#1
Nou, hier mag je het uitschreeuwen van de kou!Koude voeten bah
Nou, hier mag je het uitschreeuwen van de kou!Koude voeten bah
Hoeveel zooi gebruik of gebruikte jij wel niet?Ik heb echt trek in iets van O-PCE waardoor ik enorme lachkick weer krijg want ik voel me zo verdrietig en angstig en boos op het moment/de laatste maand en ik wil me gewoon weer heel even vrolijk en energiek voelen 😍
Maar ja dat gaat niet samen met Bromozolam dus het gaat door want ik wil niet weer in het ziekenhuis belanden zoals met die GHB 🥺
Net lekker hardgelopen in m’n korte broek 😂KOOOUuuuuuuudddddddd!!!!!
Klein beetje in het gras en bosHahaha daar ook sneeuw?
Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
Ik heb het idee dat je er toch een aantal slechte gewoontes op nahoudt als het op slaap aankomt. Dat is ook logisch want je hebt altijd kunnen slapen met behulp van je pammetjes, maar ik zie toch dingen voorbijkomen als laat op de dag koffie drinken, meerdere koppen koffie per dag, een heel onregelmatig ritme, dutjes doen overdag, heel actief zijn tijdens de nacht. En dan wuif je goede adviezen toch wel snel weg:Nee serieus ik slaap heel weinig.
Op zich heb je een punt. Niet alle slaap adviezen werken voor iedereen, maar het is ook weer niet zo dat alle slaap adviezen tegenstrijdig zijn en dat je dus maar gewoon wat moet doen.Iedereen zegt wat anders qua in bed uit bed.
Ik moet maar even aannemen dat ik paar lastige dagen tegemoet ga
Echt geen zin in de energie kick en m'n overprikkeling te verdoezelen met mijn lorazepam.
Wil niet verder van huis zijn dan dat ik nu al ben.
Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.Probeer dat te accepteren dat het niet altijd lukt✌🏼
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms.Kunnen we niet ruilen?😂
Ik ben juist al weken door mijn Bromazolam moe, totaal geen energie en onderprikkeld.
Met Oud en Nieuw heb ik drie dagen Pep gebruikt en dan maar 9 mg Broma per dag en het liefst zou ik dat nou gewoon weer doen tot aan ik opgenomen word. Dat ik toch een beetje energie heb om wat te doen.
Maar ja laten we daar maar niet aan beginnen hè 🫣
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms.![]()
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms.![]()
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
Omg kan gewoon ook weer zitten en rustig hebben! Totaal niet gewend na de afgelopen jaren!Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.
Ik snap het wel moet ik zeggen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."