Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
236 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zorgtoeslag gestort en ineens is m'n cravings heftig
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#2
Don Draper zei:
Zorgtoeslag gestort en ineens is m'n cravings heftig
Klik om te vergroten...
haha dit ken ik, had het idee om nog "ff snel" van huis naar Veldhoven te gaan (met de bus, yay staking) om 4-FMA op te hale. die blijft wel ligge tot morgen. straks mag ik terug naar huis lopen, ondanks dat ik dat vaker doe (voor mn plezier), dit duurt 75 min. heb daar nu met dit weer echt geen zin in. overal ijs en sneeuw en al die zooi.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
KOOOUuuuuuuudddddddd!!!!!
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Mezelf hey ik heb je reactie gelezen.
Je hebt gelijk er zijn momenten dat ik me heb misdragen.
Maar dat was zeker niet onder deze post en neem me woorden hier niet terug.
Ik nam de post van Don draper serieus en wou hem vertellen wat ik denk dat wel kan werken op een korte termijn.
Beter dan dat hij iemand half doodslaat, dat was gewoon de insteek van mijn post.
Daarna leg ik netjes uit aan purplex waarom ik dat zeg.
Vervolgens moet ik zulke reacties krijgen en je weet dat hij op confrontatie uit is.
FredKroket zei:
Dit forum is onder andere bedoeld voor harm reduction en dat lijk jij niet te begrijpen
Klik om te vergroten...

FredKroket zei:
zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult.
Klik om te vergroten...

Terwijl ik dat niet met hem was. Ik was even koppig in die andere topic maar daar heeft hij niks mee te maken.
Ik weet precies waar ik over praat alleen sommige mensen zijn niet op dat niveau.

die-ene-vent zei:
ik snap waar je vandaan komt, denk ik iig. je probeert alleen deze jonge rustig te houden zodat hij geen gevaar voor zichzelf en voor anderen is. op kort termijn zal dit inderdaad ook werken. maar met welke side effects? acties hebbe consequenties, welke dat zijn kom je daarna meestal pas achter.
Klik om te vergroten...

Kijk dit zijn normale reacties en zo kan je een discussie voeren of het nou wel of niet verstandig is om iets te nemen als je een gevaar vormt voor andere bij een afkick.

Theundertaker zei:
Deze jongen zegt dat hij een ernstige agressie heeft in zijn afkick.
Niemand reageert er op terwijl het een behoorlijk serieus en gevaarlijk probleem is.
Ik kom met 2 oplossingen en die gaan zeker kunnen helpen.
In een korte termijn.
Dus ik ben bezig om mee te denken aan dit probleem als jij eens meer aan oplossingen zou proberen te denken dan te strijden met mensen op dit forum zou je nog iig een toegevoegde waarde hebben.

Jij regeert heel veel op dit forum maar denkt niet mee aan oplossing.
Wel heb je elke keer kritiek op andere.
Net zoals nu. Als je nu eens zou beginnen met deze jongen jou advies te geven en daarna een goede rede geven waarom je ander advies niet ziet zitten zou ik je nog serieus nemen.
Klik om te vergroten...

Dus dit was een prima reactie op hem die alleen maar uit is op een confrontatie.
Voor de rest zal ik me gewoon gedragen, maar een grote bek van die Fred dat ik niet weet waar ik over lul, achterlijk gesnoven bla bla.. die zet ik wel op zijn plek en dat deed ik zonder me te verlagen naar zijn niveau en gewoon netjes met uitleg.
Dus zonder een kant te kiezen bekijk het objectief en zie welke woorden ik gebruik en hij en dan kom je wel tot de conclusie dat het niet normaal is om zo te praten en daarmee het forum net zo hard vervuild als ik in die andere topic deed.
✌️
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twee cravings:
  1. Lig in bed maar moet ongelofelijk nodig naar het toilet, alleen het boek wat ik nu lees is te spannend en veel te entertaining om zomaar weg te leggen.
  2. Ik heb een ongelofelijke dorst en snak naar veel water.

Waarom kunnen die twee, toch wel dicht bij elkaar staande issues, elkaar niet simpelweg cancelen? 🤔
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
[/QUOTE]
Theundertaker zei:
@Mezelf hey ik heb je reactie gelezen.
Je hebt gelijk er zijn momenten dat ik me heb misdragen.
Maar dat was zeker niet onder deze post en neem me woorden hier niet terug.
Ik nam de post van Don draper serieus en wou hem vertellen wat ik denk dat wel kan werken op een korte termijn.
Beter dan dat hij iemand half doodslaat, dat was gewoon de insteek van mijn post.
Daarna leg ik netjes uit aan purplex waarom ik dat zeg.
Vervolgens moet ik zulke reacties krijgen en je weet dat hij op confrontatie uit is.




Terwijl ik dat niet met hem was. Ik was even koppig in die andere topic maar daar heeft hij niks mee te maken.
Ik weet precies waar ik over praat alleen sommige mensen zijn niet op dat niveau.



Kijk dit zijn normale reacties en zo kan je een discussie voeren of het nou wel of niet verstandig is om iets te nemen als je een gevaar vormt voor andere bij een afkick.



Dus dit was een prima reactie op hem die alleen maar uit is op een confrontatie.
Voor de rest zal ik me gewoon gedragen, maar een grote bek van die Fred dat ik niet weet waar ik over lul, achterlijk gesnoven bla bla.. die zet ik wel op zijn plek en dat deed ik zonder me te verlagen naar zijn niveau en gewoon netjes met uitleg.
Dus zonder een kant te kiezen bekijk het objectief en zie welke woorden ik gebruik en hij en dan kom je wel tot de conclusie dat het niet normaal is om zo te praten en daarmee het forum net zo hard vervuild als ik in die andere topic deed.
✌️
Klik om te vergroten...
Jij begint met persoonlijk worden, lees het maar eens terug. Verder ga je totaal niet inhoudelijk op enige reacties in. Het patroon is wederom zo duidelijk. Helemaal terug in je oude doen, welkom terug rebell, revolution, iklulmaarwat, jen of een van je andere 80 dubbel accounts.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Jij begint met persoonlijk worden, lees het maar eens terug. Verder ga je totaal niet inhoudelijk op enige reacties in. Het patroon is wederom zo duidelijk. Helemaal terug in je oude doen, welkom terug rebell, revolution, iklulmaarwat, jen of een van je andere 80 dubbel accounts.
Klik om te vergroten...

Beste meneer Fred laten dit even uitpraten om verdere discussies te voorkomen.
Je roept van alles en nog wat.
Wat helemaal niet relevant is en verzint er van alles bij, je komt erg in de war over.

Hoe kan het zo zijn dat een onbekend persoon op een random forum jou zo diep in je ziel kan raken dat je helemaal gefrustreerd word.
Die jou geeneens heeft aangesproken of iets.

We hebben het hier elke keer over professionele hulp en ik denk dat ik jou dat ook maar beter adviseer.
En dat is gewoon goed bedoeld advies want je reactie naar mij is niet gezond.
Misschien even praten met een psychiater en misschien kunnen ze je een anti depressie voorschrijven? Dat zou je een hoop rust kunnen geven.

Het is leuk om discussies aan te gaan op een forum, ook al kunnen ze fel zijn.
Maar als je dat soort dingen niet los kan laten en helemaal gefrustreerd raakt is het dan wel verstandig om hier mee door te gaan?
Denk er maar even over na want het is echt niet gezond hoor Fred.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na 30 jaar lang elke dag chronisch cannabis te hebben gebruikt, ben ik de afgelopen 7 dagen gestopt met cannabis. Vooral de eerste dagen had ik verschrikkelijke verlangens naar cannabis en had ik continu de gedachte: "Je voelt je niet lekker zonder en de 'oplossing' daarvoor is zo makkelijk. Neem gewoon weer lekker cannabis joh!" Ik ben er met moeite vanaf kunnen blijven, maar niet zonder andere middelen te nemen.

De eerste dag heb ik alleen maar veel koffie gedronken als alternatief. De eerste dag stoppen was niet eens zo zwaar, maar ik had waarschijnlijk nog zoveel THC in mijn bloed dat ik daardoor nog geen last had van het stoppen. Ik kon zelfs redelijk makkelijk in slaap komen.

De tweede dag dronk ik gelukkig al iets minder koffie, maar 's avonds heb ik wel 63 mcg flunitrazolam (1/4 pilletje) en een biertje genomen om te kunnen slapen, want dat lukte niet.

De derde dag heb ik overdag weer veel koffie en in de avond 1 biertje gedronken om iets rustiger in bed te liggen. Dat ging gelukkig aardig.

De vierde dag werden dat 's avonds helaas al 4 biertjes en 0,125 mg Flunitrazolam, hetgeen gelukkig wel hielp om in slaap te komen, maar wat natuurlijk niet echt slim is.

De vijfde dag wilde ik wat actiever worden, dus 25 mg 2-FMA geslikt in de ochtend. Daardoor heb ik een hele fijne actieve dag gehad, maar ik wilde aan het eind van de middag weer rustiger worden en heb toen ontzettend veel bier gedronken. Eerlijk gezegd een hoeveelheid waar ik normaal van zou omvallen. Daar merkte ik door de 2-FMA aanvankelijk niet veel van, totdat het me opviel dat mijn motoriek steeds meer verminderde. Toen de 2-FMA eindelijk uitwerkte, werd ik me toch vreselijk dronken. Ik heb daardoor wel redelijk geslapen, maar de kwaliteit van die nachtrust was bagger.

De zesde dag had ik daardoor dus een fikse en nare alcoholkater en heb ik de hele dag niets genomen, behalve koffie en 's avonds 1 biertje. Ik sliep prima, want ik was echt heel moe.

Vandaag is de zevende dag en ik wil deze dag geen (triazolo)benzodiazepine gebruiken en ook geen alcohol drinken, want als ik de cannabis blijf verruilen voor andere middelen, ben ik straks verder van huis dan dat ik gewoon de hele dag onder invloed van cannabis zou zijn.

De cravings naar cannabis vallen vandaag nog erg mee. Het is nu lastiger om te zorgen dat ik geen alternatief ga nemen. Ik heb me voorgenomen om ook voorlopig even te stoppen met alcohol drinken, want anders wordt dat een probleem.
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hippie Langwaus zei:
De cravings naar cannabis vallen vandaag nog erg mee. Het is nu lastiger om te zorgen dat ik geen alternatief ga nemen. Ik heb me voorgenomen om ook voorlopig even te stoppen met alcohol drinken, want anders wordt dat een probleem.
Klik om te vergroten...

sterk van je ! Goed bezig dat je een begin gemaakt heb !

inderdaad , ging ik van thc naar alcohol en bij alcohol soms coke … en toen daar mee gestopt en nu heb ik een legale benzo verslaving pfff met af en toe terug vallen naar coke , drank en hasj jointjes en niet te vergeten RC’s maar het is nu wel beperkt tot het weekend en eens in de twee weken
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Hippie Langwaus Het lijkt vooral een slaapprobleem te zijn, als ik zo je 'dagboek' lees. Maar daar zijn toch ook andere middeltjes voor te krijgen bij de drogist? Melatonine, valeriaan, kruidenthee, lavendelkaars, warme melk, warme douche met rustgevende lotion... Desnoods kun je overleggen met je huisarts. O, en als 1 biertje helpt... waarom niet? Kies dan vooral een lekker speciaal biertje uit (zodat het niet zozeer een verslavingsding wordt) en geniet ervan!

Het is in ieder geval heel knap dat je overdag zo goed gaat!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Melatonine werkt inderdaad best goed bij me. Ik neem het slechts zeer incidenteel om mijn lichaamseigen aanmaak daarvan niet teveel te verstoren. Ook neem ik het alleen als ik 'op tijd' naar bed ga. Dus om een uurtje of 21:00 zodat ik rond 22:00 in slaap kan vallen. Ik ga de komende week proberen geen middelen aan te wenden voor de slaap, maar ik hou de melatonine in mijn achterhoofd mocht ik toch moeilijk in slaap komen de komende week. Bedankt @CaRRita
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bewust lege packs bewaren ? Slaat nergens op maar haal uit 3 lege packs toch nog ff 1 van 10 cm … ben ik nuchter ? Dan bewaar ik ze voor de zekerheid als ik een keer een lege nodig heb ( gebeurt nie ) en zo onbewust toch weer een reden creëren om nieuwe te halen ARAAGHHHHHHHHH oké nog 1 biertje en ga slapen ❤️
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh kut cravings, ik wil jullie uit het raam smijten.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik baal dat ik na al die mooie en lekkere cocktails gisteren toch liever een paar goede lijnen pep had gehad 😞
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pot Jan Dori, alle gekheid op een stokje, wtf, verdraaid, fuck the fuck, waarom??? Plots een craving deze avond die ik niet eerder heb meegemaakt deze weken. Trek in een joint of eigenlijk gewoon trek ik een dopamine knaller, maar wiet zou wel erg makkelijk mijn rust terug brengen!!

Brrrr, even volhouden, mijn lichaam is in herstel en mijn hersenen ook!

Fucking klote boel!!!
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Torchic zei:
Oh kut cravings, ik wil jullie uit het raam smijten.
Klik om te vergroten...
En bovenop jullie stampen. Jullie niet meer horen en voelen. Jullie niet meer uit het niets ongevraagd voor het eerst in mijn leven dagelijks moeten ervaren. En bovenal na deze maand echt 4 maanden niet meer aan jullie toegeven! 💪🏽 🖕🏾
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hippie Langwaus zei:
Wat heb ik nu zin om een pijpje te roken met hasj. Ik ga mijn gedachten proberen te verzetten.

Ik laat de cravings hier symbolisch achter in dit bericht. @CeeCee, wil jij nog even flink op ze stampen?
Klik om te vergroten...

Ik heb vandaag speciaal mijn biker boots aangetrokken! Ik stamp nu alleen meer door de 3-FMA omdat ik vooraf wel eerst naar ze geluisterd heb. Maar morgen word een hele speciale dag. Heb inmiddels de app al gedownload. En morgen gaat mijn snuifset zwemmen de Waal! Dan in Juli pas 6-APB.

Wish me luck 😅
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18

Dat ik dit heb overleefd vandaag.En eigenlijk van het laatste twee weken. Het onmogelijke.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu76 zei:
Pot Jan Dori, alle gekheid op een stokje, wtf, verdraaid, fuck the fuck, waarom??? Plots een craving deze avond die ik niet eerder heb meegemaakt deze weken. Trek in een joint of eigenlijk gewoon trek ik een dopamine knaller, maar wiet zou wel erg makkelijk mijn rust terug brengen!!
Klik om te vergroten...
Misschien heb je iets gedaan wat je dopamine balans zodanig onder baseline bracht waardoor je lichaam ging snakken naar dopamine knallers.
Denk aan handelingen die resulteren in een buitengewoon verhoogde dopamine afgifte zoals een serie bingen, tiktokken, veel suiker. Want je weet: what om high gate must coming to beneden.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Manu76 zei:
What goes up can go higher. Dopamine Chase. Ik was even euforisch en ik wilde nog meer. High on life, but not high enough.
Klik om te vergroten...
Het is ook nooit genoeg hè! Lees elke dag 4 uur uit de bijbel. Bij de tijd dat je hem uit hebt is je dopamine baseline zo laag dat de enige dopa hit waar je naar verlangt de zondagsdienst is.
100% guaranteed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6465666768...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."