@Mezelf hey ik heb je reactie gelezen.
Je hebt gelijk er zijn momenten dat ik me heb misdragen.
Maar dat was zeker niet onder deze post en neem me woorden hier niet terug.
Ik nam de post van Don draper serieus en wou hem vertellen wat ik denk dat wel kan werken op een korte termijn.
Beter dan dat hij iemand half doodslaat, dat was gewoon de insteek van mijn post.
Daarna leg ik netjes uit aan purplex waarom ik dat zeg.
Vervolgens moet ik zulke reacties krijgen en je weet dat hij op confrontatie uit is.
Dit forum is onder andere bedoeld voor harm reduction en dat lijk jij niet te begrijpen
zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult.
Terwijl ik dat niet met hem was. Ik was even koppig in die andere topic maar daar heeft hij niks mee te maken.
Ik weet precies waar ik over praat alleen sommige mensen zijn niet op dat niveau.
ik snap waar je vandaan komt, denk ik iig. je probeert alleen deze jonge rustig te houden zodat hij geen gevaar voor zichzelf en voor anderen is. op kort termijn zal dit inderdaad ook werken. maar met welke side effects? acties hebbe consequenties, welke dat zijn kom je daarna meestal pas achter.
Kijk dit zijn normale reacties en zo kan je een discussie voeren of het nou wel of niet verstandig is om iets te nemen als je een gevaar vormt voor andere bij een afkick.
Deze jongen zegt dat hij een ernstige agressie heeft in zijn afkick.
Niemand reageert er op terwijl het een behoorlijk serieus en gevaarlijk probleem is.
Ik kom met 2 oplossingen en die gaan zeker kunnen helpen.
In een korte termijn.
Dus ik ben bezig om mee te denken aan dit probleem als jij eens meer aan oplossingen zou proberen te denken dan te strijden met mensen op dit forum zou je nog iig een toegevoegde waarde hebben.
Jij regeert heel veel op dit forum maar denkt niet mee aan oplossing.
Wel heb je elke keer kritiek op andere.
Net zoals nu. Als je nu eens zou beginnen met deze jongen jou advies te geven en daarna een goede rede geven waarom je ander advies niet ziet zitten zou ik je nog serieus nemen.
Dus dit was een prima reactie op hem die alleen maar uit is op een confrontatie.
Voor de rest zal ik me gewoon gedragen, maar een grote bek van die Fred dat ik niet weet waar ik over lul, achterlijk gesnoven bla bla.. die zet ik wel op zijn plek en dat deed ik zonder me te verlagen naar zijn niveau en gewoon netjes met uitleg.
Dus zonder een kant te kiezen bekijk het objectief en zie welke woorden ik gebruik en hij en dan kom je wel tot de conclusie dat het niet normaal is om zo te praten en daarmee het forum net zo hard vervuild als ik in die andere topic deed.
āļø