Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
230 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Junk nog korter 😇
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Klik om te vergroten...
Haha tnx die had ik ff nodig. Even lachen. Morgen lekker vrienden helpem met fysieke shit, even alles eruit zweten. En sportschool is mn beste vriend tegen RLS
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Klik om te vergroten...
Junk in herstel. Maar dan gaat de bondigheid weer verloren :wink:

Verslaafden onder elkaar weten hoe 't zit :tongueout:
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Je klinkt wel positief. 't Gaat weer voorbij. You can do it!
Klik om te vergroten...
Is masker hoor maar het helpt me om
Mezelf te overtuigen
Dat ik het aankan. Dank voor alle bemoediging. Voel me ondanks alles sterker dan in lange tijd. Ben volgens mij eindelijk over mn break up heen dus zie weer perspectief. Dat is wat miste.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mail geschreven naar de afbouwpoli om mijn onvrede te uiten over de behandeling destijds. Eigenlijk het gebrek daaraan.
Maar ik had zo’n pokkenhumeur dat ik m nog even bewaar en nog eens nalees voor ik m verstuur, denk ik.

Verder dat ze op de afdeling naast ons echt gek zijn. Iig eentje. Blij dat ik daar niet zit zeg. Meesten beginnen daar en komen daarna op onze gang. Ik mocht gelukkig direct hierheen.

Ze zeggen dat ik het op de andere afdeling niet zou trekken. Maar ik heb de PAAZ ook overleefd dus daar ben ik het niet mee eens.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alinde zei:
Mail geschreven naar de afbouwpoli om mijn onvrede te uiten over de behandeling destijds. Eigenlijk het gebrek daaraan.
Maar ik had zo’n pokkenhumeur dat ik m nog even bewaar en nog eens nalees voor ik m verstuur, denk ik.

Verder dat ze op de afdeling naast ons echt gek zijn. Iig eentje. Blij dat ik daar niet zit zeg. Meesten beginnen daar en komen daarna op onze gang. Ik mocht gelukkig direct hierheen.

Ze zeggen dat ik het op de andere afdeling niet zou trekken. Maar ik heb de PAAZ ook overleefd dus daar ben ik het niet mee eens.
Klik om te vergroten...
Mooi dat je je stemming herkent en het mailtje nog even achterhoudt 👍
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
Pff. Al nachten nachtmerries en m'n rug begint nu echt strak te staan nu ik weer 0.25mg Clonazepam minder neem. Van 1mg > 0.75 6 weken goed, dus weer 0.25 omlaag dus 0.5 nu aantal dagen en merk nu wel hardere klappen zeg maar. Toch ga ik niet meer nemen. Wil van deze rotzooi af want het helpt toch niet waarvoor ik het neem, althans dat idee heb ik.
Klik om te vergroten...
Dat zijn fikse stappen. Verbaast me niet dat je het merkt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pfftt was ff in het oude dorp van vriendlief om naar de laatste voetbalwedstrijd van bonusdochter te kijken. Rijden dorp in, meteen trek (niet gezegd). Gingen we ff kijken bij een huis waar we op gereageerd hebben van woningbouw, zegt mn vriend zo "daarnaast woonde vroeger 1 van mn coke-dealers"
Meteen na de wedstrijd maar naar huis gegaan ipv nog naar een maatje voordat het mis zou gaan👍
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag heb ik blijkbaar een lastigere dag met mezelf. Ik probeer minder te blowen, maar voel me wat neerslachtig en emotioneel. Ook ben ik vermoeid in combinatie met veel spanning.

Tegen beter weten in heb ik een lage dosis etizolam genomen om de ergste spanning weg te nemen. Dat lijkt wel een beetje te helpen.

Ik moet het gewoon even accepteren natuurlijk. Niet elke dag zit je even lekker in je vel.

Zo, dat is er uit.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van je afschrijven kan ook helpen heb ik heel erg gemerkt
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Van je afschrijven kan ook helpen heb ik heel erg gemerkt
Klik om te vergroten...
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Klik om te vergroten...
Mooi zo 🥰
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hippie Langwaus zei:
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Klik om te vergroten...
Mooi. Hoop dat snel het zonnetje weer gaat schijnen voor je 🥸
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na een hele drukke week vol met triggers en cravings neemt iemand 2g keta mee naar mijn huis. Maar ik kijk nu terug op een mooie ketaloze zaterdag dus ik ben trots 😇
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Na een heerlijk festival vorig weekend deze week gewoon weer gewerkt. Was gisteren pas om half tien klaar na een volle intensieve dag. Onderweg naar huis zag ik overal vrolijke mensen buiten op terrasjes staan met drankjes. De stad bruiste. Kreeg echt megaveel zin om naar de bios te gaan met drank, of naar de kroeg, dansen.... Íets. Uiteindelijk mocktails en snacks gekocht en op de bank een film aangezwengeld. Zucht.... Was effe een moeilijk momentje zeg. Ik wist écht niet meer waarom ik het ook alweer deed, het hele stoppen. En dat gevoel heb ik nog steeds een beetje. Maar goed, ik ben netjes overal vanaf gebleven. ✅
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Jazz35 goed bezig
C
C. UbensisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi iedereen. Inmiddels week 3 in detox en de zuchtmomenten naar cannabis worden zo nu en dan wel heftig. Vooral in de ochtenden...nare dromen, huilbuien, somberheid en een alles overheersend gevoel van eenzaamheid..ik word hier professioneel opgevangen en heb wat dat betreft weinig tot geen klachten. Ook mijn motivatie is nog steeds hoog!

Het enige wat ik op zulke momenten soms mis, is een arm om mijn schouder..:cry: maar het komt goed, echt waar!

Lieve groeten iedereen en ook sterkte,

C.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
C. Ubensis zei:
Hoi iedereen. Inmiddels week 3 in detox en de zuchtmomenten naar cannabis worden zo nu en dan wel heftig. Vooral in de ochtenden...nare dromen, huilbuien, somberheid en een alles overheersend gevoel van eenzaamheid..ik word hier professioneel opgevangen en heb wat dat betreft weinig tot geen klachten. Ook mijn motivatie is nog steeds hoog!

Het enige wat ik op zulke momenten soms mis, is een arm om mijn schouder..:cry: maar het komt goed, echt waar!

Lieve groeten iedereen en ook sterkte,

C.
Klik om te vergroten...
Dat komt het, écht. Sterkte met je detox! ❤️
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zomaar ff een bericht van mij uit het niks. Zit bijna nooit op dit forum, maar moet gewoon ff m’n shit kwijt. Wat is 3mmc een kutspul!

Zit er al aan sinds 2020 of 2021. Snoepjes kon ik altijd prima tot festivalletjes bewaren. Dacht dat het met 3mmc ook zou kunnen. Totdat de sexfeestjes thuis begonnen, dan kon het ook wel. Toen wilde zij daarmee stoppen, begon ik dat te missen en pakte ik zelf thuis soms iets. Eerst als er niemand was, daarna als ze thuis was, of de kids. Maakt nu allemaal niks meer uit.

Vind bijna niks meer leuk om te doen zonder, als ik weer gebruikt heb vind ik alles kut en voel ik me leeg en moedeloos. Vandaag raak ik maar niet opgestart. Twee nachten bijna niet geslapen, wil op bed liggen maar moet aan het werk. Mijn negatieve gedachten hebben de overhand en krijg ik lastig onder controle.

Aan de ene kant wil ik dat spul nooit meer, en voel ik me waardeloos naar m’n vrouw en kids. Aan de andere kant pak ik nu liever wat en druk ik een dame urenlang het matras in.

Merk aan m’n lichaam dat het ook wel ff klaar is met dat spul. Steeds vaker, sneller hartkloppingen. Dag na gebruik merk ik dat ademhaling gewoon minder gaat, als ik sport schiet mn hartslag meteen debiel omhoog. Mentaal gaat het na een week wel weer ok, maar de dagen na gebruik zijn zo kut.

En ik weet dat ik moet stoppen, maar weet ook als ik me weer lekker voel dat ik het weer doe. Hopeloos geval gewoon.

Sorry, kan dit verder niet met iemand delen, dit zit al vanaf opstaan in m’n kop en moet gewoon ff kwijt. Als dat niet de bedoeling is, dan gooi de post er maar uit. Anders bedankt dat ik ff van me af kan lullen ❤️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Naamvoorhier zei:
Zomaar ff een bericht van mij uit het niks. Zit bijna nooit op dit forum, maar moet gewoon ff m’n shit kwijt. Wat is 3mmc een kutspul!

Zit er al aan sinds 2020 of 2021. Snoepjes kon ik altijd prima tot festivalletjes bewaren. Dacht dat het met 3mmc ook zou kunnen. Totdat de sexfeestjes thuis begonnen, dan kon het ook wel. Toen wilde zij daarmee stoppen, begon ik dat te missen en pakte ik zelf thuis soms iets. Eerst als er niemand was, daarna als ze thuis was, of de kids. Maakt nu allemaal niks meer uit.

Vind bijna niks meer leuk om te doen zonder, als ik weer gebruikt heb vind ik alles kut en voel ik me leeg en moedeloos. Vandaag raak ik maar niet opgestart. Twee nachten bijna niet geslapen, wil op bed liggen maar moet aan het werk. Mijn negatieve gedachten hebben de overhand en krijg ik lastig onder controle.

Aan de ene kant wil ik dat spul nooit meer, en voel ik me waardeloos naar m’n vrouw en kids. Aan de andere kant pak ik nu liever wat en druk ik een dame urenlang het matras in.

Merk aan m’n lichaam dat het ook wel ff klaar is met dat spul. Steeds vaker, sneller hartkloppingen. Dag na gebruik merk ik dat ademhaling gewoon minder gaat, als ik sport schiet mn hartslag meteen debiel omhoog. Mentaal gaat het na een week wel weer ok, maar de dagen na gebruik zijn zo kut.

En ik weet dat ik moet stoppen, maar weet ook als ik me weer lekker voel dat ik het weer doe. Hopeloos geval gewoon.

Sorry, kan dit verder niet met iemand delen, dit zit al vanaf opstaan in m’n kop en moet gewoon ff kwijt. Als dat niet de bedoeling is, dan gooi de post er maar uit. Anders bedankt dat ik ff van me af kan lullen ❤️
Klik om te vergroten...
Herkenbaar hoor. Als ik een dikke kater had wilde ik niet meer gebruiken maar zodra ik opknapte ging ik voor de bijl.

Zoek hulp. Even bij de huisarts langs. Alleen kom je er niet uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."