#1
Ik in coke.Ik heb zin in ket 🫠
Ter info, het is bijna 2j geleden sinds ik laatst coke had.
Ik in coke.Ik heb zin in ket 🫠
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…Ik wist dat mijn man nieuwe research chemicals (2mmc) in huis had gehaald en ik heb vandaag actief gezocht om te kijken of ik ze kon vinden. 🫣 Niet gelukt godzijdank (hij weet dat ik ben gestopt, dus had het goed verstopt) en nu zijn de cravings weer voorbij. Fiew. Lekker Japanse ramen halen nu en met een colaatje zero en chips naar de bios vanavond. ♥️
Hij houdt het bij zich.Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
En sja, als ik écht wil heb ik natuurlijk sowieso binnen een uurtje iets in huis. Dit was even een leermoment. 😅 Bij het vapen werden de cravings ook minder. Nu ongeveer 85 dagen gestopt en ik denk er nauwelijks nog aan.Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
Gelukt?Brrr film aan het zien, vrouwlief is heel moe en wil eens vroeg naar bed.
Komt er ineens zo'n hatelijke coke craving opzetten.
Meteen kijken of er een contact online is, het aanwezig cash geld natellen in mijn hoofd.
Linke zooi.
Maar gewoon nee zeggen en even doorzetten.
Na zoveel tijd niets gebruiken had ik niet gedacht nog zo'n sterke craving en verleiding te voelen.
Fuck dit. Gewoon niet doen!
Verder film kijken!
Dankje! Ik was dus wel van plan om woensdagavond of donderdag, i.v.m. een vrije dag, een 2cb trip te doen. Maar als dit nog te erg in mn hoofd speelt laat ik dat lekker links liggen.Je kunt het! Ga naar buiten, ga sporten, ga in de bioscoop zitten. Iets anders doen, je zinnen verzetten, jezelf trakteren op iets lekkers te vreten, in bad zitten. Jij bent sterker, écht!
Klinkt goed, lekker wandelen! Podcastje op, muziek op... En ik zou de trip idd even uitstellen als dat een te grote trigger is op dat moment. Maar... dat hoef je nu nog niet te bedenken hè. 😘Dankje! Ik was dus wel van plan om woensdagavond of donderdag, i.v.m. een vrije dag, een 2cb trip te doen. Maar als dit nog te erg in mn hoofd speelt laat ik dat lekker links liggen.
Veel wandelen was ik sws van plan, het dorp waar dat huis is ligt dichtbij natuurgebiedjes, groot stuk rivier, etc.
Om toch maar eerlijk te zijn. Ik heb gister een halfe peuk gerookt, daarna weer bedacht: wat doe ik?! De nicotinerush? Verschrikkelijk, de smaak en het rook gevoel? Alsof ik mn eerste hijs ooit nam, mn longen haatte me echt.Ik heb een hele erge domper gehad vandaag wat letterlijk mijn hele plan omgooit deze zomer. Studieverlenging. Ik kan hier echt niet tegen en ik ben oprecht emotioneel..
Als ik nu thuis zou zitten maakte het met weinig uit maar ik zit dus deze hele week in een ander huis (tijdelijk oppassen) en ik weet dat er een stash is met wiet, tabak en hasj.
Aaaaah!!! Ik moet het echt niet aanraken deze week!!!! I have to stay strong!!!![]()
Het is zo sneaky. Mijn hoofd vertelt me ook af en toe “eentje maar!”. Alleen weet ik ook wel dat ik een week later weer een pakje per dag rook.Om toch maar eerlijk te zijn. Ik heb gister een halfe peuk gerookt, daarna weer bedacht: wat doe ik?! De nicotinerush? Verschrikkelijk, de smaak en het rook gevoel? Alsof ik mn eerste hijs ooit nam, mn longen haatte me echt.
Had ik na 2 uur alweer zin om te roken? Ja. Niet gedaan. Vanavond ook niet. Overmorgen zeg ik gewoon dat ik 3 maanden gestopt ben. Als ik nu alles opnieuw moet tellen dan gaat het me minder motivatie geven.
Als ik vanavond echt iets wil, dan neem ik een paar trekjes van een pure joint. Geen tabak iig. Verschrikkelijk spul is dat zeg.
Ja dat is, je brein is zo gemeen. Ik heb vandaag nog wat gesprekken gehad op stage over hoe we nu verder gaan, want hun vinden het ook niet leuk om dit te doen. Vanaf volgende week heb ik dus meer duidelijkheid en dan weet ik ook dat de stress weg is, ik merk nu al dat ik minder stress heb dan gister.Het is zo sneaky. Mijn hoofd vertelt me ook af en toe “eentje maar!”. Alleen weet ik ook wel dat ik een week later weer een pakje per dag rook.
Weet dat als je er "de hele dag" erin blijft, dat er vervolgens wel dingen gaan gebeuren. Ik heb het zelf ook dat ik maar erin blijf liggen maar dat maakt het alleen maar erger.Frustratie over dit kleine bedje waar niks gebeurt en niks gaat gebeuren.
Ah okay! Excuus!Don Draper, ik lig niet de hele dag in bed. Strerker ik zie dat ding nauwelijks.
Je doet wat aannames. Wij staan hier (opname) half 8 op. Na de laatste medicatie van 22 uur ga ik richting slaapkamer.
Ik loop veel buiten, we sporten heel veel. Ik ben van 0 uur slaap naar 4,5 gegaan.
Goed gedaan Perenijsje dat je niet overstag bent gegaan.
Maar het klinkt echt als met de hakken over de sloot.
Dus is het goed doordacht of een kwestie van mazzel?
Een beetje zoals onze keeper Bart.
Je vriend en je dealer schoten een paar keer op je, je liet het toe maar wist je te redden.
We kunnen er lang en breed over praten op dit forum.
Stel jezelf de vraag: past je vriend echt in je leven?
Jij hebt mijn inziens iemand nodig die stabiliteit geeft in je leven.
En niet iemand die (ondanks de dood van zijn moeder) veel te veel zuipt en stiekem achter je rug om weer een dealers nummer heeft.
Hoe komt hij aan dat nummer? Heeft hij er al eerder besteld zonder dat jij het wist, bv op zijn werk?
Het lastige is dat hij ook een groot verslavingsprobleem heeft en alleen lijkt te houden van zijn drugs en alcohol.
Jij bent niet degene die HEM kan veranderen.
Maar je bent wel degene die de SITUATIE kan veranderen. En mijn inziens moet veranderen.
Voor jezelf. Als je niet weer in de shit wilt komen. Want je weet helaas zelf als geen ander hoe diep je hebt gezeten en hoe snel dat kan gaan.
Vat bovenstaande niet verkeerd op.
Ik wil je vriend niet afvallen, want hij is net als vele gewoon heel erg verslaafd en daar kun je vaak niks aan doen.
Maar probeer eens heel goed af te wegen of je (laten we het hem breed houden en niet met rugnummers komen) een relatie wilt met iemand die afhankelijk is van coke, alcohol en middelen gebruikt om zijn gevoel te veranderen?
Verdriet om zijn moeder is prima. Dat verdriet dat mag er zijn. Maar ga je dit wegspoelen met alcohol dan kom je nog veel verder in de put.
En wie weet is de match er wel tussen jullie.
Als jullie allebei broodnuchter door het leven kunnen en willen gaan.
Alcohol en drugs is ook gewoon een gevaarlijk goedje, wat iemand als persoon kan veranderen.
PS: Je bent wel eerlijk hier op DF door het te vertellen, schouderklopje
Don Draper, ik lig niet de hele dag in bed. Strerker ik zie dat ding nauwelijks.
@Alinde was gefrustreerd omdat er in haar bed niks gebeurt op seksueel vlak geloof ik 😂 @Don Draper maar dat was wel een lief en mooi bericht van jou.Ah okay! Excuus!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."