Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
223 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Theundertaker zei:
Afkicken van wat?
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies :confounded:
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Klik om te vergroten...

Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.

Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.
Klik om te vergroten...
Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen.
Phenibut is niet zo geweldig om op te spacen je voelt het wel maar ook niet dat je zegt dat is geweldig. Een enkele keer moet geen problemen vormen.

Purplext zei:
Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
Klik om te vergroten...
Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan.
Dan gaat zo een huisarts je proberen te dwingen om naar Jellinek te gaan ook al wil je dat niet.
Maar er is dan ook pas over 2 maanden plek als je het toch zou willen.
Ik heb er niks mee en ik denk dus de meeste mensen die hun heil zoeken op zo'n forum dus zelf op zoek zijn naar antwoorden en dan komt er altijd iemand met deze opmerking tussen door en dan zie je ook dat diegene daar niks mee doet. Ik lees al een tijdje mee.

Ja het is goed bedoeld maar dat is niet het antwoord waar iemand op zit te wachten die op het moment zoiets roept.
Dat weet diegene zelf ook wel dat hij daar een soort van hulp kan krijgen...
Maar ik zie dit meer als een schreeuw voor hulp dat op een korte termijn tips nodig heeft.
Deze persoon is al lang lid van dit forum dus die weet wel hoe het werkt.

Theundertaker zei:
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies :confounded:
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Klik om te vergroten...

Dus ik blijf bij mijn eerste antwoord.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
en zul je zelf keihard moeten vechten natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Voor mij werkt het eigenlijk precies andersom. Stoppen met vechten en mezelf overgeven aan xxxx

En die x'jes kan je invullen met vanalles. Bijvoorbeeld overgeven aan het feit dat ik verslaafd ben. Overgeven aan de gebruikersgedachten. Overgeven aan het feit dat ik geen controle heb over mijn leven. Etc. Als ik ga vechten, wordt het over het algemeen alleen maar zwaarder en komt die verslaving steeds harder opzetten.

Ben je al weleens bij een meeting geweest? (N.A. of C.A. bijvoorbeeld)
Daar ben je fysiek wat meer onder mensen die ook begrijpen hoe het is om verslaafd te zijn. Maar die ook een oplossing hebben gevonden die het leven leuk maakt. Ipv alleen maar ondraaglijk omdat die uitlaatklep van drugs is weggenomen.
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Draper zei:
Mijn andere strijd dat ik heb is dat ik soms echt heel graag me de tering rook of vape. Dat bedoelde ik met terugvallen.
Klik om te vergroten...
je kan een warm washandje/handdoek/kruik, gwn iets wat je warm kan maken en op je nek kan leggen proberen. daar zitten enorm veel zenuwen en bloedvaten. warmte helpt met relaxen, misschien word je hier rustig(er) van?
Don Draper zei:
Benzo's heb ik al maar wil het niet gebruiken ter overbrugging van dit. Het werkte ook niet toendertijd. Phenibut lijkt me niet slim want ik ben verslavingsgevoelig. Verder trekt het me niet echt.
Klik om te vergroten...
goed dat je dit al weet van jezelf, het gaat je wel lukken. dat geloof ik wel.
Don Draper zei:
Het komt goed. :)
Klik om te vergroten...
vooral met deze instelling. veel suc6 bro, als je ons nodig hebt zijn we nooit ver van je vandaag 🙂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Theundertaker zei:
Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen.
Phenibut is niet zo geweldig om op te spacen je voelt het wel maar ook niet dat je zegt dat is geweldig. Een enkele keer moet geen problemen vormen.


Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan.
Dan gaat zo een huisarts je proberen te dwingen om naar Jellinek te gaan ook al wil je dat niet.
Maar er is dan ook pas over 2 maanden plek als je het toch zou willen.
Ik heb er niks mee en ik denk dus de meeste mensen die hun heil zoeken op zo'n forum dus zelf op zoek zijn naar antwoorden en dan komt er altijd iemand met deze opmerking tussen door en dan zie je ook dat diegene daar niks mee doet. Ik lees al een tijdje mee.

Ja het is goed bedoeld maar dat is niet het antwoord waar iemand op zit te wachten die op het moment zoiets roept.
Dat weet diegene zelf ook wel dat hij daar een soort van hulp kan krijgen...
Maar ik zie dit meer als een schreeuw voor hulp dat op een korte termijn tips nodig heeft.
Deze persoon is al lang lid van dit forum dus die weet wel hoe het werkt.



Dus ik blijf bij mijn eerste antwoord.
Klik om te vergroten...
Meer drugs aan iemand adviseren die al verslaafd is, is altijd een slecht idee. Dit forum is onder andere bedoeld voor harm reduction en dat lijk jij niet te begrijpen.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik baal dat ik na al die mooie en lekkere cocktails gisteren toch liever een paar goede lijnen pep had gehad 😞
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Pot Jan Dori, alle gekheid op een stokje, wtf, verdraaid, fuck the fuck, waarom??? Plots een craving deze avond die ik niet eerder heb meegemaakt deze weken. Trek in een joint of eigenlijk gewoon trek ik een dopamine knaller, maar wiet zou wel erg makkelijk mijn rust terug brengen!!

Brrrr, even volhouden, mijn lichaam is in herstel en mijn hersenen ook!

Fucking klote boel!!!
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Oh kut cravings, ik wil jullie uit het raam smijten.
Klik om te vergroten...
En bovenop jullie stampen. Jullie niet meer horen en voelen. Jullie niet meer uit het niets ongevraagd voor het eerst in mijn leven dagelijks moeten ervaren. En bovenal na deze maand echt 4 maanden niet meer aan jullie toegeven! 💪🏽 🖕🏾
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hippie Langwaus zei:
Wat heb ik nu zin om een pijpje te roken met hasj. Ik ga mijn gedachten proberen te verzetten.

Ik laat de cravings hier symbolisch achter in dit bericht. @CeeCee, wil jij nog even flink op ze stampen?
Klik om te vergroten...

Ik heb vandaag speciaal mijn biker boots aangetrokken! Ik stamp nu alleen meer door de 3-FMA omdat ik vooraf wel eerst naar ze geluisterd heb. Maar morgen word een hele speciale dag. Heb inmiddels de app al gedownload. En morgen gaat mijn snuifset zwemmen de Waal! Dan in Juli pas 6-APB.

Wish me luck 😅
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10

Dat ik dit heb overleefd vandaag.En eigenlijk van het laatste twee weken. Het onmogelijke.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Manu76 zei:
Pot Jan Dori, alle gekheid op een stokje, wtf, verdraaid, fuck the fuck, waarom??? Plots een craving deze avond die ik niet eerder heb meegemaakt deze weken. Trek in een joint of eigenlijk gewoon trek ik een dopamine knaller, maar wiet zou wel erg makkelijk mijn rust terug brengen!!
Klik om te vergroten...
Misschien heb je iets gedaan wat je dopamine balans zodanig onder baseline bracht waardoor je lichaam ging snakken naar dopamine knallers.
Denk aan handelingen die resulteren in een buitengewoon verhoogde dopamine afgifte zoals een serie bingen, tiktokken, veel suiker. Want je weet: what om high gate must coming to beneden.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Manu76 zei:
What goes up can go higher. Dopamine Chase. Ik was even euforisch en ik wilde nog meer. High on life, but not high enough.
Klik om te vergroten...
Het is ook nooit genoeg hè! Lees elke dag 4 uur uit de bijbel. Bij de tijd dat je hem uit hebt is je dopamine baseline zo laag dat de enige dopa hit waar je naar verlangt de zondagsdienst is.
100% guaranteed
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrijdag opeens vrij omdat het kut weer is dus lang weekend , heb die kut cravings niet doorstaan , begon met paar biertjes die gingen over in 2 gram coke wat ik nog had liggen … en vervolgens 6 gram 3mmc er door heen gejankt en nu lig ik op bed pas met 2 lendormin in me mik pfffd
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Zit te denken me weer over te geven aan wiet.
Klik om te vergroten...
Ik hunker naar een pijp met lekkere hasj. Twijfel erg of ik niet gewoon wat ga nemen. Bijna drie weken volgehouden en heb een weekje verlof komende week.... lastig.

Sorry dat ik zo'n oude craving van je naar boven haal @Don Draper
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@Hippie Langwaus en @Don Draper - jongens, wat is dit allemaal!! Grapje, ik weet precies wat het is. Je moet natuurlijk gewoon doen wat je niet kunt laten, maar ik ga met volle moed door.. en vrees zelfs dat ik meer dan een jaar moet stoppen.. Mijn plan begint zich te ontwikkelen en ik zie me wel wiet consumeren in de toekomst, maar moet echt even zo snel mogelijk een tijdje clean zijn aangaande alle drugs en vrees dat ik wel even zoet ben met afbouwen van mijn andere pil.. de SSRI en nog laatste halfje Pregabalin.. Weer aan de wiet beginnen nu is tegenovergestelde richting op rijden.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wou initieel dat ik wakker geworden was met pep. Maar morning sex totally kicked cravings butt 🖕🏾Effectiever dan zelf stampen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Manu76 zei:
@Hippie Langwaus en @Don Draper - jongens, wat is dit allemaal!! Grapje, ik weet precies wat het is. Je moet natuurlijk gewoon doen wat je niet kunt laten, maar ik ga met volle moed door..
Klik om te vergroten...
Ik heb het deze keer kunnen uitzingen met een lekker biertje en mijn bed weer in te gaan.

Ik herken nu wel 2 verschillende situaties waarin de hunkering oplaait.

1) Als ik me niet helemaal lekker in mijn vel voel zitten. Door spanningen, tegenslag, frustraties en stress.

2) Als ik me juist heel lekker voel en energie heb, maar niet onrustig ben en zin heb om extra te genieten.

Ik wil bewuster kiezen om in die eerste situatie juist geen cannabis meer te gebruiken, maar in de tweede situatie wil ik er ook juist wel voor kunnen kiezen. Toch moet het voor mij ook niet weer een gewoonte worden om elke keer als ik me goed voel dit aan te vullen met cannabis.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hippie Langwaus zei:
Ik wil bewuster kiezen om in die eerste situatie juist geen cannabis meer te gebruiken, maar in de tweede situatie wil ik er ook juist wel voor kunnen kiezen. Toch moet het voor mij ook niet weer een gewoonte worden om elke keer als ik me goed voel dit aan te vullen met cannabis
Klik om te vergroten...
Cannabis heeft als ingenieuze en verraderlijke eigenschap dat het bij een lage tolerantie, dus wanneer je niet dagelijks gebruikt, meer de creatieve, bewustzijnsverruimende en fantasievolle oppeppende effecten geeft die veel mensen zoeken in plaats van het effect bij een hoge tolerantie, bij dagelijks gebruik, dat hierbij veranderd in een loom, suf en vermoeide gevoel dat dagelijkse grote gebruikers krijgen als ze verslaafd zijn. Ga het maar na. Als je toch terug kon naar die tijd dat je maar een paar trekjes nodig had. Ik zeg niet dat je geen cannabis moet gebruiken, integendeel, het is een bijzondere drug maar het heeft een hele belangrijke prijskaart: de bijzonderheden zijn simpelweg stoffen in je hersenen die niet eindeloos voorradig zijn. Als je teveel gaat blowen wordt je een zombie die is uitgeblust van fantasie en inspiratie. Het is een valkuil waar je steeds opnieuw weer in loopt.

Ik kan zelf geen cannabis meer gebruiken omdat ik het prijskaartje van deze drug niet meer waard vond om betalen. Ik heb 5 jaar van mijn leven elke emotie of gedachte die ik had bedwelmd onder een walm van wiet, en geloof me, dat wens ik niemand toe. Als je gebruikt weet dan wat het middel met je doet en hoe het werkt. Know your enemy. Als je zijn zwakke plekken weet kun je hem verslaan.
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn vriend houdt maar niet op met snurken, maakt niet uit hoe die nou ligt... Wat voor drugs om het als asmr te laten klinken?
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet echt cravings, maar wil er een g sos doorheen smijten zodat ik kan slapen (add)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6869707172...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."