Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hippie Langwaus zei: Ineens heb ik heel erg trek in een paar halve liters pils. Ik ga ze niet drinken hoor, daarom plaats ik mijn cravings juist hier. Dat helpt vaak al een beetje. Komt wel weer goed. Een tijd geen cravings naar bier met alcohol gehad. Zo zie je maar, dat het ineens weer kan opkomen. Klik om te vergroten... Slim en dit is een goede topic"
"Perenijsje zei: Ik word dus binnen nu en twee weken opgenomen voor mijn Bromozolam-verslaving en vandaag had ik al een slechte dag met 13 pillen (39mg). Ik heb net mijn totaal aantal pillen geteld en ik heb er nog 104. Dus meer dan 10 kan ik er echt niet gaan gebruiken per dag. En het kan ook best zijn dat ik overmorgen al opgenomen word. En dan gaat mn vriend de rest weggooien (hij gebruikt amper benzo's, soms na nacht doorhalen een Lorazepam en wil er ook echt niks meer van weten). Ik wil er echt heel graag vanaf en ben echt blij dat ik binnen 2 weken terecht kan. Maar ik zou het ook wel zonde vinden als er heel veel pillen weggegooid moeten worden want heb er aardig wat voor betaald 😓 (En nee dit is geen verkapte deal) Klik om te vergroten... Bromozolam ken ik niet, bedoel je dan niet lexotonil ?"
"Raver zei: Pfff. Wat is dit verdomme heftig en intens zeg. Máár ik sleep mezelf erdoorheen. Nu voel ik echt wat benzos voor troep zijn. Vandaag op 25mg inmiddels al. Hardcore manier van benzo afbouwen. Ik wist het van te voren maar kan natuurlijk nooit echt inschatten hoe het is. Maar in feite ben ik geïmobiliseerd. Niet de gehele dag door maar het zijn aanvallen/momenten van die glutamaat stormen. Waar ik van geschrokken ben is hoe agressief ik ben geworden gisteren tegen een staflid. Officiële waarschuwing gekregen. Verbaal agressief. Ik kon me achteraf niet zoveel herinneren van wat ik allemaal gezegd heb. Zwart voor me ogen. Daarnaast ook heftige angsten. Verder als ik me inspan tijdens de wandeling en me lang heb geconcentreerd voor een gesprek bijvoorbeeld ben ik echt compleet gesloopt. Zó duizelig, zwak en misselijk. Moet echt even gaan liggen dan. Vlekken in me ooghoeken, zweten en tot slot zelfs trillen. Deze intensere manier van trillen heb ik nog nooit ervaren van benzo afkick. @Alinde Inmiddels de angst voor een insult los gelaten. Ik kan eigenlijk niks extra's qua stress nu erbij hebben. Als het gebeurd gebeurd het; zo niet dan niet. Whatever. Ik kon het weten vooraf he. Is verder geen zielig zijn praatje. Dit is de pure horror van benzo afkickverschijnselen en dan sta ik nog theoretisch gezien vrij ver van de 0 af. 25mg is een hoge dosering Diazepam nog steeds. Maar goed. Ik trek mezelf erdoorheen; heb veel steun aan de staf maar veel kunnen ze ook niet doen. De structuur hier helpt me ook goed. Dus ja. Thats it weer fftjes. Klik om te vergroten... Ik heb ook reeds jaren een benzo verslaving die komt en gaat. De laatste jaren ben ik keihard geworden als ik wil stoppen en doe ik dat cold turkey. Vandaag (opnieuw) mijn 1e 0.0mg dag ... Weet ondertussen al welke verschijnselen ik ga ervaren... Vooral zeer associaal en teruggetrokken uit het dagelijkse leven zijn mijn ervaringen voor vandaag. Mijn advies is, laat alle ervaringen naar je toe komen, noteer ze eventueel met intensiteit en duur. Zo tast je bij een eventuele latere herval niet te erg in het duister. Succes!"
"Alinde zei: Veel nachten helemaal niks. Doodeng. Ze zei gisteren, het alternatief voor benzo's is quetiapine en daar reageer je niet meer op. Ik dacht steeds dat er nog wel een of ander andere optie was maar ik krijg echt geen nieuw medicijn meer. Meeste mensen die ik ken maken best nog wel wat uurtjes hoor. Klik om te vergroten... dit is echt stevig en eerlijk, nog nooit meegemaakt. 1 nacht helemaal niks zal het meeste geweest zijn."
"Manu76 zei: Wat voor voorbeeld? Ik schrijf dagelijks mijn focuspunten voor de volgende dag en met copy paste kan ik dagelijks mijn plannen doorlopen en aanpassen. Klik om te vergroten... Mooi zo, ben je van 1976?"
"Manu76 zei: Wat voor voorbeeld? Ik schrijf dagelijks mijn focuspunten voor de volgende dag en met copy paste kan ik dagelijks mijn plannen doorlopen en aanpassen. Klik om te vergroten... Mooi zo, ben je van 1976 N3K0 zei: Lief dagboek. Vandaag ben ik goed bezig want....... ? Ik heb zus en zo gedaan...?. Blablabla maakte mij blij en ik ben erg dankbaar voor...... ? Ik zou graag willen dat........? Ik ga ......Doen. Hoe ga ik dat doen.....? Begin gewoon met schrijven zou ik zeggen. Pak pen en papier en ga zitten. Klik om te vergroten... Laptop 💻 ook goed? Manu76 zei: Ja, dat wel ja. Klik om te vergroten... Veel ervaring dus. Waar heb je meeste last van? Meerdere producten?"
"Manu76 zei: Last is een groot woord. Maar ik heb zeker mijn leven niet makkelijker gemaakt door verslavingen aan wiet en tabak. Alcoholgebruik heb ik in bepaalde periodes overdreven en ik heb drama beleefd toen de dokter me Benzodiazepines voorschreef en ik daarmee probeerde te stoppen. Momenten van uitzichtloze toekomst zijn dan snel het gevolg en meditatie en dagboek bijhouden kunnen een uitweg bieden. Lijkt voor mij weer te werken in deze periode. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord. We begrijpen elkaar dus... Benzo's is met tabak bovenaan lijst met moeilijkste verslavingen om ervan af te komen. My god"
"Don Draper zei: Als je je (huidige) drugsgebruik zou beoordelen qua waarvoor en hoe vaak je het gebruikt, hoe zou jij het noemen? Ik noem mezelf functioneel verslaafd. Ik kan mijn noodzakelijke dingen in de week en maand wel doen maar verder wel iedere dag iets nodig. Dat op momenten dat ik genoeg ervan heb de nuchterheid ook als een state of mind of space ervaar na langdurige gebruik. Klik om te vergroten... Patroonverslaafd"
"Perenijsje zei: Nee dit is weer een andere RC. Bromazolam heet het trouwens officieel. Klik om te vergroten... Wat bedoel je met RC?"
"Perenijsje zei: Research chermicals oftewel designer drugs Klik om te vergroten... Ja nu zie ik het. Kende het niet maar ff gegoogled. Ben eigenlijk blij dat ik het niet ken en waar zit jij vooral mee gestruggled perenijsje?"