#1
Ik schrik hier echt van maar als je denkt dat dit het beste is voor je dan vertrouw ik jeIk moet jou niet gebruiken voor m'n problemen. Ben van m'n smartphone en aandacht verslaving af en ik moet hier doorheen gaan. Ik heb m'n problemen alleen maar weggestopt met letterlijk alles wat afleiding te bieden had en met drugs in de breedste zin van het woord maar ik moet deze shit gewoon eens een keer fixen.
Het gaat nu door m'n hoofd wat ik allemaal in mijn leven heb gedaan om dit gevoel niet te voelen. Maar ik moet het maar accepteren. Er is geen ander keus. De opties raken op of alternatieven zijn nog destructiever dan maar beetje dit voelen gedurende het leven. Voor nu is het te doen.
Je gaat hier wel doorheen komen
Als ik iets kan doen laat het me weten en geef niet op maat
Sorry als ik soms verkeerde dingen zei ik bedoelde het niet slecht
Hoop dat je je erdoorheen slaat je bent een prima gozer