zin in die comedown + kater die elke keer erger wordt. Dus we gaan het proberen te laten bij sigaretjes roken en eventueel een pilsje. 😅
Klik om te vergroten...
Zet hem op, neusje! En (onder andere) je neusje zal blij met je zijn als je nuchter blijft. Moest wel lachen om je naam haha
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aahrgh! Ik heb fucking veel zin in coke en wiet!

Ik heb vannacht ook een zeer heldere gebruikersdroom gehad. Ik merk ook dat ik in mijn hoofd allemaal plannetjes aan het bedenken ben. Zoals een stuk hasj kopen 'om er alleen maar aan te ruiken' en fantaseren over een weekend alleen zijn en dan een avondje alleen los gaan op de coke.. Pittig hoor, die verslavingen!
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#12
RnB_fan zei:
Aahrgh! Ik heb fucking veel zin in coke en wiet!

Ik heb vannacht ook een zeer heldere gebruikersdroom gehad. Ik merk ook dat ik in mijn hoofd allemaal plannetjes aan het bedenken ben. Zoals een stuk hasj kopen 'om er alleen maar aan te ruiken' en fantaseren over een weekend alleen zijn en dan een avondje alleen los gaan op de coke.. Pittig hoor, die verslavingen!
Klik om te vergroten...
Herkenbaar, was totaal niet verslaafd. Had een hele tijd überhaupt niet meer gebruikt. 2 weken elke dag drank, stims, benzos en dissos. Nu is het constant op spychonout kijken welke drug(s) van mijn veel ste grote voorraad (40+ soorten) ik kan benuttigen zonder dat ik de hele nacht wakker ben. Naja kan altijd een benzo erin gooien maar daar ligt ook niet de voorkeur. Ben nog niet zover dat ik totaal geen controle heb, lukt wel niks te gebruiken maar jeetje wat gaat verslaving hard
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zin in α-PCyP, methamfetamine of een andere sterke stimulant. Ugh.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paar weken clean en tot nu toe 0 cravings 🤞
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Paar weken clean en tot nu toe 0 cravings 🤞
Klik om te vergroten...
Maar wees je bewust.. De lastigste momenten komen zo rond de 4 tot 6 maanden. Zodra je niet meer zo scherp in je herinneringen hebt staan waarom je precies gestopt bent!
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uhhh.... dit geeft mij cravings?😅

20230831_192833.jpg
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hippie Langwaus zei:
Nee hoor. Veel meer mensen hebben cravings. Ik heb net een hunkering naar een halve liter koude pils gehad. Maar ben meer dan 21 weken gestopt met drinken van alcohol, dus maar niet aan toegeven.
Klik om te vergroten...
Ik denk best regelmatig nog wel eens aan het doen van een lijn. Maar het gaat nu eindelijk de goede kant op dus ga mezelf niet in de weg zitten. It aint worth it 😌
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee getrouwde man je hoeft geen hartjes te sturen…. *frustrstie*
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vannacht droomde ik dat ik ergens op een feestje was en mezelf iets in mocht schenken. Ik pakte een glas en zag een fles Ardbeg. Ik schonk het glas royaal vol en wilde een veilig plekje temidden het feestgedruis vinden om de Ardbeg te drinken.

Onderweg had ik het glas al leeg, dus liep ik met een u-bocht naar het drankenkabinet terug. Daar schonk ik mijn glas weer vol, maar meteen daarna bedacht ik dat ik geen alcohol meer dronk en werd de droom kort lucide, waarna ik zonder overheerlijk glas Ardbeg, maar ook zonder alcoholkater en adem die naar turfkachel riekt, wakker werd.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alles onder controle, maar mijn brein denkt toch tekens GABA, GABA, GABA (als in receptoren).
Verslaving aan sederende middelen zit wel in de gene, bijde moeder als vader. Dit was wel voor ik geboren was dus heb ik geen last van gehad en was me pas toen ik begon te drinken verteld als waarschuwing. Op de een of andere manier schreeuwt mijn lichaam naar alles wat sederend is, maar ik ben voor alle andere drugs totaal niet verslavings gevoelig. Kan het nog in de hand houden maar gebruik is wel omhoog gegaan deze week met benzos.

Weet mezelf wel aan de regel te houden:
alleen om te slapen na het gebruik van andere middelen. Maarja zit wel in een streak van 5 dagen. Gelukkig nog amper sprake van tolerantie en had daarvoor ruim 6 dagen niks GABA gebruikt. Dus valt allemaal wel mee, cravings die er zijn zijn alleen maar stemmetjes in je hoofd die ik nu prima kan herkennen, Gelukkig. Heb erger meegemaakt en neem dus binnenkort weer een nodige pauze. Want om nu echt weer in die spiraal te raken... dat hoef ik nooit meer!

Zo! Heerlijk om van je af te schrijven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6667686970...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."