Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
212 weergaven
18-5-2026
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alinde zei:
Koude voeten bah
Klik om te vergroten...
Nou, hier mag je het uitschreeuwen van de kou!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Ik heb echt trek in iets van O-PCE waardoor ik enorme lachkick weer krijg want ik voel me zo verdrietig en angstig en boos op het moment/de laatste maand en ik wil me gewoon weer heel even vrolijk en energiek voelen 😍
Maar ja dat gaat niet samen met Bromozolam dus het gaat door want ik wil niet weer in het ziekenhuis belanden zoals met die GHB 🥺
Klik om te vergroten...
Hoeveel zooi gebruik of gebruikte jij wel niet?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alinde zei:
KOOOUuuuuuuudddddddd!!!!!
Klik om te vergroten...
Net lekker hardgelopen in m’n korte broek 😂
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha daar ook sneeuw?

Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alinde zei:
Hahaha daar ook sneeuw?

Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
Klik om te vergroten...
Klein beetje in het gras en bos
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaaf. Lekker in korte broek
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
Nee serieus ik slaap heel weinig.
Klik om te vergroten...
Ik heb het idee dat je er toch een aantal slechte gewoontes op nahoudt als het op slaap aankomt. Dat is ook logisch want je hebt altijd kunnen slapen met behulp van je pammetjes, maar ik zie toch dingen voorbijkomen als laat op de dag koffie drinken, meerdere koppen koffie per dag, een heel onregelmatig ritme, dutjes doen overdag, heel actief zijn tijdens de nacht. En dan wuif je goede adviezen toch wel snel weg:
Alinde zei:
Iedereen zegt wat anders qua in bed uit bed.
Klik om te vergroten...
Op zich heb je een punt. Niet alle slaap adviezen werken voor iedereen, maar het is ook weer niet zo dat alle slaap adviezen tegenstrijdig zijn en dat je dus maar gewoon wat moet doen.

Je klaagt op zich best wel veel over slecht slapen, dus dan moet je ook je beste beentje voorzetten met goede slaapgewoonten. Dat vind ik toch wel logisch. Niet rot bedoeld trouwens, maar eerlijk is eerlijk.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap je punt wel. Maar het is even wat het is. Ik kan niet hele nachten niks doen in bed.

Lees van anderen ook netflixen, luisterboeken etc.

Als ik ga rommelen heeft de buurman er last van en als ik terug aan de pillen ga ben ik terug bij af.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Manu76 zei:
Ik moet maar even aannemen dat ik paar lastige dagen tegemoet ga
Klik om te vergroten...

Dat kun je wel stellen als je een last minute naar Amsterdam wilt nemen voor een tripsessie in een hotelkamer.
Hou je haaks kerel.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Echt geen zin in de energie kick en m'n overprikkeling te verdoezelen met mijn lorazepam.

Wil niet verder van huis zijn dan dat ik nu al ben.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Probeer dat te accepteren dat het niet altijd lukt✌🏼
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Don Draper zei:
Echt geen zin in de energie kick en m'n overprikkeling te verdoezelen met mijn lorazepam.

Wil niet verder van huis zijn dan dat ik nu al ben.
Klik om te vergroten...

Kunnen we niet ruilen?😂
Ik ben juist al weken door mijn Bromazolam moe, totaal geen energie en onderprikkeld.
Met Oud en Nieuw heb ik drie dagen Pep gebruikt en dan maar 9 mg Broma per dag en het liefst zou ik dat nou gewoon weer doen tot aan ik opgenomen word. Dat ik toch een beetje energie heb om wat te doen.
Maar ja laten we daar maar niet aan beginnen hè 🫣
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ei-Salade zei:
Probeer dat te accepteren dat het niet altijd lukt✌🏼
Klik om te vergroten...
Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.

Plan nu is om tot, ik zeg maar wat, 17:00 te wachten en dan 3 mg te nemen. Misschien met wat meer risperidon gebruik dat ik het nog uit kan stellen.

Wordt wel bang als ik weer ga verlagen. Hopelijk valt het mee.

Ik vind het wel sneu voor mijn moeder die in de woonkamer ook zit. Ze gedraagt zich als moeder als ik zo ben maar ben bang dat ik mijn ouders helemaal gek maak.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Perenijsje zei:
Kunnen we niet ruilen?😂
Ik ben juist al weken door mijn Bromazolam moe, totaal geen energie en onderprikkeld.
Met Oud en Nieuw heb ik drie dagen Pep gebruikt en dan maar 9 mg Broma per dag en het liefst zou ik dat nou gewoon weer doen tot aan ik opgenomen word. Dat ik toch een beetje energie heb om wat te doen.
Maar ja laten we daar maar niet aan beginnen hè 🫣
Klik om te vergroten...
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
Klik om te vergroten...
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manu76 zei:
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
Klik om te vergroten...

Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet thuis ga afbouwen, ook niet 1 pilletje.
Met een halve Lorazepam en een halve Oxazepam minder ging het toen al helemaal mis, dus laat staan met een Bromazolam van 3 mg. Waarvan ik van meer dan 20+ mg moet afkicken. Ik ga geen exacte dosissen meer noemen hier.

Ulixes zei:
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
Klik om te vergroten...

Als het goed is word ik vandaag gebeld over de opname 👍
Vorige week is het overleg geweest, maandag heb ik de verslavingsarts gesproken en vandaag werkt mijn behandelaar weer. Dus als het goed is moet er nu na ruim 6 weken eindelijk duidelijkheid komen 👍
En 6 weken intake is ook de normale tijd die ze ervoor nemen. Alleen omdat ik een spoedaanmelding was mocht ik 2 maanden eerder beginnen ipv pas in februari. Maar verder doen ze het niet sneller helaas en zaten de feestdagen er nog tussen waardoor mijn behandelaar een week vakantie had. Maar deze week moet ik toch echt duidelijkheid krijgen 👍
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snap het wel moet ik zeggen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.
Klik om te vergroten...
Omg kan gewoon ook weer zitten en rustig hebben! Totaal niet gewend na de afgelopen jaren!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Don Draper zei:
Ik snap het wel moet ik zeggen!
Klik om te vergroten...

Fijn. Hij heeft nog niet gebeld dus denk niet dat het nog gaat gebeuren.
Gelukkig vanmiddag speel de buren weg was nog even kunnen slapen dus de cravings naar andere mij middelen vallen mee.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat je omlaag gaat met je benzo’s… en dat er dan iemand gaat stofzuigen.
Iew.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."