#1
Zorgtoeslag gestort en ineens is m'n cravings heftig
haha dit ken ik, had het idee om nog "ff snel" van huis naar Veldhoven te gaan (met de bus, yay staking) om 4-FMA op te hale. die blijft wel ligge tot morgen. straks mag ik terug naar huis lopen, ondanks dat ik dat vaker doe (voor mn plezier), dit duurt 75 min. heb daar nu met dit weer echt geen zin in. overal ijs en sneeuw en al die zooi.Zorgtoeslag gestort en ineens is m'n cravings heftig
Dit forum is onder andere bedoeld voor harm reduction en dat lijk jij niet te begrijpen
zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult.
ik snap waar je vandaan komt, denk ik iig. je probeert alleen deze jonge rustig te houden zodat hij geen gevaar voor zichzelf en voor anderen is. op kort termijn zal dit inderdaad ook werken. maar met welke side effects? acties hebbe consequenties, welke dat zijn kom je daarna meestal pas achter.
Deze jongen zegt dat hij een ernstige agressie heeft in zijn afkick.
Niemand reageert er op terwijl het een behoorlijk serieus en gevaarlijk probleem is.
Ik kom met 2 oplossingen en die gaan zeker kunnen helpen.
In een korte termijn.
Dus ik ben bezig om mee te denken aan dit probleem als jij eens meer aan oplossingen zou proberen te denken dan te strijden met mensen op dit forum zou je nog iig een toegevoegde waarde hebben.
Jij regeert heel veel op dit forum maar denkt niet mee aan oplossing.
Wel heb je elke keer kritiek op andere.
Net zoals nu. Als je nu eens zou beginnen met deze jongen jou advies te geven en daarna een goede rede geven waarom je ander advies niet ziet zitten zou ik je nog serieus nemen.
Jij begint met persoonlijk worden, lees het maar eens terug. Verder ga je totaal niet inhoudelijk op enige reacties in. Het patroon is wederom zo duidelijk. Helemaal terug in je oude doen, welkom terug rebell, revolution, iklulmaarwat, jen of een van je andere 80 dubbel accounts.@Mezelf hey ik heb je reactie gelezen.
Je hebt gelijk er zijn momenten dat ik me heb misdragen.
Maar dat was zeker niet onder deze post en neem me woorden hier niet terug.
Ik nam de post van Don draper serieus en wou hem vertellen wat ik denk dat wel kan werken op een korte termijn.
Beter dan dat hij iemand half doodslaat, dat was gewoon de insteek van mijn post.
Daarna leg ik netjes uit aan purplex waarom ik dat zeg.
Vervolgens moet ik zulke reacties krijgen en je weet dat hij op confrontatie uit is.
Terwijl ik dat niet met hem was. Ik was even koppig in die andere topic maar daar heeft hij niks mee te maken.
Ik weet precies waar ik over praat alleen sommige mensen zijn niet op dat niveau.
Kijk dit zijn normale reacties en zo kan je een discussie voeren of het nou wel of niet verstandig is om iets te nemen als je een gevaar vormt voor andere bij een afkick.
Dus dit was een prima reactie op hem die alleen maar uit is op een confrontatie.
Voor de rest zal ik me gewoon gedragen, maar een grote bek van die Fred dat ik niet weet waar ik over lul, achterlijk gesnoven bla bla.. die zet ik wel op zijn plek en dat deed ik zonder me te verlagen naar zijn niveau en gewoon netjes met uitleg.
Dus zonder een kant te kiezen bekijk het objectief en zie welke woorden ik gebruik en hij en dan kom je wel tot de conclusie dat het niet normaal is om zo te praten en daarmee het forum net zo hard vervuild als ik in die andere topic deed.
✌️
Jij begint met persoonlijk worden, lees het maar eens terug. Verder ga je totaal niet inhoudelijk op enige reacties in. Het patroon is wederom zo duidelijk. Helemaal terug in je oude doen, welkom terug rebell, revolution, iklulmaarwat, jen of een van je andere 80 dubbel accounts.
De cravings naar cannabis vallen vandaag nog erg mee. Het is nu lastiger om te zorgen dat ik geen alternatief ga nemen. Ik heb me voorgenomen om ook voorlopig even te stoppen met alcohol drinken, want anders wordt dat een probleem.
En bovenop jullie stampen. Jullie niet meer horen en voelen. Jullie niet meer uit het niets ongevraagd voor het eerst in mijn leven dagelijks moeten ervaren. En bovenal na deze maand echt 4 maanden niet meer aan jullie toegeven! 💪🏽 🖕🏾Oh kut cravings, ik wil jullie uit het raam smijten.
Wat heb ik nu zin om een pijpje te roken met hasj. Ik ga mijn gedachten proberen te verzetten.
Ik laat de cravings hier symbolisch achter in dit bericht. @CeeCee, wil jij nog even flink op ze stampen?
Misschien heb je iets gedaan wat je dopamine balans zodanig onder baseline bracht waardoor je lichaam ging snakken naar dopamine knallers.Pot Jan Dori, alle gekheid op een stokje, wtf, verdraaid, fuck the fuck, waarom??? Plots een craving deze avond die ik niet eerder heb meegemaakt deze weken. Trek in een joint of eigenlijk gewoon trek ik een dopamine knaller, maar wiet zou wel erg makkelijk mijn rust terug brengen!!
Het is ook nooit genoeg hè! Lees elke dag 4 uur uit de bijbel. Bij de tijd dat je hem uit hebt is je dopamine baseline zo laag dat de enige dopa hit waar je naar verlangt de zondagsdienst is.What goes up can go higher. Dopamine Chase. Ik was even euforisch en ik wilde nog meer. High on life, but not high enough.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."