Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
233 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sterretje1984 zei:
Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Klik om te vergroten...
Ja nu weer spijt maar still worth it.
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Don Draper zei:
Ja nu weer spijt maar still worth it.
Klik om te vergroten...
Sterkte!!!
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#3
3cmc
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuiven deed ik het, het gaf geen eens meer een high….
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Man, gaat niet meer hier…
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo gespannen…..
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Help help help….
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tänzel to the core zei:
Help help help….
Klik om te vergroten...
Ik gebruik 3mmc en de cravings zijn inderdaad verschrikkelijk… ik kan er zelf ook zó moeilijk mee omgaan nog maar ik maak kleine stapjes!

Wat is je situatie nu? Kan ik je helpen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tänzel to the core zei:
Ik vlieg hier bij de muren op, wat een kutspul is 3-cmc
Klik om te vergroten...
Vind het ook zooi.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Klik om te vergroten...
Gaat niet goed met jou, hè? Niet dat me dat ene reet interesseert na de wat je me geflikt heb. 🖕
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Don Draper zei:
Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Klik om te vergroten...
Lysergamiden!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil niet roken maar moet wel door deze afkick heen gaan.

M'n hoofd doet echt rare dingen, m'n lichaam is ziek en mijn zelfbeeld is heel laag.

Godzijdank is er nu CS:GO eSports dat me vermaakt.

Ik weet gewoon dat ik over anderhalf maand high on life ben als ik doorzet. Dit is maar tijdelijk. Ik moet hier echt doorheen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sinds de middag ga ik echt door allerlei cravings. Gek wordt ik ervan.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laatste weken als ik me enigszins kut voelde nam ik een lorazepam.

Maar ik ben het weer zat me te verdoven. Ik heb ook geen goeie reden om kut te voelen behalve overprikkeld zijn.

Ik laat het er zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
Wil mijn ellende wegroken
Klik om te vergroten...
Laat die ellende komen en de rookspullen even liggen...
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik trek de trek niet meer. Heb na een kleine 2 maanden de handdoek in de ring gegooid, voor tijdelijk (is het voornemen, zal mensen hier niet onbekend klinken). Zo veel heftige omstandigheden dat ik het heb heb laten vieren. Drank en Kratom voornamelijk, die laatste is er eigenlijk sinds alcohol abstinentie ingeslopen.
Heb onlangs nog met een vriend gesproken die ook worstelt en heb ons gezamenlijke goede voornemen nu al verbroken. :facepalmman1:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
Klik om te vergroten...
Goed gedaan...!

Hoe heb je jezelf uiteindelijk weten af te leiden?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kom net achter dat een lorazepam nemen het gevoel wat weg neemt 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6566676869...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."