Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
221 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weinig te schreeuwen maar word de afgelopen week ofzo elke dag wakker met een enorme drang naar benzo's, echt waarom? Had enorme stress een paar weken geleden maar heb er nul keer serieus aan gedacht, nu is alles rustig en opeens zin? Krijg de pest:rolleyes:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh jongens, vannacht een paar uur met buikpijn wakkergelegen en m'n stemming gaat van hot naar her vandaag 😥😛😢😄🙃😭☺️.

Gelukkig vanavond meeting!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja meetings helpen tegen alle pijn :)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb wat stress over hoe de hulpverlening verloopt. En boosheid. En hoop geregel voor mij waar ik geen invloed op heb.
Zou eigenlijk andersom moeten zijn. Maar ik knok door.

Zou graag een downer willen om even te ontluchten.Welke maakt niks uit.
Maar ik heb altijd gezegd: "nooit gebruiken om je beterder te voelen bij stress momentjes". Dan wordt het mijn inziens te makkelijk.

Dus doe het niet.
Wel een digitale schreeuw.
En ik neem wat uitjes om te ontluchten :wink:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier ff heel boos over de hulpverlening. Zin om met dingen te gooien maar geen zin in de rotzooi die daarvan komt.

Ik heb me er over uitgesproken en meer kan ik ff niet doen. Straks meeting.
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is weer donderdag en heb een ontzettende zin in coke
4 weken niets gebruikt maar zodra het weekend nadert begint dat duiveltje in mijn hoofd weer te zingen
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben zo erg afgevlakt dat niet ik niet eens m'n voetbal cluppie kijk die nu Europees voetbal speelt.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper zei:
Ben zo erg afgevlakt dat niet ik niet eens m'n voetbal cluppie kijk die nu Europees voetbal speelt.
Klik om te vergroten...
Heb mijn bed maar verplaatst richting de tv van mijn kamer, dan lukt het wel
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
Was tv verplaatsen niet makkelijker? Anyway sterkte!
Klik om te vergroten...
Ben beetje moeilijk mannetje. Geen dag of week mag hetzelfde zijn en heb verschillende behoeftes aan verschillend moods.

M'n bed kwart slag draaien gaat best makkelijk gelukkig :) Als ik het weer zat ben draai ik hem weer terug en is een teken dat ik maar weer achter een computer of buiten moet zijn of autistisch stimmen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soms zou ik weer willen verdwijnen in dat niemandsland. De kunst is om te leren cocoonen ook zonder alcohol of benzo’s. Want die tijd voor mezelf heb ik duidelijk nodig.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vincent A zei:
Het is weer donderdag en heb een ontzettende zin in coke
4 weken niets gebruikt maar zodra het weekend nadert begint dat duiveltje in mijn hoofd weer te zingen
Klik om te vergroten...

En wat heb je gedaan @Vincent A ?
Ik had laatst ook dezelfde craving. Maar die epte ook weer weg na een paar uur
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
En wat heb je gedaan @Vincent A ?
Ik had laatst ook dezelfde craving. Maar die epte ook weer weg na een paar uur
Klik om te vergroten...
Ik zoek afleiding en praat ook hardop tegen mezelf dat ik had gezegd dat ik het weekend zonder coke zou doorbrengen
ik prent het mezelf nog een paar keer in
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kut cravings
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Kut cravings
Klik om te vergroten...
Ze gaan altijd voorbij en je hoeft er niks mee 💪
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelato43 zei:
Goed bezig! Ik zou graag wel weer willen roken maar de gezondheid van mijn longen vind ik iets belangrijker:sweatsmile:
Ik kan zo af en toe er wel 1 roken, maar wat @Ape zegt: Gewoon 1 keertje maar, toch??
Klik om te vergroten...

De laatste maal dat ik zei gewoon 1 keertje was 1 keertje een jaar lang.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag 6 weken clean van de Bromozolam 💪
Maar ik heb door verschillende redenen echt veel stress/angst op het moment😓
Nieuwe buurman en zijn vriendin die veel overlast veroorzaken en ons bedreigen, gesprek met UWV morgen waarin ik moet vertellen over mijn terugval en dat ik weer opnieuw moet opbouwen qua werk, binnenkort weer controle voor mijn baarmoederhalskanker en op het werk gaan we verhuizen en wordt het werk heel anders ingedeeld en veel minder prikkelarm dan dat het nu is. Dus daar zie ik ook tegen op want ik ben al zo slecht met veranderingen. Het is maar goed dat ik nu niet iets van Lorazepam ofzo meer in huis heb. Anders had ik dat toch wel gepakt ben ik bang. Want door alle spanningen toch wel trek om op een snelle manier wat meer rust in mijn hoofd te krijgen🙈

Niet naar Bromozolam meer gelukkig, die rotzooi wil ik echt nooit meer hebben. Maar een Lorazepam of Oxazepam nog wel trek naar nu.
Heb nog wel Diazepam, maar ben al zo ver met afbouwen dat dat ook niet heel veel meer doet (behalve voor het slapen, maar dan nog wel hogere dosis dan overdag). Maar ik zet nu constructieve copingstijlen in, heb gelukkig steun van mijn vriend en een paar andere buren en nog één keer in de week ambulante therapie waar ik mijn ei kwijt kan. En nu zit ik maar braaf aan een kopje thee om wat rustiger te worden 👍
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik probeerde mezelf toch weer heel eventjes wijs te maken dat ik ook best eventjes voor n colaatje naar m'n vaste cocaïne kroeg kan🙈
Het duurde maar 2 tellen, maar ik sta er toch van te kijken wat je allemaal geloven kan als je t zou willen
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Ik rook al meer dan 1 jaar geen wiet meer maar heb bepaalde periodes, zoals nu, ook wel zin in een lekker jointje.
Gewoon zo'n speciaal soortje.
Watertanden...
Maar mag ook niet toegeven!
Meer dan 15jaar geblowt.
Klik om te vergroten...
I feel you, man!

Maar ook hier wordt niet toegegeven!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
@kuromi loop er nou niet weer voor weg. Je gaat weer precies hetzelfde doen als wat je altijd deed. Probeer @Koffieb00n zijn suggesties maar eens. Kijk of je bij iemand lekker uit kunt huilen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
RnB_fan zei:
I feel you, man!

Maar ook hier wordt niet toegegeven!
Klik om te vergroten...
Ik zit in een klein emotioneel dipje, maar mijn hoofd heeft nog niet de gedachte dat cannabis de oplossing zal zijn. Die gedachtes komen waarschijnlijk wel in de nabije toekomst, zodra ik me weer beter voel. Maar toegeven aan die gedachtes lijkt me voor mij geen goed plan.
Dit weekeinde bereik ik eerste keer in Decennia een periode van 4 maanden zonder THC toename.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."