Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je merkt dat het gebruik geen positieve effecten geeft dan zal je er mee moeten stoppen naar mijn mening.. En dan af en toe een bommetje daarmee maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf"
"tequilavodka zei: Heb ook al moeten hallucineren toen ik snachts buiten ging maar niks angstaanjagende gewoon rare dingen. Ook in begin gebruikte ik altijd samen. Nu moet ik alleen zijn en word anders gegarandeerd paranoia en dergelijke. Begin psychose misschien? Klik om te vergroten... Ik herken het wel, paranoia enzo je word helemaal gek.. ik kan daar niet over oordelen of je een beginnende psychose hebt, maar ga er maar van uit dat het gewoon komt door het gebruik van drugs en dat je brein tijd nodig heeft om te herstellen"
"tequilavodka zei: En heb ook bizar gedrag dan ga ik bij de buren aanbellen en mijn ogen schieten naar alle kanten en mijn mond ook en niks zinnigs te zeggen ook doe ik dingen die ik anders nooit zou doen. Hoe meer ik gebruik hoe meer bizar het word tot bij iemand aanbellen voor mijn liefde te verklaren maar toen ze open deed had ik niks zinnigs te zeggen en zei dan maar sorry was verkeerde deur. Terwijl ik dit anders nooit zou doen Klik om te vergroten... Dat is wel apart.. Misschien moet je een afspraak maken met de huisarts? Of andere hulp want dit heeft negatieve invloed op je leven"
"tequilavodka zei: Heb met mijzelf afgesproken max 2 keer per week en liefst nog minder maar 3cmc heeft zware cravings! Ik heb regelmatig heroïne gebruikt en nooit verslaafd of behoefte aan gehad! En dat staat bekend als zwaar verslavend. Klik om te vergroten... Ookal gebruik je minder die cravings blijven wel en alleen hulp zoeken etc met andere dingen bezig zijn helpt"
"tequilavodka zei: Heb net 6 diazepams genomen en hopelijk val ik snel in slaap want heb morgen verplichtingen en ben nog klaarwakker Klik om te vergroten... Dat is wel redelijke wat.. Pas een beetje op jezelf als er iets is ofoz je kan me privé bericht sturen"
"tequilavodka zei: Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik Klik om te vergroten... Okay ik ben zelf ook hulp gaan accepteren en het is niet belachelijk om hulp te zoeken voor 3cmc of wat dan ook want er is een reden waarom je het blijft doen en daar moet aandacht aan besteed worden. Je zoekt niet hulp voor de drug 3cmc maar Sws het verdoven van je gevoel en er is toch wel iets in je wat zegt dat dit niet de juiste manier van leven is.."
"tequilavodka zei: Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik Klik om te vergroten... Niemand gaat zeggen oh wat ben je dom of waarom ben je daar aan verslaafd want het is gwn drugs en drugs is verslavend simpel"
"Het zou inderdaad als het droog is iets minder wegen maar zoveel minder is niet normaal.."
"Fisherman's friend zei: Je kunt het ook nog uitwassen heb ik gehoord. Dan kun je zien hoe erg je genaaid bent. Klik om te vergroten... Haha als je het gaat wassen nu dan hou je haast niks meer over XD"
"Torchic zei: De strijd om niet te gebruiken is zwaar. Ik ben nu 2,5e maand clean van 3mmc maar het liefst zou ik zo weer beginnen want ik mis het en alles daaromheen zo erg😩 De feestjes, avonden met vrienden, lekker veel energie, geen chaos in m’n hoofd, vriendschappen goed kunnen onderhouden, geen smoesjes waarom ik er niet ben, voor even zorgeloos zijn… Daarentegen heeft het ook zoveel nadelen en die kan ik me ook wel bedenken maar ik overzie niet hoe erg die eigenlijk zijn terwijl ik er nog dagelijks flink last van heb. En eigenlijk kan ik alles alleen maar verheerlijken. Ik zit echt even vast… Klik om te vergroten... Ewa, ik snap dat het lastig is en als je wilt praten of wat dan ook stuur me maar een berichtje misschien helpt dat?💪🏽"