Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
213 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sniffle88 zei:
Wat een geluk zeg. Hoop dat dit zo blijft.
Heb je DE tip?
Klik om te vergroten...
Wat voor mij DE tip is, is meer met gezonde voeding bezig zijn. En echt daar op concentreren.

Ik wil geen dagen hebben waar ik te weinig vitamines of eiwitten binnen heb door drugsgebruik, ik wil geen dagen hebben dat ik niet sport door drugsgebruik.

Natuurlijk is DE tip niet enkel het 1 of het ander, het is de combinatie van alle dingen samen.

Geen gebruikers meer als vrienden EN meer sporten EN gezonde voeding EN...
Je snapt het wel 😋
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmz nu opeens het gevoel, ik zou wel een pammetje lusten. Gelukkig heb ik ze niet en kan ik er ook niet aan komen. t Zal wel weer over gaan.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alinde zei:
Hmz nu opeens het gevoel, ik zou wel een pammetje lusten. Gelukkig heb ik ze niet en kan ik er ook niet aan komen. t Zal wel weer over gaan.
Klik om te vergroten...
Cravings komen en gaan. Hier een bericht plaatsen helpt bij mij vaak al om het letterlijk een plek te geven. Het gaat weer over.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank je. Ik heb heel even geslapen maar kennelijk minder dan een uur. Dat is raar. Toch maar even rustig aan doen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alinde zei:
Dank je. Ik heb heel even geslapen maar kennelijk minder dan een uur. Dat is raar. Toch maar even rustig aan doen.
Klik om te vergroten...
Op zich kan ik dat soort dutjes niet echt aanraden. Ik heb ook wel eens iets weg proberen te slapen maar werd vaak heel gaar wakker en kon niet echt helder nadenken naderhand. Iets te risky wat mij betreft om trek weg te slapen. Voor hetzelfde geld krijg je eoa gebruikersdroom ofzo.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik bedoel half 9, hahaha zou ik toch moeten weten, vaak liep ik om 8 uur of half 8 al te ijsberen daar.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet het maar ik viel ff om. Mijn reguliere medicatie is ook bijna op.
Moet even de nacht door en om 9.30 apotheek bellen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Ritme en regelmaat is toch heel belangrijk voor je in deze fase?
Probeer te slapen, in ieder geval te rusten.
Klik om te vergroten...
Ritme en regelmaat is super belangrijk voor @Alinde

's nachts in bed en niet overdag, hoe lastig dat ook lijkt.

Ik heb ook lang een ontregelde nachtrust gehad na Benzo afbouw. Super irritant maar ik heb 't overleefd :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat weet ik en voor mezelf accepteer ik het ook. Wil de buren geen overlast geven vandaar dat ik wel blijf liggen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Praat niet zo come on.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alinde zei:
Soms helpt een forummer me de nacht door.
Klik om te vergroten...
In bed, doe je telefoon weg. Dat leidt toch veel te veel af. Je hoofd komt niet tot rust dan.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu dag 6 gestopt met wiet. Begin vandaag toch wel merkbare klachten te krijgen. Zeer minimaal alleen. Ben wat prikkelbaar; onrustiger; sterk gevoel van leegte, alsof ik iets mis ofzo. Wat in feite ook zo is natuurlijk eventjes nu.

Eerste trekmoment ook daarbij gekomen. Maar goed ik zet door! Morgen al een week. Een week op eigen kracht gestopt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat zal allemaal wel ja.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
In bed, doe je telefoon weg. Dat leidt toch veel te veel af. Je hoofd komt niet tot rust dan.
Klik om te vergroten...
Idealiter wel. Ik kon nog wel eens rust vinden in Netflixen ofzo. 8 uur in bed liggen en niet slapen is wel heel wat hoor :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper, ik lig niet de hele dag in bed. Strerker ik zie dat ding nauwelijks.

Je doet wat aannames. Wij staan hier (opname) half 8 op. Na de laatste medicatie van 22 uur ga ik richting slaapkamer.

Ik loop veel buiten, we sporten heel veel. Ik ben van 0 uur slaap naar 4,5 gegaan.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Idealiter wel. Ik kon nog wel eens rust vinden in Netflixen ofzo. 8 uur in bed liggen en niet slapen is wel heel wat hoor :)
Klik om te vergroten...
Ik snap het, thanks. Kan me dit wel voorstellen ja, even filmpje of serie kijken in bed.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik merk vaak dat als ik in bed lig er na 23h toch erg weinig gebeurt op dit forum en dan kan ik rustig gaan slapen. Maar als er spannende discussies plaatsvinden, dan pak ik vaak toch even mijn mobieltje om de laatste gesprekken te volgen! 🤣🤣
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Perenijsje zei:
Ik heb het toch niet gedaan? Heb niet toegegeven aan de trek. Maar het schoot wel even door mn hoofd. Omdat ik me al zo lang kut voel en met die O-PCE echt een lachwekkende nacht heb gehad.
Ik vind dat je nu wel heel hard bent ja. Als ik het idd genomen had was het terecht geweest. Maar omdat ik nu weet dat niet goed combineert ben ik nu wel zo slim om het dan niet te doen.
En ik ben nog steeds leuk, slim en lief. Alleen zit nu gewoon zo diep in mijn verslaving waardoor dat er nu niet echt uitkomt 🥺


Ik hou het nou paar jaar bij in Dose:

Jouw drugs jaaroverzicht

Voor de mensen die hun drugsgebruik bijhouden, hoe zag 2020 er voor jou uit qua drugsgebruik en hoe kijk je terug op je gebruik? Of als je het niet perse bijhoudt kun je ook wel vertellen natuurlijk wat je vond van je gebruik afgelopen jaar. Ik heb vooral het eerste halfjaar nog heel veel in...
drugsforum.nl drugsforum.nl

In 2020-2021 echt heel erg pep-verslaafd geweest en gebruikte ik dat rond de 65 dagen per jaar.

Maar van de van de afgelopen 4 jaar Kun je mijn gebruik in dit topic vinden

Jouw drugs jaaroverzicht

Voor de mensen die hun drugsgebruik bijhouden, hoe zag 2020 er voor jou uit qua drugsgebruik en hoe kijk je terug op je gebruik? Of als je het niet perse bijhoudt kun je ook wel vertellen natuurlijk wat je vond van je gebruik afgelopen jaar. Ik heb vooral het eerste halfjaar nog heel veel in...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Dit was afgelopen jaar iig. 1 dag gebruiken is 1 keer invullen. Dus een dag kan 1 lijn zijn of een hele dag vol gas gaan.Bekijk bijlage 56698
Klik om te vergroten...
En de alcohol en benzo’s dan?

Oh nee ik zou je met rust laten. Nouja vanaf nu dan 🤫
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
Sowieso geen waar voor je geld :wink:
Klik om te vergroten...
Gehad dus?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raver zei:
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Klik om te vergroten...

Sterkte kerel.
Blijf sterk en laat je niet verleiden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."