#1
Ja nu weer spijt maar still worth it.Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Ja nu weer spijt maar still worth it.Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Sterkte!!!Ja nu weer spijt maar still worth it.
Ik gebruik 3mmc en de cravings zijn inderdaad verschrikkelijk… ik kan er zelf ook zó moeilijk mee omgaan nog maar ik maak kleine stapjes!Help help help….
Vind het ook zooi.Ik vlieg hier bij de muren op, wat een kutspul is 3-cmc
Gaat niet goed met jou, hè? Niet dat me dat ene reet interesseert na de wat je me geflikt heb. 🖕Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Lysergamiden!Ik wil bier. Zou het eigenlijk ook hebben genomen nu als ik geen verplichtingen had
Laat die ellende komen en de rookspullen even liggen...Wil mijn ellende wegroken
Goed gedaan...!Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."