#1
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.Junk nog korter 😇
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.Junk nog korter 😇
Haha tnx die had ik ff nodig. Even lachen. Morgen lekker vrienden helpem met fysieke shit, even alles eruit zweten. En sportschool is mn beste vriend tegen RLSJa, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Junk in herstel. Maar dan gaat de bondigheid weer verlorenJa, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Is masker hoor maar het helpt me omJe klinkt wel positief. 't Gaat weer voorbij. You can do it!
Mooi dat je je stemming herkent en het mailtje nog even achterhoudt 👍Mail geschreven naar de afbouwpoli om mijn onvrede te uiten over de behandeling destijds. Eigenlijk het gebrek daaraan.
Maar ik had zo’n pokkenhumeur dat ik m nog even bewaar en nog eens nalees voor ik m verstuur, denk ik.
Verder dat ze op de afdeling naast ons echt gek zijn. Iig eentje. Blij dat ik daar niet zit zeg. Meesten beginnen daar en komen daarna op onze gang. Ik mocht gelukkig direct hierheen.
Ze zeggen dat ik het op de andere afdeling niet zou trekken. Maar ik heb de PAAZ ook overleefd dus daar ben ik het niet mee eens.
Dat zijn fikse stappen. Verbaast me niet dat je het merkt.Pff. Al nachten nachtmerries en m'n rug begint nu echt strak te staan nu ik weer 0.25mg Clonazepam minder neem. Van 1mg > 0.75 6 weken goed, dus weer 0.25 omlaag dus 0.5 nu aantal dagen en merk nu wel hardere klappen zeg maar. Toch ga ik niet meer nemen. Wil van deze rotzooi af want het helpt toch niet waarvoor ik het neem, althans dat idee heb ik.
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.Van je afschrijven kan ook helpen heb ik heel erg gemerkt
Mooi zo 🥰Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Mooi. Hoop dat snel het zonnetje weer gaat schijnen voor je 🥸Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Dat komt het, écht. Sterkte met je detox! ❤️Hoi iedereen. Inmiddels week 3 in detox en de zuchtmomenten naar cannabis worden zo nu en dan wel heftig. Vooral in de ochtenden...nare dromen, huilbuien, somberheid en een alles overheersend gevoel van eenzaamheid..ik word hier professioneel opgevangen en heb wat dat betreft weinig tot geen klachten. Ook mijn motivatie is nog steeds hoog!
Het enige wat ik op zulke momenten soms mis, is een arm om mijn schouder..maar het komt goed, echt waar!
Lieve groeten iedereen en ook sterkte,
C.
Herkenbaar hoor. Als ik een dikke kater had wilde ik niet meer gebruiken maar zodra ik opknapte ging ik voor de bijl.Zomaar ff een bericht van mij uit het niks. Zit bijna nooit op dit forum, maar moet gewoon ff m’n shit kwijt. Wat is 3mmc een kutspul!
Zit er al aan sinds 2020 of 2021. Snoepjes kon ik altijd prima tot festivalletjes bewaren. Dacht dat het met 3mmc ook zou kunnen. Totdat de sexfeestjes thuis begonnen, dan kon het ook wel. Toen wilde zij daarmee stoppen, begon ik dat te missen en pakte ik zelf thuis soms iets. Eerst als er niemand was, daarna als ze thuis was, of de kids. Maakt nu allemaal niks meer uit.
Vind bijna niks meer leuk om te doen zonder, als ik weer gebruikt heb vind ik alles kut en voel ik me leeg en moedeloos. Vandaag raak ik maar niet opgestart. Twee nachten bijna niet geslapen, wil op bed liggen maar moet aan het werk. Mijn negatieve gedachten hebben de overhand en krijg ik lastig onder controle.
Aan de ene kant wil ik dat spul nooit meer, en voel ik me waardeloos naar m’n vrouw en kids. Aan de andere kant pak ik nu liever wat en druk ik een dame urenlang het matras in.
Merk aan m’n lichaam dat het ook wel ff klaar is met dat spul. Steeds vaker, sneller hartkloppingen. Dag na gebruik merk ik dat ademhaling gewoon minder gaat, als ik sport schiet mn hartslag meteen debiel omhoog. Mentaal gaat het na een week wel weer ok, maar de dagen na gebruik zijn zo kut.
En ik weet dat ik moet stoppen, maar weet ook als ik me weer lekker voel dat ik het weer doe. Hopeloos geval gewoon.
Sorry, kan dit verder niet met iemand delen, dit zit al vanaf opstaan in m’n kop en moet gewoon ff kwijt. Als dat niet de bedoeling is, dan gooi de post er maar uit. Anders bedankt dat ik ff van me af kan lullen ❤️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."