Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
250 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Theundertaker zei:
Afkicken van wat?
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies :confounded:
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Klik om te vergroten...

Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.

Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken.
Klik om te vergroten...
Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen.
Phenibut is niet zo geweldig om op te spacen je voelt het wel maar ook niet dat je zegt dat is geweldig. Een enkele keer moet geen problemen vormen.

Purplext zei:
Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener.
Klik om te vergroten...
Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan.
Dan gaat zo een huisarts je proberen te dwingen om naar Jellinek te gaan ook al wil je dat niet.
Maar er is dan ook pas over 2 maanden plek als je het toch zou willen.
Ik heb er niks mee en ik denk dus de meeste mensen die hun heil zoeken op zo'n forum dus zelf op zoek zijn naar antwoorden en dan komt er altijd iemand met deze opmerking tussen door en dan zie je ook dat diegene daar niks mee doet. Ik lees al een tijdje mee.

Ja het is goed bedoeld maar dat is niet het antwoord waar iemand op zit te wachten die op het moment zoiets roept.
Dat weet diegene zelf ook wel dat hij daar een soort van hulp kan krijgen...
Maar ik zie dit meer als een schreeuw voor hulp dat op een korte termijn tips nodig heeft.
Deze persoon is al lang lid van dit forum dus die weet wel hoe het werkt.

Theundertaker zei:
Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben..
Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies :confounded:
Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen..
Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang..
Klik om te vergroten...

Dus ik blijf bij mijn eerste antwoord.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
en zul je zelf keihard moeten vechten natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Voor mij werkt het eigenlijk precies andersom. Stoppen met vechten en mezelf overgeven aan xxxx

En die x'jes kan je invullen met vanalles. Bijvoorbeeld overgeven aan het feit dat ik verslaafd ben. Overgeven aan de gebruikersgedachten. Overgeven aan het feit dat ik geen controle heb over mijn leven. Etc. Als ik ga vechten, wordt het over het algemeen alleen maar zwaarder en komt die verslaving steeds harder opzetten.

Ben je al weleens bij een meeting geweest? (N.A. of C.A. bijvoorbeeld)
Daar ben je fysiek wat meer onder mensen die ook begrijpen hoe het is om verslaafd te zijn. Maar die ook een oplossing hebben gevonden die het leven leuk maakt. Ipv alleen maar ondraaglijk omdat die uitlaatklep van drugs is weggenomen.
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Draper zei:
Mijn andere strijd dat ik heb is dat ik soms echt heel graag me de tering rook of vape. Dat bedoelde ik met terugvallen.
Klik om te vergroten...
je kan een warm washandje/handdoek/kruik, gwn iets wat je warm kan maken en op je nek kan leggen proberen. daar zitten enorm veel zenuwen en bloedvaten. warmte helpt met relaxen, misschien word je hier rustig(er) van?
Don Draper zei:
Benzo's heb ik al maar wil het niet gebruiken ter overbrugging van dit. Het werkte ook niet toendertijd. Phenibut lijkt me niet slim want ik ben verslavingsgevoelig. Verder trekt het me niet echt.
Klik om te vergroten...
goed dat je dit al weet van jezelf, het gaat je wel lukken. dat geloof ik wel.
Don Draper zei:
Het komt goed. :)
Klik om te vergroten...
vooral met deze instelling. veel suc6 bro, als je ons nodig hebt zijn we nooit ver van je vandaag šŸ™‚
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Theundertaker zei:
Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen.
Phenibut is niet zo geweldig om op te spacen je voelt het wel maar ook niet dat je zegt dat is geweldig. Een enkele keer moet geen problemen vormen.


Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan.
Dan gaat zo een huisarts je proberen te dwingen om naar Jellinek te gaan ook al wil je dat niet.
Maar er is dan ook pas over 2 maanden plek als je het toch zou willen.
Ik heb er niks mee en ik denk dus de meeste mensen die hun heil zoeken op zo'n forum dus zelf op zoek zijn naar antwoorden en dan komt er altijd iemand met deze opmerking tussen door en dan zie je ook dat diegene daar niks mee doet. Ik lees al een tijdje mee.

Ja het is goed bedoeld maar dat is niet het antwoord waar iemand op zit te wachten die op het moment zoiets roept.
Dat weet diegene zelf ook wel dat hij daar een soort van hulp kan krijgen...
Maar ik zie dit meer als een schreeuw voor hulp dat op een korte termijn tips nodig heeft.
Deze persoon is al lang lid van dit forum dus die weet wel hoe het werkt.



Dus ik blijf bij mijn eerste antwoord.
Klik om te vergroten...
Meer drugs aan iemand adviseren die al verslaafd is, is altijd een slecht idee. Dit forum is onder andere bedoeld voor harm reduction en dat lijk jij niet te begrijpen.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Meer drugs aan iemand adviseren die al verslaafd is
Klik om te vergroten...
Een afkick van de meeste drugs word gedaan met een andere drugs. Dus waar heb je het over?
Of heb je er geen verstand van?
Benzos en phenibut worden beide ingezet bij afkicken van drugs ter informatie speciaal voor jou, wat je zou moeten weten als je sinds 2019 lid bent lol šŸ˜‚
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Theundertaker zei:
Een afkick van de meeste drugs word gedaan met een andere drugs. Dus waar heb je het over?
Of heb je er geen verstand van?
Benzos en phenibut worden beide ingezet bij afkicken van drugs ter informatie speciaal voor jou, wat je zou moeten weten als je sinds 2019 lid bent lol šŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Een afkick van drugs wordt gedaan onder supervisie van gespecialiseerd medisch personeel. Waar ze onder andere ook je fysieke gesteldheid in de gaten houden.

Wat jij doet is iets heel anders: zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult. Net zoals in dat xtc topic. En als iemand kritiek heeft reageer je als een boze puber.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Een afkick van drugs wordt gedaan onder supervisie van gespecialiseerd medisch personeel. Waar ze onder andere ook je fysieke gesteldheid in de gaten houden.

Wat jij doet is iets heel anders: zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult. Net zoals in dat xtc topic. En als iemand kritiek heeft reageer je als een boze puber.
Klik om te vergroten...

Deze jongen zegt dat hij een ernstige agressie heeft in zijn afkick.
Niemand reageert er op terwijl het een behoorlijk serieus en gevaarlijk probleem is.
Ik kom met 2 oplossingen en die gaan zeker kunnen helpen.
In een korte termijn.
Dus ik ben bezig om mee te denken aan dit probleem als jij eens meer aan oplossingen zou proberen te denken dan te strijden met mensen op dit forum zou je nog iig een toegevoegde waarde hebben.

Jij regeert heel veel op dit forum maar denkt niet mee aan oplossing.
Wel heb je elke keer kritiek op andere.
Net zoals nu. Als je nu eens zou beginnen met deze jongen jou advies te geven en daarna een goede rede geven waarom je ander advies niet ziet zitten zou ik je nog serieus nemen.

FredKroket zei:
Wat jij doet is iets heel anders: zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult.
Klik om te vergroten...

Ik heb een beetje rond gekeken maar er komt weinig goed advies van jou misschien eens even je eigen berichten nalezen.
Ja soms heb ik een eigen mening maar dat is goed voor het forum nu ik van iedereen ongelijk kreeg over MDMA zullen mensen mij daar niet in volgen dus had dat een positief resultaat :wink:.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Theundertaker zei:
Niemand reageert er op terwijl het een behoorlijk serieus en gevaarlijk probleem is.
Klik om te vergroten...
Dat is een probleem waar wij hem niet bij kunnen helpen. Je weet immers totaal niet wat er speelt in iemands leven. Wie weet is hij wel allergisch voor phenibut of is hij daar al aan verslaafd geweest.

Theundertaker zei:
Ik kom met 2 oplossingen en die gaan zeker kunnen helpen.
Klik om te vergroten...
Hoe kan jij nou via een forum beslissen wat een oplossing is. Ben je zijn behandelend arts? Ben je zijn therapeut?

Theundertaker zei:
daarna een goede rede geven waarom je ander advies niet ziet zitten zou ik je nog serieus nemen.
Klik om te vergroten...
Er zijn meerdere redenen gegeven.


Theundertaker zei:
Dus ik ben bezig om mee te denken aan dit probleem als jij eens meer aan oplossingen zou proberen te denken dan te strijden met mensen op dit forum zou je nog iig een toegevoegde waarde hebben.
Klik om te vergroten...
Je maakt het alleen maar erger met je bullshit verpakt als feiten.


Theundertaker zei:
Jij regeert heel veel op dit forum maar denkt niet mee aan oplossing.
Wel heb je elke keer kritiek op andere.
Klik om te vergroten...
Welkom terug, rebell. Weer een andere vpn gevonden?

Theundertaker zei:
Als je nu eens zou beginnen met deze jongen jou advies te geven en daarna een goede rede geven waarom je ander advies niet ziet zitten zou ik je nog serieus nemen.
Klik om te vergroten...
Ik ben geen professional dus voor agressie problemen heb ik, net zomin als jij, geen oplossing. Mijn advies is kaart het aan bij de hulpverlening. Ipv zomaar te roepen dat phenibut (aardig verslavend middel) een goed idee is. Bizar dat jij niet in ziet dat dit het alleen maar erger maakt.


Theundertaker zei:
Ja soms heb ik een eigen mening maar dat is goed voor het forum nu ik van iedereen ongelijk kreeg over MDMA zullen mensen mij daar niet in volgen dus had dat een positief resultaat :wink:
Klik om te vergroten...
Je mag prima een eigen mening hebben maar je geeft nu voor de tweede keer gevaarlijk advies wat totaal niet in lijn is met harm reduction, 1 van de pijlers van dit forum. Als je echt al 25 jaar drugs gebruikt zou je beter moeten weten of je hebt jezelf achterlijk gesnoven.
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#10
Theundertaker zei:
Deze jongen zegt dat hij een ernstige agressie heeft in zijn afkick.
Niemand reageert er op terwijl het een behoorlijk serieus en gevaarlijk probleem is.
Ik kom met 2 oplossingen en die gaan zeker kunnen helpen.
In een korte termijn
Klik om te vergroten...
ik snap waar je vandaan komt, denk ik iig. je probeert alleen deze jonge rustig te houden zodat hij geen gevaar voor zichzelf en voor anderen is. op kort termijn zal dit inderdaad ook werken. maar met welke side effects? acties hebbe consequenties, welke dat zijn kom je daarna meestal pas achter.
FredKroket zei:
Een afkick van drugs wordt gedaan onder supervisie van gespecialiseerd medisch personeel. Waar ze onder andere ook je fysieke gesteldheid in de gaten houden.
Klik om te vergroten...
een groot probleem is dat het vrij lang kan duren voordat je eindelijk hulp krijgt. uit zowel eigen ervaring als (hopelijk) onderdeel van mijn toekomstig werk.
kan je bij een huisarts aankaarten dat je "zelf medicatie" gebruikt (heel breed begrip) en aan de hand daarvan de vraag stelt of de huisarts (huisarts mag dit 99/100 keer niet, maar je weet nooit) of een medicatie team van een ggz instelling dit wil verstrekken. dit zou hij op vrij kort termijn (medicatie team is onafhankelijk van psycholoog en psychiater), hier misschien terecht kunnen.
FredKroket zei:
Ik ben geen professional dus voor agressie problemen heb ik, net zomin als jij, geen oplossing
Klik om te vergroten...
ik ben het wel eens met Fred hier, ik ben ook zeker geen professional. maar, misschien kunne we hem wel de juiste kant op sturen? zelf medicatie zou altijd op kort termijn moeten en nooit lang ivm verslaving enzo. het zou ook echt, maar dan ook ECHT, als aller laatste optie gebruikt moeten worden om jezelf in de hand te kunnen houden. ook dan is er een grote kans op terugval, nieuwe verslaving, OD of andere lichamelijke en psychische schade.

wees zorgvuldig met welk advies je wie geeft. wat voor jou werkt kan een ander compleet ontsporen.

just food for thought, keep that into consideration 😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
die-ene-vent zei:
een groot probleem is dat het vrij lang kan duren voordat je eindelijk hulp krijgt. uit zowel eigen ervaring als (hopelijk) onderdeel van mijn toekomstig werk.
kan je bij een huisarts aankaarten dat je "zelf medicatie" gebruikt (heel breed begrip) en aan de hand daarvan de vraag stelt of de huisarts (huisarts mag dit 99/100 keer niet, maar je weet nooit) of een medicatie team van een ggz instelling dit wil verstrekken. dit zou hij op vrij kort termijn (medicatie team is onafhankelijk van psycholoog en psychiater), hier misschien terecht kunnen.
Klik om te vergroten...
Ja das zeker een groot probleem. Ik ben er zowel voor mijzelf als voor anderen vaak tegenaan gelopen. Maar als je echt denk dat het uit de hand gaat lopen kan je terecht bij de crisisdienst. En het is in zo'n geval altijd handig om naasten in te lichten zodat er iig mensen zijn die een oogje in het zeil kunnen houden terwijl je wacht op de juiste hulp.

Medicatie op korte termijn is lastig, het gaat dan vaak om symptoombestrijding, om weer rustig te worden en niet iets langdurigs. Maar dat moet altijd onder supervisie besloten worden vind ik, door iemand met dossierkennis.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
In dit geval is het afkicken van nicotine waardoor ik dat postte. Als ik geen 21 mg nicotine pleister draag komen mijn negatieve autistische kenmerken terug. Maar bij cold turkey afkicken wat ik even probeerde ben ik hartstikke driftig. Als ik lagere dosissen nicotine gebruik is mijn woede wel te doen maar is het er wel. Ik moet er weer mee leren omgaan. Maar bij 21 mg nicotine pleister gaat alles gewoon okay. Het probleem is dat het best wat bijeffecten geeft waardoor ik dat soms ook niet graag op heb altijd. Mijn andere strijd dat ik heb is dat ik soms echt heel graag me de tering rook of vape. Dat bedoelde ik met terugvallen.

Benzo's heb ik al maar wil het niet gebruiken ter overbrugging van dit. Het werkte ook niet toendertijd. Phenibut lijkt me niet slim want ik ben verslavingsgevoelig. Verder trekt het me niet echt.

Het komt goed. :)
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Maar als je echt denk dat het uit de hand gaat lopen kan je terecht bij de crisisdienst
Klik om te vergroten...
mee eens inderdaad, alhoewel het voor iemand wel lastig kan zijn om hiernaar uit te reiken. het woord "crisis" kan iemand al snel afschrikken. ongeacht de persoon zijn staat. moment dat je realiseert dat die mensen je willen helpen en je er niet voor "straffen" of "veroordelen" ben je ookal een stuk geruster.

FredKroket zei:
En het is in zo'n geval altijd handig om naasten in te lichten zodat er iig mensen zijn die een oogje in het zeil kunnen houden terwijl je wacht op de juiste hulp.
Klik om te vergroten...
ook zodat je zelf meer rust hebt misschien, het uiten van een verslaving tegenover vertrouwde personen is een lastige drempel. het feit dat je er hulp voor wilt is de eerste stap om jezelf ook weer een beetje te gaan vertrouwen. jou naasten zullen dit niet misschien direct zien maar uiteindelijk altijd wel realiseren en zullen trots zijn op je dat je er over durft te praten.

FredKroket zei:
Medicatie op korte termijn is lastig, het gaat dan vaak om symptoombestrijding, om weer rustig te worden en niet iets langdurigs. Maar dat moet altijd onder supervisie besloten worden vind ik, door iemand met dossierkennis.
Klik om te vergroten...
dit is ook altijd lastig en symptomen kunnen ook hevige mentale effecten hebben. dit maakt een nood situatie als niks anders helpt (of iets telang duurt).

een vriendin van me kwam met mij prate over zelf medicatie ivm haar depressie waar ze benzodiazepam (oxazepam) voor wou gebruiken als ze een paniek of stress aanval kreeg. daarna was ze, volgens haar woorden, de rest van de dag depri en niks meer waard. bij het opkomen van een paniek of stress aanval nam ze er een en kon ze haar schooldag nog redelijk afmaken (middel hier door heeft ze haar diploma gehaald, nogsteeds trots op haar zelfbeheersing). zelf medicatie is altijd riskant. praat er met iemand over zodat ze weten wat er aan de hand is en jou (dan niet fysiek dan wel mentaal) helpen met het stoppen van, het controlleren van of het verstrekken van zelf medicatie. dit voor harm reductie en het makkelijker voor jezelf te maken.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
die-ene-vent zei:
je kan een warm washandje/handdoek/kruik, gwn iets wat je warm kan maken en op je nek kan leggen proberen. daar zitten enorm veel zenuwen en bloedvaten. warmte helpt met relaxen, misschien word je hier rustig(er) van?
Klik om te vergroten...
Ik merk dit de laatste tijd enorm. Een (lange) warme douche helpt me enorm en verder een warme kamer. Af en toe een verzwaarde deken en ook een bedverwarming doet me soms goed.

In plaats van er op bezuinigen draag ik veel bij in de gestegen energieprijzen bij de familie waar ik woon. Ik ga niet zo veel meer uit erdoor maar qua psyche doet het me echt goed. :) Helpt me ook om benzo gebruik uit te stellen en te minderen.
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Ik merk dit de laatste tijd enorm. Een (lange) warme douche helpt me enorm en verder een warme kamer. Af en toe een verzwaarde deken en ook een bedverwarming doet me soms goed.

In plaats van er op bezuinigen draag ik veel bij in de gestegen energieprijzen bij de familie waar ik woon. Ik ga niet zo veel meer uit erdoor maar qua psyche doet het me echt goed. :) Helpt me ook om benzo gebruik uit te stellen en te minderen.
Klik om te vergroten...
lekker bezig bro, hopelijk hou je het zo vol. anders zijn we altijd in de buurt als je het even niet meer weet. šŸ™‚
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zorgtoeslag gestort en ineens is m'n cravings heftig
d
die-ene-ventLid
01-01-2024, 00:00
#17
Don Draper zei:
Zorgtoeslag gestort en ineens is m'n cravings heftig
Klik om te vergroten...
haha dit ken ik, had het idee om nog "ff snel" van huis naar Veldhoven te gaan (met de bus, yay staking) om 4-FMA op te hale. die blijft wel ligge tot morgen. straks mag ik terug naar huis lopen, ondanks dat ik dat vaker doe (voor mn plezier), dit duurt 75 min. heb daar nu met dit weer echt geen zin in. overal ijs en sneeuw en al die zooi.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
KOOOUuuuuuuudddddddd!!!!!
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Mezelf hey ik heb je reactie gelezen.
Je hebt gelijk er zijn momenten dat ik me heb misdragen.
Maar dat was zeker niet onder deze post en neem me woorden hier niet terug.
Ik nam de post van Don draper serieus en wou hem vertellen wat ik denk dat wel kan werken op een korte termijn.
Beter dan dat hij iemand half doodslaat, dat was gewoon de insteek van mijn post.
Daarna leg ik netjes uit aan purplex waarom ik dat zeg.
Vervolgens moet ik zulke reacties krijgen en je weet dat hij op confrontatie uit is.
FredKroket zei:
Dit forum is onder andere bedoeld voor harm reduction en dat lijk jij niet te begrijpen
Klik om te vergroten...

FredKroket zei:
zo maar iets roepen zonder dat je enig idee hebt waar je over lult.
Klik om te vergroten...

Terwijl ik dat niet met hem was. Ik was even koppig in die andere topic maar daar heeft hij niks mee te maken.
Ik weet precies waar ik over praat alleen sommige mensen zijn niet op dat niveau.

die-ene-vent zei:
ik snap waar je vandaan komt, denk ik iig. je probeert alleen deze jonge rustig te houden zodat hij geen gevaar voor zichzelf en voor anderen is. op kort termijn zal dit inderdaad ook werken. maar met welke side effects? acties hebbe consequenties, welke dat zijn kom je daarna meestal pas achter.
Klik om te vergroten...

Kijk dit zijn normale reacties en zo kan je een discussie voeren of het nou wel of niet verstandig is om iets te nemen als je een gevaar vormt voor andere bij een afkick.

Theundertaker zei:
Deze jongen zegt dat hij een ernstige agressie heeft in zijn afkick.
Niemand reageert er op terwijl het een behoorlijk serieus en gevaarlijk probleem is.
Ik kom met 2 oplossingen en die gaan zeker kunnen helpen.
In een korte termijn.
Dus ik ben bezig om mee te denken aan dit probleem als jij eens meer aan oplossingen zou proberen te denken dan te strijden met mensen op dit forum zou je nog iig een toegevoegde waarde hebben.

Jij regeert heel veel op dit forum maar denkt niet mee aan oplossing.
Wel heb je elke keer kritiek op andere.
Net zoals nu. Als je nu eens zou beginnen met deze jongen jou advies te geven en daarna een goede rede geven waarom je ander advies niet ziet zitten zou ik je nog serieus nemen.
Klik om te vergroten...

Dus dit was een prima reactie op hem die alleen maar uit is op een confrontatie.
Voor de rest zal ik me gewoon gedragen, maar een grote bek van die Fred dat ik niet weet waar ik over lul, achterlijk gesnoven bla bla.. die zet ik wel op zijn plek en dat deed ik zonder me te verlagen naar zijn niveau en gewoon netjes met uitleg.
Dus zonder een kant te kiezen bekijk het objectief en zie welke woorden ik gebruik en hij en dan kom je wel tot de conclusie dat het niet normaal is om zo te praten en daarmee het forum net zo hard vervuild als ik in die andere topic deed.
āœŒļø
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Twee cravings:
  1. Lig in bed maar moet ongelofelijk nodig naar het toilet, alleen het boek wat ik nu lees is te spannend en veel te entertaining om zomaar weg te leggen.
  2. Ik heb een ongelofelijke dorst en snak naar veel water.

Waarom kunnen die twee, toch wel dicht bij elkaar staande issues, elkaar niet simpelweg cancelen? šŸ¤”

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."