Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
254 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
De verleiding naar alcohol vandaag is ineens stevig aanwezig.
Met dat roesje het bos is.. lekker alleen wandelen en dan de warmte van de alcohol.
Nu ik niet meer drink merk ik wel weer andere patronen zoals : niet naar buiten gaan alleen functioneel, weinig tot geen leuke dingen ondernemen.
Ik merk dat alcohol mij actiever maakte.
Toch ga ik het niet doen, dus dat houd in dat ik weer thuis blijf.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
BrieMetDeBril zei:
De verleiding naar alcohol vandaag is ineens stevig aanwezig.
Met dat roesje het bos is.. lekker alleen wandelen en dan de warmte van de alcohol.
Nu ik niet meer drink merk ik wel weer andere patronen zoals : niet naar buiten gaan alleen functioneel, weinig tot geen leuke dingen ondernemen.
Ik merk dat alcohol mij actiever maakte.
Toch ga ik het niet doen, dus dat houd in dat ik weer thuis blijf.
Klik om te vergroten...
Juist dat patroon moet je doorbreken: dus naar buiten en actie zonder alcohol. Dat geeft je daarna veel voldoening.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...

Wat verschrikkelijk zeg😥 Heel veel sterkte🙏
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#4
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Wat afschuwelijk! Heel veel sterkte! :kissingheart:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maakt niet uit waar je naar toe verhuist, hoe clean je denkt te zijn, hoe duur de drugs is in andere landen. Het blijft je achtervolgen en er is niks en niemand die je kan helpen. Het is en blijft en voodoo die je blijft achtervolgen

had mezelf beloofd dit forum nooit meer te openen en Well, here I am.
we live and we learn.

this geen falen, het is herinneren waarom ik wou stoppen en ben gestopt, en ik denk dat het een goede les is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jesse Pinkvrouw zei:
Maakt niet uit waar je naar toe verhuist, hoe clean je denkt te zijn, hoe duur de drugs is in andere landen. Het blijft je achtervolgen en er is niks en niemand die je kan helpen. Het is en blijft en voodoo die je blijft achtervolgen

had mezelf beloofd dit forum nooit meer te openen en Well, here I am.
we live and we learn.
Klik om te vergroten...

Drugs is in elke uithoek van de wereld te vinden. Verhuizen om clean te blijven heeft dus niet zoveel zin 😅🤣

Houd je het nog een beetje vol daar in de hitte?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Drugs is in elke uithoek van de wereld te vinden. Verhuizen om clean te blijven heeft dus niet zoveel zin 😅🤣

Houd je het nog een beetje vol daar in de hitte?
Klik om te vergroten...
Nah helft van de plek waar ik heb gewoond staat in brand, ben kapot van het evacueren en helpen, maar ook omdat het dorp waar ik Australië heb leren kennen niet meer bestaat.
Op dit moment veilig maar de wind is zo hard atm dat de rook niet te doen is.
Dit was vanmorgen, vriendin geholpen met paarden en geiten evacueren. Het is vreselijk. Ergste zomer sinds black Saturday 2019/2020

hitte golf is voorbij maar de wind niet, zolang er geen regen is zal het blijven branden. Nu dicht bij de kust om iets van rust te krijgen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jesse Pinkvrouw zei:
Nah helft van de plek waar ik heb gewoond staat in brand, ben kapot van het evacueren en helpen, maar ook omdat het dorp waar ik Australië heb leren kennen niet meer bestaat.
Op dit moment veilig maar de wind is zo hard atm dat de rook niet te doen is.
Dit was vanmorgen, vriendin geholpen met paarden en geiten evacueren. Het is vreselijk. Ergste zomer sinds black Saturday 2019/2020

hitte golf is voorbij maar de wind niet, zolang er geen regen is zal het blijven branden. Nu dicht bij de kust om iets van rust te krijgen
Klik om te vergroten...

Pffff heftig zeg! Veel sterkte daar en hopen op de regen.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Pffff heftig zeg! Veel sterkte daar en hopen op de regen.
Klik om te vergroten...
Dankje, denk niet dat de regen snel komt, maar alle locals doen hun best om alles onder controle te krijgen met de brandweer.
het is vreselijk maar ergens is het zo fijn en goed om te zien hoe we elkaar helpen. Klinkt raar maar ‘gives me back faith in humanity’
Hoe we elkaar helpen hier is onwerkelijk
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gister weer stimulanten gebruikt terwijl ik mezelf had voorgenomen om dat minder te doen, heb inmiddels wel mijn zakjes 2-FEA en 2-FMA weggegooid.
De drempel om dat te gebruiken is lager en leidt meestal tot gebruik van meer/andere drugs.
Ik wil ook een soort "schema" maken zodat mijn weekend veel voller is qua planning zodat er geen ruimte is om drugs te gebruiken.
Dit wilde ik ff van me afschrijven.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Sterkte man🙏🏽
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Wat een afschuwelijk bericht voor jou.
Ik wil je heel veel sterkte en liefde wensen ✨
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Maakt niet uit waar je naar toe verhuist, hoe clean je denkt te zijn, hoe duur de drugs is in andere landen. Het blijft je achtervolgen en er is niks en niemand die je kan helpen. Het is en blijft en voodoo die je blijft achtervolgen
Klik om te vergroten...

Jesse Pinkvrouw zei:
had mezelf beloofd dit forum nooit meer te openen en Well, here I am.
we live and we learn.
Klik om te vergroten...
Even dit stukje eruit gelicht.
Open je dit forum nadat je drugs nam?
Of nam je drugs na het openen van dit forum?
Want wat zou er gebeuren mocht je wel drugs gebruiken maar dit forum niet meer openen? Zou je daar gelukkiger van worden?

Zoals ik het lees ligt je frustratie in dit forum, kan het verkeerd interpreteren natuurlijk.
Jesse Pinkvrouw zei:
this geen falen, het is herinneren waarom ik wou stoppen en ben gestopt, en ik denk dat het een goede les is.
Klik om te vergroten...
Stoppen gaat in stappen. Las eerder ergens dat je 4 maanden niet gebruikt had.
Wat gewoon heel, heel goed is!

Je bent gewoon goed bezig meid! 🫶
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jesse Pinkvrouw zei:
Maakt niet uit waar je naar toe verhuist, hoe clean je denkt te zijn, hoe duur de drugs is in andere landen. Het blijft je achtervolgen en er is niks en niemand die je kan helpen. Het is en blijft en voodoo die je blijft achtervolgen

had mezelf beloofd dit forum nooit meer te openen en Well, here I am.
we live and we learn.

this geen falen, het is herinneren waarom ik wou stoppen en ben gestopt, en ik denk dat het een goede les is.
Klik om te vergroten...
Waar je ook gaat, je neemt je verslaving mee. Maar die verslaving is wel onder controle te krijgen. Niet meer voor jezelf weglopen.

Succes met je situatie daar, klinkt heftig!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een opeenstapeling van heftige berichten hier. Heel veel sterkte @Jesse Pinkvrouw, @StraatPiraat en @Cardboard
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oohh ik wou hier net op een bericht reageren maar die is ineens weg...
F
FestivLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brakka Mang zei:
Oohh ik wou hier net op een bericht reageren maar die is ineens weg...
Klik om te vergroten...
Onderwerp '3mmc verslaving rush na 8 jaar recreatief gebruik'
https://drugsforum.nl/threads/3mmc-verslaving-rush-na-8-jaar-recreatief-gebruik.78361/

ik heb hem iets netter en onder een ander kopje gezet😅
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zojuist langs een Irish pub gewandeld en mijn favoriete coffeeshop. 2 keer cravings. Een pint Guinness leek me lekker en een beetje hasj kopen leek me een goed idee. Maar ik heb nergens aan toegegeven.

Het gaat juist lekker deze 14e dag zonder alcohol en zonder blowen. Maar er zijn dus wel cravings. 🙂
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag ook weer cravings. Ik laat ze maar 'gewoon' opkomen en geef er niet aan toe.

Zometeen maar muziek maken om mezelf er vanaf te leiden. Dat moet ik ook zonder drugs gebruikt te hebben leuk vinden, hoop ik. Lastig dat die hobby voor mij zo aan drank en drugs lijkt gekoppeld, maar het gaat me vast lukken zonder.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippie Langwaus zei:
Vandaag ook weer cravings. Ik laat ze maar 'gewoon' opkomen en geef er niet aan toe.

Zometeen maar muziek maken om mezelf er vanaf te leiden. Dat moet ik ook zonder drugs gebruikt te hebben leuk vinden, hoop ik. Lastig dat die hobby voor mij zo aan drank en drugs lijkt gekoppeld, maar het gaat me vast lukken zonder.
Klik om te vergroten...
Oeh, zoooo herkenbaar!!! Wij hebben hier een vette thuisstudio en ik ben nog niet zo lang muziek, aan het maken, maar áls we muziek maakten samen hier, dan was het vrijwel altijd onder invloed van 2- of 3mmc. De drempel om nuchter te gaan maken/jammen is er tóch merk ik. Vind ik stom, maar is helaas wel zo. Ben benieuwd hoe het je afgaat!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5657585960...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."