Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ghbeertje zei: maar dat hij verder nog geen klachten had van anderen Klik om te vergroten... Die ken ik! Dat zeggen die gasten die troep verkopen allemaal. Ghbeertje zei: Als eerste heb ik mijn "adresje" geappt dat zijn ghb nauwelijks ghb bevat, maar wel "grondstoffen", met nogmaals de vraag of hij al een idee heeft wanneer hij weer voorraad heeft, want ik wil het inruilen. "Wsl binnenkort man", zonder in te gaan op de kwaliteit van zijn product. Vervolgens deed ik wat ik eigenlijk eerst had moeten doen: het goedje googlen. Ik kwam er achter dat het niet zomaar een grondstof is, maar in het lichaam wordt omgezet in ghb en zodoende een vergelijkbare uitwerking zou moeten hebben. Ik vind het bijzonder dat de man aan de telefoon van het testcentrum dit niet heeft benoemd, maar goed. Ten eerste weet die dealer dus vast hartstikke goed dat hij geen g heeft verkocht, maar 1,4 butaandiol, vast ivm schaarste en in de hoop dat niemand zou klagen.. Ten tweede vraag ik me af waarom er dan wel een kleine hoeveelheid ghb is aangetroffen in mijn monster.. waarom zo'n kleine hoeveelheid toevoegen als je toch uitgaat van de werking van de 1,4 butaandiol? Als laatste vraag ik me af of het wel "pure" 1,4 butaandiol is, of dat het misschien nog gemengd is met andere "goedjes". Waarom zou ik anders niet tot nauwelijks iets merken van de 1,4 butaandiol, als het inderdaad omgezet wordt naar ghb in het lichaam? Klik om te vergroten... Het is troep. Het duurt dus heel lang soms voor je lichaam het kan omzetten tot ghb. Dus dat maakt doseren onmogelijk Ik zie dat dit gepost is een paar maanden geleden. Er was in 2022 weinig goede ghb te krijgen en ik heb ook te maken gehad met BDO en het voelde echt niet het zelfde als het effect van GHB, ook niet als het eenmaal is omgezet in je lichaam, maar een naar en vervelend gevoel. Ik wil daarbij wel zeggen de mensen die altijd goede ghb hadden er ook niet aan konden komen en dus ook deze gemengde troep hadden vaak. De prijs was ook verdubbeld en nu zijn de prijzen weer normaal dus er is weer goede te krijgen. Nu heeft mijn vaste dealer, na een jaar geen ghb te hebben gehad, omdat hij geen troep wilt verkopen, weer de beste ghb die je kan krijgen. Daar zijn we erg blij mee en heb weer mijn leuke ghb bings. Het blijft de lekkerste drugs die er is. Raver zei: Hier ruim 4 jaar van de g af. Troep is t van de bovenste plank. Klik om te vergroten... Sorry hoor gap maar als je er niet mee kan omgaan dan is het zeker troep. Maar als je dat wel kan is het de lekkerste drugs die er is. Ik zit net te lezen dat je idoot veel benzo's slikt en blijkbaar kan jij met geen een drugs goed omgaan. Dan zit het probleem echt bij jou! Elke drugs is troep van de bovenste plank als je er niet mee kan omgaan... Ik gebruik al 10 jaar ghb met plezier, omdat ik wel weet hoe ik met drugs om moet gaan gebruik ik al 25 jaar lang drugs met plezier."
"FredKroket zei: Hoi Iklulmaarwat/rebell/revolution. Weer lekker aan de g op DF aan het trollen? Klik om te vergroten... Wat bedoel je gaat het wel goed?"
"Mezelf zei: GHB is gewoon toch voor veel mensen lastig mee om te gaan gemiddeld genomen en dat mag je best iets meer benadrukken ondanks jij het wel kan. Klik om te vergroten... Ik snap als je op dit forum kijkt dat ghb alleen een probleem lijkt te zijn maar ook bij veel andere drugs zie ik veel problemen, in principe is mdma helemaal uit de 'mode' om het zo maar te zeggen en gebruiken echt de meeste mensen waar ik ga ghb en de problemen vallen wel mee in real life onder de mensen die ik ken en ik geef feestjes en bezoek veel feestjes en ben op heel veel afters.. Ik ben weer echt een feestbeest. Elke drugs heeft zijn problemen bij misbruik. De mensen waar het meestal het meest slecht mee gaat zijn de cocaine gebruikers merken wij in onze vriendengroep op. Het is duur en mensen worden er niet leuker van. Krijgen financiele problemen en die afters hebben mensen vaak te maken met mensen met agressie. En daarnaast is bij het cocaine gebruikers veel drank in het spel en dat bevorderd de sfeer al helemaal niet. Echt een kut verslaving die levensverwoestend is op vele gebieden, meer dan andere drugs. Ik belicht gewoon een andere kant van ghb die er gewoon bestaat. En ik praat echt over veel mensen die gewoon een goede baan hebben of een goede opleiding en geen enkele probleem hebben in het leven. Mezelf zei: Dat jij er toevallig goed mee weet om te gaan wil niet zeggen dat je het perse de hemel in moet prijzen want er gaan veel mensen wel aan deze drug ten onder. Dus daarvoor blijven waarschuwen zou je sieren! Klik om te vergroten... Uiteraard is voorzichtigheid belangenrijk en heeft ghb ook een handleiding. Ik zie op dit forum dat pep veel de hemel in word geprezen maar daar komt er nooit zo een reactie uit voort van moderaters van dit forum. Terwijl ik juist mensen ken die pep hebben misbruikt en daar geestelijk veel erger aan toe zijn dan mensen die een langere tijd ghb gebruiken. De depressie die zij hebben en hun denkwijze zijn beschadigd voor het leven. Altijd zijn deze mensen zwaar aan de antidepressie middelen. Dus wat ik hier mee wil vertellen is dat wij ( een grote groep mensen ) feestvrienden ghb wel zien als een van de fijnste drugs als je er normaal mee omgaat en inzien dat veel andere drugs die we hadden gebruikt een veel grotere schade oplevert lichamelijk en geestelijk, ook bij normaal gebruik. En bij sommige drugs dat het ook vaak financieel fataal is wat dus bij ghb dus helemaal geen rol speelt. De conclusie is gewoon je moet geen een drugs misbruiken en dat is natuurlijk duidelijk voor iedereen, op dit forum worden ook de leuke kanten van drugs besproken vaak in tripreports en dat soort dingen. Ik vertel dus ook verhalen waar duizenden mensen een leuke tijd hebben met ghb moet daar dan elke keer een waarschuwing achter? Nee zo werkt dat niet en dat gaat ook niet gebeuren in elke tripreport en andere leuke verhalen over andere drugs gebruik die ook net zo gevaarlijk zijn bij misbruik."
"Beheerder1984 zei: Maar ik heb jaren geleden een docu gezien dat het heel erg verslavend is en dat velen daardoor in de problemen raken. Klik om te vergroten... Ja dat leg ik dus uit als je een docu ziet van Tygo dan krijg je alleen maar gruwel verhalen te horen met de meest belachelijke redenering die er zijn. Mensen op dit forum weten nog beter hoe je moet stoppen dan de grootste klinieken in Nederland die je vol stoppen met benzo's, gaat helemaal nergens over. Afkicken van ghb is helemaal niet moeilijk iets daar heb je phenibut voor. Dus wat jij nu allemaal vraagt leg ik dus uit hierboven voor mensen die dus onbekend zijn met ghb die hebben ook de ergste verhalen voor je alsof er elke dag iemand sterft aan de ghb. Wat 99% onzin is meestal omdat ze zelf bang zijn voor de drugs. Zo heb je er ook een paar hier op dit forum altijd bemoeien in topics van ghb terwijl ze geen enkele ervaring hebben met ghb en totaal niet weten hoe het werkt of in een wereldje zitten waar heel veel ghb word gebruikt."
"ljuv zei: Dat klinkt als behoorlijke onzin. Je zal misschien langer aanstaan en hardgaan, maar de echt xtc love vibe duurt niet zo lang, en die "voorraad" weer aansterken duurt zeker langer dan 6 uur. Eerder 3 maanden, zoals hierboven benoemd. Klik om te vergroten... Dat werkt bij iedereen anders, het gelijk onzin noemen! Ik ging gewoon weer verder na een aantal uurtjes weer helemaal erin. Dus ja dat kan."
"ljuv zei: Ok. "Chemisch" gezien kan het dus niet. Mdma zorgt voor extra afgifte van noradrenaline, dopamine en serotonine. Samen zorgen zij voor de euforie die vaak wordt omschreven. Dit zijn stoffen die je al in je hebt en die zich niet zomaar in 6 uur weer aanvullen, maar zich wekenlang pas weer opbouwen. Hoeveel weken precies is voor iedereen anders, daarom wordt 3 maanden als gemiddeld genomen. De reden dat ik het onzin noem, is dat het heel gevaarlijk is om te zeggen dat sommige mensen na 6 uur makkelijk kunnen bijpakken voor een vergelijkbaar effect. Dat kan feitelijk gezien dus niet, maar je verhoogd/verdubbeld wel de hoeveelheid mdma. Hierdoor kan in 1 keer zoveel serotonine vrijgemaakt worden, waardoor het serotoninesyndroom kan opspelen met zeer nadelige langdurige effecten. Wat wel kan is wat mindless hier zegt. Klik om te vergroten... Dat klopt je moet heel lang herstellen maar je kan genoeg in je hebben om echt wel langer door te gaan en ik ben niet de enige je doet nu net alsof je helemaal bent uitgeput na 1 pilletje. Zo werkt dat niet bij mij. Ik gebruik al 25 jaar. Hoog gedoseerd ook nog en die 3 maanden regel ook nooit aan gehouden want dat wiste niemand in de jaren 90. Maar goed ik space hem lekker de dag door neem wel 3 of 4 pillen en op de after zitten we gewoon te knuffelen met liefde 10 uur verder en die laatste pil die verlengt gewoon mijn space en liefdes gevoel op een gegeven moment kan ik wel bijnemen maar dan werkt het niet meer zoals jij zegt maar dat is niet gelijk na 1 pilletje. Je hebt6 de waarheid niet in pacht voor elk persoon. Leuk die kennis die ik hier wel eens lees maar de waarheid is soms anders bij andere..."
"ljuv zei: Als jij zelf heel goed in je vel zit terwijl je gebruikt, of gelooft dat dit wordt veroorzaakt door je xtc gebruik, dan zal je vast die positieve effecten voelen. Maar de rest van je uitspraken zijn wel gewoon gevaarlijk, zeker gezien de laatste ervaring van TS. Klik om te vergroten... Oh ja gevaarlijk uitspraken. Weet je in de hardcore tijd slikte we pillen met honderden mensen en echt abnormale hoeveelheden. Was dat goed nee! Maar iedereen is oke heeft een gezinnetje nu en niemand is dood gegaan. Zelfde later in de hardstyle ook weer met mensen idioot gebruik dat er werd gedaan. Deze tijd is nog erger de mensen in de techno gebruiken keta en coke en pillen en alles door elkaar 2 dagen lang. Nog ghb op het einde en jij gaat nu over een extra pilletje alleen een heel groot verhaal maken over dat het gevaarlijke uitspraken zijn.. Asjeblieft zeg! Dit zijn van die Jellinek dingen die je online leest die alles uit de boeken heeft maar geen enkel idee hoe het er aan toe gaat in real life. Zeg ik dat dit allemaal oke is zo drugs gebruiken? Nee! Maar ik geef even aan dat als iemand de les wilt lezen over een pilletje extra ga dan niet zo overdrijven damn!"
"ljuv zei: Niet voor elk persoon, niet altijd, maar nu wel Klik om te vergroten... Gewoon niet overdrijven met gevaarlijke uitspraken.. Klaar!"
"Roken bij een man verpest zijn sperma ernstig.."
"L-6 zei: ik zit met een probleem, ik ben met mijn vriendin speed aan het snuiven, en ik heb echt super veel zin, maar krijg maar een erectie van 75-80%. Hebben jullie tips? Bijvoorbeeld een joint roken omdat dat de bloedvaten verwijd. Klik om te vergroten... Minder speed snuiven en je kan wel lekker neuken. Maar ik heb het ook je neemt snel te veel en dan is het niet leuk meer. Het effect van speed is niet echt een space vind ik maar het is lichamelijk zo belastend en geestelijk trouwens ook. Ik ben er iig klaar mee er zijn zoveel leuke soorten drugs en speed staat echt onderaan het lijstje bij mij."