Dankjewel Mindless.
Godzijdank nu een therapeut gevonden die de juiste snaar weet te raken. Betaal het wel zelf maar een sessie is even duur als een doos benzo’s.
Dus elke keer dat ik dat niet koop kan ik naar die mevrouw.
Frustratie: Nu al miscommunicaties over het weekend weg. Iemand die wel/niet/wel/niet de kar wil trekken, maar je mag t vooral niet overnemen.
Fijn dat je een geschikte therapeut hebt gevonden.
Ik zeg je eerlijk, ook al sta ik helemaal achter die post van mij hierboven (van dinsdag), soms heb ik ook weer van die dagen dat het weer super moeilijk lijkt. Vandaag is 1 van die dagen.
Dat ongemakkelijke, onrustige, licht-depressieve, onververvulde gevoel, waarvan ik wéét: ik moet het juist recht aan kijken, maar dan toch proberen ervan weg te kijken omdat het ongemakkelijk is. Ik praat mezelf dan aan dat het ook moeilijker is door de warmte, maar ergens weet ik ook wel dat dat het zoveelste smoesje is om niet te hoeven kijken. Alles om maar niet te hoeven kijken/voelen. Eigenlijk de hele dag al doe ik dit met afleidingen. Stond vanmiddag ook weer op het punt om 4F-MPH te nemen om me energiek/goed te voelen, net zoals ik gister deed. Dat gelukkig niet gedaan vandaag.
Welk beter moment dus dan nu, om even op te houden met wegkijken en het gewoon even onder ogen te komen. Het is te uitputtend om steeds maar van proberen te ontsnappen. Het vreet energie.
Hoop dat je de frustraties over het weekendje weg even bij je neer kunt leggen. Het is nu avond. Tijd om te ontspannen.