#1
Zoek hulp. Bel je huisarts.Wanhoop? Een kansloze toevlucht.
Ik heb zelf dingen verkloot, dit niet direct toegegeven, me daardoor heel schuldig gevoeld en steeds meer gaan drinken tot het punt kwam dat ik weer ketamine ging gebruiken als de kansloze niet werkende uitweg die alles alleen maar erger maakt …
Ik weet hoe het werkt en toch doe ik het..
Het is het denken op korte termijn, even vluchten, maar dat heeft de situatie zoveel erger gemaakt.
Ook ben ik weer gevallen en is er weer een raam gesneuveld…