Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
222 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Purplext zei:
Ik heb zin in ket 🫠
Klik om te vergroten...
Ik in coke.

Ter info, het is bijna 2j geleden sinds ik laatst coke had.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wist dat mijn man nieuwe research chemicals (2mmc) in huis had gehaald en ik heb vandaag actief gezocht om te kijken of ik ze kon vinden. 🫣 Niet gelukt godzijdank (hij weet dat ik ben gestopt, dus had het goed verstopt) en nu zijn de cravings weer voorbij. Fiew. Lekker Japanse ramen halen nu en met een colaatje zero en chips naar de bios vanavond. ♥️
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zin om in een bergje drugs te vallen. Blegh
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jazz35 zei:
Ik wist dat mijn man nieuwe research chemicals (2mmc) in huis had gehaald en ik heb vandaag actief gezocht om te kijken of ik ze kon vinden. 🫣 Niet gelukt godzijdank (hij weet dat ik ben gestopt, dus had het goed verstopt) en nu zijn de cravings weer voorbij. Fiew. Lekker Japanse ramen halen nu en met een colaatje zero en chips naar de bios vanavond. ♥️
Klik om te vergroten...
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
Klik om te vergroten...
Hij houdt het bij zich. :wink: Dus geen zorgen.

Dit was sowieso weer even een wake-up call. Jezelf zien zoeken als een bezetene in huis. 🤐🙁 Er lagen trouwens wel nog andere drugs, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. M of 4fma zal ik écht niet meer nemen. Brrr. Moet er niet aan denken zelfs.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
Klik om te vergroten...
En sja, als ik écht wil heb ik natuurlijk sowieso binnen een uurtje iets in huis. Dit was even een leermoment. 😅 Bij het vapen werden de cravings ook minder. Nu ongeveer 85 dagen gestopt en ik denk er nauwelijks nog aan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Totale fucking panic attack. Life is too much. De veranderingen.. De cravings, wat gaat dat snel hoe is het mogelijk, ik wil rust ik wil even ontsnappen van alles. Ik mis mijn vriendin :disrelieved: Ik mis de mensen hier. Ik wil alles en iedereen aan gort slaan. En ik wil cocaine. En ik wil drinken. En ik wil dat deze hele klote wereld stopt met draaien, ik word zeeziek,

Het leven schiet op me met een USAS-12. Dat is een Zuid Koreaans automatisch 12-gauge shotgun machinegeweer. Als je daarmee op iemand schiet moet je achteraf op zoek gaan naar de tepels om te kijken waar de voorkant zit.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brrr film aan het zien, vrouwlief is heel moe en wil eens vroeg naar bed.
Komt er ineens zo'n hatelijke coke craving opzetten.
Meteen kijken of er een contact online is, het aanwezig cash geld natellen in mijn hoofd.
Linke zooi.
Maar gewoon nee zeggen en even doorzetten.
Na zoveel tijd niets gebruiken had ik niet gedacht nog zo'n sterke craving en verleiding te voelen.
Fuck dit. Gewoon niet doen!
Verder film kijken!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Brrr film aan het zien, vrouwlief is heel moe en wil eens vroeg naar bed.
Komt er ineens zo'n hatelijke coke craving opzetten.
Meteen kijken of er een contact online is, het aanwezig cash geld natellen in mijn hoofd.
Linke zooi.
Maar gewoon nee zeggen en even doorzetten.
Na zoveel tijd niets gebruiken had ik niet gedacht nog zo'n sterke craving en verleiding te voelen.
Fuck dit. Gewoon niet doen!
Verder film kijken!
Klik om te vergroten...
Gelukt?
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jazz35 zei:
Je kunt het! Ga naar buiten, ga sporten, ga in de bioscoop zitten. Iets anders doen, je zinnen verzetten, jezelf trakteren op iets lekkers te vreten, in bad zitten. Jij bent sterker, écht!
Klik om te vergroten...
Dankje! Ik was dus wel van plan om woensdagavond of donderdag, i.v.m. een vrije dag, een 2cb trip te doen. Maar als dit nog te erg in mn hoofd speelt laat ik dat lekker links liggen.

Veel wandelen was ik sws van plan, het dorp waar dat huis is ligt dichtbij natuurgebiedjes, groot stuk rivier, etc.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelato43 zei:
Dankje! Ik was dus wel van plan om woensdagavond of donderdag, i.v.m. een vrije dag, een 2cb trip te doen. Maar als dit nog te erg in mn hoofd speelt laat ik dat lekker links liggen.

Veel wandelen was ik sws van plan, het dorp waar dat huis is ligt dichtbij natuurgebiedjes, groot stuk rivier, etc.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed, lekker wandelen! Podcastje op, muziek op... En ik zou de trip idd even uitstellen als dat een te grote trigger is op dat moment. Maar... dat hoef je nu nog niet te bedenken hè. 😘
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik al mezelf out gooien met G

Nee. Ik wil niet dood. Maar I love out gaan
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelato43 zei:
Ik heb een hele erge domper gehad vandaag wat letterlijk mijn hele plan omgooit deze zomer. Studieverlenging. Ik kan hier echt niet tegen en ik ben oprecht emotioneel..

Als ik nu thuis zou zitten maakte het met weinig uit maar ik zit dus deze hele week in een ander huis (tijdelijk oppassen) en ik weet dat er een stash is met wiet, tabak en hasj.

Aaaaah!!! Ik moet het echt niet aanraken deze week!!!! I have to stay strong!!!:triumph:
Klik om te vergroten...
Om toch maar eerlijk te zijn. Ik heb gister een halfe peuk gerookt, daarna weer bedacht: wat doe ik?! De nicotinerush? Verschrikkelijk, de smaak en het rook gevoel? Alsof ik mn eerste hijs ooit nam, mn longen haatte me echt.

Had ik na 2 uur alweer zin om te roken? Ja. Niet gedaan. Vanavond ook niet. Overmorgen zeg ik gewoon dat ik 3 maanden gestopt ben. Als ik nu alles opnieuw moet tellen dan gaat het me minder motivatie geven.
Als ik vanavond echt iets wil, dan neem ik een paar trekjes van een pure joint. Geen tabak iig. Verschrikkelijk spul is dat zeg.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelato43 zei:
Om toch maar eerlijk te zijn. Ik heb gister een halfe peuk gerookt, daarna weer bedacht: wat doe ik?! De nicotinerush? Verschrikkelijk, de smaak en het rook gevoel? Alsof ik mn eerste hijs ooit nam, mn longen haatte me echt.

Had ik na 2 uur alweer zin om te roken? Ja. Niet gedaan. Vanavond ook niet. Overmorgen zeg ik gewoon dat ik 3 maanden gestopt ben. Als ik nu alles opnieuw moet tellen dan gaat het me minder motivatie geven.
Als ik vanavond echt iets wil, dan neem ik een paar trekjes van een pure joint. Geen tabak iig. Verschrikkelijk spul is dat zeg.
Klik om te vergroten...
Het is zo sneaky. Mijn hoofd vertelt me ook af en toe “eentje maar!”. Alleen weet ik ook wel dat ik een week later weer een pakje per dag rook.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Het is zo sneaky. Mijn hoofd vertelt me ook af en toe “eentje maar!”. Alleen weet ik ook wel dat ik een week later weer een pakje per dag rook.
Klik om te vergroten...
Ja dat is, je brein is zo gemeen. Ik heb vandaag nog wat gesprekken gehad op stage over hoe we nu verder gaan, want hun vinden het ook niet leuk om dit te doen. Vanaf volgende week heb ik dus meer duidelijkheid en dan weet ik ook dat de stress weg is, ik merk nu al dat ik minder stress heb dan gister.

Het is al wat dat ik ben gegaan vandaag en ben gebleven, in principe weten we al dat ik hier niet lang meer ga blijven dus is het mn tijd verdoen. Oh well, vanavond meer afleiding zoeken en dan moet het goedkomen.

Het doet me ook goed dat ik eerlijk ben en het ff kan delen dat ik toch gister 'terug ben gevallen' geeft me ook meer motivatie om juist het beter op te pakken.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frustratie over dit kleine bedje waar niks gebeurt en niks gaat gebeuren.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alinde zei:
Frustratie over dit kleine bedje waar niks gebeurt en niks gaat gebeuren.
Klik om te vergroten...
Weet dat als je er "de hele dag" erin blijft, dat er vervolgens wel dingen gaan gebeuren. Ik heb het zelf ook dat ik maar erin blijf liggen maar dat maakt het alleen maar erger.

Ben je nu opgenomen? Ik heb het een beetje gemist hoe het laatste tijd hier gaat. Wat ik probeer te doen is vaak wel in mijn bed of andere safe space zitten maar na een bepaald tijdstek toch eruit. Koop ik een drankje of een snack bij de supermarkt. Of maak ik een wandelingetje. En zo wel meer dingen. Lange wandeling maken naar een ver OV station en dan terug met het OV. Koptelefoon op.

Het is niet perse dat ik het leuk vind maar ik heb dan ten minste wel iets gedaan. Op ten duur bouwt het een omgekeerde domino effect waarbij je je gezicht even laat zien in de buitenwereld, steeds ietsjes vaker en verder waardoor de satisfaction van weer lekker op de bank of bed hangen weer fijn is. Die "pijn" of verveling van dat doen is een betere leven dan dat het leven op bed iets is. Hoewel we verschillen in de reden waarom ik het doe is dat waarom ik lichamelijk onrustig ben en ijsbeer. Ik gun het je niet, en ook al is het veilige soms fijn.

Ondanks dat het vaak wél tegen je is verteld dat je jezelf op 1 moet zetten, is dat vaak niet hoe het werkt. Als alles om jezelf draait en er is niks in de wereld om voor te geven, loopt het niet goed af. Dat hebben we allemaal hier gedaan en vandaar ons huidig of voormalig middelengebruik .Wat het wel moet zijn, is een zoektocht die iedereen af moet leggen. En die is pijnlijk en misschien zelfs iets waardoor je nog meer een bodem in propt. Maar blijf toch zoeken. En weet dat hoe het vroeger en nu gaat niks zegt over hoe de toekomst is! Zoals ik een keer eerder zei, ik hoop dat je in de toekomst toch die leuke tante kan zijn die je wou zijn! Dat betaald zich uit door nu (of wanneer het kan) de eerste stappen te zetten!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alinde zei:
Don Draper, ik lig niet de hele dag in bed. Strerker ik zie dat ding nauwelijks.

Je doet wat aannames. Wij staan hier (opname) half 8 op. Na de laatste medicatie van 22 uur ga ik richting slaapkamer.

Ik loop veel buiten, we sporten heel veel. Ik ben van 0 uur slaap naar 4,5 gegaan.
Klik om te vergroten...
Ah okay! Excuus!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Goed gedaan Perenijsje dat je niet overstag bent gegaan.
Maar het klinkt echt als met de hakken over de sloot.
Dus is het goed doordacht of een kwestie van mazzel?
Een beetje zoals onze keeper Bart.
Je vriend en je dealer schoten een paar keer op je, je liet het toe maar wist je te redden.

We kunnen er lang en breed over praten op dit forum.
Stel jezelf de vraag: past je vriend echt in je leven?
Jij hebt mijn inziens iemand nodig die stabiliteit geeft in je leven.
En niet iemand die (ondanks de dood van zijn moeder) veel te veel zuipt en stiekem achter je rug om weer een dealers nummer heeft.
Hoe komt hij aan dat nummer? Heeft hij er al eerder besteld zonder dat jij het wist, bv op zijn werk?

Het lastige is dat hij ook een groot verslavingsprobleem heeft en alleen lijkt te houden van zijn drugs en alcohol.
Jij bent niet degene die HEM kan veranderen.
Maar je bent wel degene die de SITUATIE kan veranderen. En mijn inziens moet veranderen.
Voor jezelf. Als je niet weer in de shit wilt komen. Want je weet helaas zelf als geen ander hoe diep je hebt gezeten en hoe snel dat kan gaan.

Vat bovenstaande niet verkeerd op.
Ik wil je vriend niet afvallen, want hij is net als vele gewoon heel erg verslaafd en daar kun je vaak niks aan doen.
Maar probeer eens heel goed af te wegen of je (laten we het hem breed houden en niet met rugnummers komen) een relatie wilt met iemand die afhankelijk is van coke, alcohol en middelen gebruikt om zijn gevoel te veranderen?
Verdriet om zijn moeder is prima. Dat verdriet dat mag er zijn. Maar ga je dit wegspoelen met alcohol dan kom je nog veel verder in de put.

En wie weet is de match er wel tussen jullie.
Als jullie allebei broodnuchter door het leven kunnen en willen gaan.
Alcohol en drugs is ook gewoon een gevaarlijk goedje, wat iemand als persoon kan veranderen.

PS: Je bent wel eerlijk hier op DF door het te vertellen, schouderklopje
Klik om te vergroten...

Nee hij had niet eerder stiekem besteld, maar gisteravond een maatje van hem geappt die dat nummer heeft
Dus ja dan heeft dat nummer verwijderen weinig zin. Dus hij heeft hem net eerst geblokkeerd voordat hij hem verwijderd heeft weer. Maar alsnog kun je er als je wilt altijd aankomen natuurlijk.

En ja die vragen zijn al zo vaak gesteld en stel ik mezelf ook zo vaak. Maar we hebben ruim 4 jaar een relatie, wonen samen en verder ben ik hardstikke gelukkig met hem. Dus op dit moment (misschien dat ik er in de toekomst anders over ga denken) wil ik de relatie niet verbreken. En dan kan ik alleen situaties veranderen door dingen zelf te veranderen.

En langzaamaan verandert hij al wel mee qua harddrugs gebruik wat veel minder is, allebei echt helemaal klaar met pep bijvoorbeeld. Hij wordt ook ouder en krijgt steeds meer last van zijn katers als hij wel gebruikt heeft. Dus wie weet dat hij toch zelf daarom toch ook een verandering inzet. Maar ik kan hem niet veranderen, hij weet hoe ik erover denk verder. En verder is het aan hem.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alinde zei:
Don Draper, ik lig niet de hele dag in bed. Strerker ik zie dat ding nauwelijks.
Klik om te vergroten...
Don Draper zei:
Ah okay! Excuus!
Klik om te vergroten...
@Alinde was gefrustreerd omdat er in haar bed niks gebeurt op seksueel vlak geloof ik 😂 @Don Draper maar dat was wel een lief en mooi bericht van jou.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."