#1
Ja nu weer spijt maar still worth it.Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Ja nu weer spijt maar still worth it.Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Sterkte!!!Ja nu weer spijt maar still worth it.
Ik gebruik 3mmc en de cravings zijn inderdaad verschrikkelijk… ik kan er zelf ook zó moeilijk mee omgaan nog maar ik maak kleine stapjes!Help help help….
Vind het ook zooi.Ik vlieg hier bij de muren op, wat een kutspul is 3-cmc
Dat snap ik, ik stuur je een privé bericht! wellicht kan ik je helpenJa maar ik zit nu met de cravings…
Wat is dáár nou toch aan?4 x Base in 4 weken gvd duiveltje komt steeds weer terug
Nee nog niet eens een jaar of 3 maar kan er zo moeilijk van af blijven en het maak een heleboel kapot 🤔Wat is dáár nou toch aan?
Heb je hiervoor lang base gebruikt?
zoek een hobby of iets voordat het te laat is.4 x Base in 4 weken gvd duiveltje komt steeds weer terug
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."