Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.
Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen.
Phenibut is niet zo geweldig om op te spacen je voelt het wel maar ook niet dat je zegt dat is geweldig. Een enkele keer moet geen problemen vormen.
Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan.
Dan gaat zo een huisarts je proberen te dwingen om naar Jellinek te gaan ook al wil je dat niet.
Maar er is dan ook pas over 2 maanden plek als je het toch zou willen.
Ik heb er niks mee en ik denk dus de meeste mensen die hun heil zoeken op zo'n forum dus zelf op zoek zijn naar antwoorden en dan komt er altijd iemand met deze opmerking tussen door en dan zie je ook dat diegene daar niks mee doet. Ik lees al een tijdje mee.
Ja het is goed bedoeld maar dat is niet het antwoord waar iemand op zit te wachten die op het moment zoiets roept.
Dat weet diegene zelf ook wel dat hij daar een soort van hulp kan krijgen...
Maar ik zie dit meer als een schreeuw voor hulp dat op een korte termijn tips nodig heeft.
Deze persoon is al lang lid van dit forum dus die weet wel hoe het werkt.
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies
![:confounded:]()
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Dus ik blijf bij mijn eerste antwoord.