Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
226 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh jongens, vannacht een paar uur met buikpijn wakkergelegen en m'n stemming gaat van hot naar her vandaag 😥😛😢😄🙃😭☺️.

Gelukkig vanavond meeting!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja meetings helpen tegen alle pijn :)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb wat stress over hoe de hulpverlening verloopt. En boosheid. En hoop geregel voor mij waar ik geen invloed op heb.
Zou eigenlijk andersom moeten zijn. Maar ik knok door.

Zou graag een downer willen om even te ontluchten.Welke maakt niks uit.
Maar ik heb altijd gezegd: "nooit gebruiken om je beterder te voelen bij stress momentjes". Dan wordt het mijn inziens te makkelijk.

Dus doe het niet.
Wel een digitale schreeuw.
En ik neem wat uitjes om te ontluchten :wink:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier ff heel boos over de hulpverlening. Zin om met dingen te gooien maar geen zin in de rotzooi die daarvan komt.

Ik heb me er over uitgesproken en meer kan ik ff niet doen. Straks meeting.
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is weer donderdag en heb een ontzettende zin in coke
4 weken niets gebruikt maar zodra het weekend nadert begint dat duiveltje in mijn hoofd weer te zingen
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben zo erg afgevlakt dat niet ik niet eens m'n voetbal cluppie kijk die nu Europees voetbal speelt.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Don Draper zei:
Ben zo erg afgevlakt dat niet ik niet eens m'n voetbal cluppie kijk die nu Europees voetbal speelt.
Klik om te vergroten...
Heb mijn bed maar verplaatst richting de tv van mijn kamer, dan lukt het wel
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alinde zei:
Was tv verplaatsen niet makkelijker? Anyway sterkte!
Klik om te vergroten...
Ben beetje moeilijk mannetje. Geen dag of week mag hetzelfde zijn en heb verschillende behoeftes aan verschillend moods.

M'n bed kwart slag draaien gaat best makkelijk gelukkig :) Als ik het weer zat ben draai ik hem weer terug en is een teken dat ik maar weer achter een computer of buiten moet zijn of autistisch stimmen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soms zou ik weer willen verdwijnen in dat niemandsland. De kunst is om te leren cocoonen ook zonder alcohol of benzo’s. Want die tijd voor mezelf heb ik duidelijk nodig.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vincent A zei:
Het is weer donderdag en heb een ontzettende zin in coke
4 weken niets gebruikt maar zodra het weekend nadert begint dat duiveltje in mijn hoofd weer te zingen
Klik om te vergroten...

En wat heb je gedaan @Vincent A ?
Ik had laatst ook dezelfde craving. Maar die epte ook weer weg na een paar uur
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
En wat heb je gedaan @Vincent A ?
Ik had laatst ook dezelfde craving. Maar die epte ook weer weg na een paar uur
Klik om te vergroten...
Ik zoek afleiding en praat ook hardop tegen mezelf dat ik had gezegd dat ik het weekend zonder coke zou doorbrengen
ik prent het mezelf nog een paar keer in
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kut cravings
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
HappyMind zei:
Kut cravings
Klik om te vergroten...
Ze gaan altijd voorbij en je hoeft er niks mee 💪
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Ze gaan altijd voorbij en je hoeft er niks mee 💪
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je helpende reactie! Ik ben lekker gaan wandelen, de rust is wedergekeerd in m'n hoofd
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kom er achter dat ik al op dag 5 van speed gebruik zit. Weer niet gelukt om te minderen of te stoppen. 1 ding is wel positief. Door dat ik het heel vroeg in de ochtend neem ben ik volledig uitgerust wanneer het bedtijd is. En heb ik diepe slaap. Ik hoop dat dit ritme nu ook zonder speed kan en dat ik het daarna ook niet nodig heb.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Alinde ik ben enorm wispelturig en zat blijkbaar in een twee daagse overprikkeling die dat bericht en actie naar boven liet komen.

Klokslag 6 uur s'ochtends sprong m'n overprikkeling uit en dan komt een enorme explosie aan levensenergie en slaapswraak dan. Ben het aan het vieren nu! (En idd teruggevallen maar geniet er wel van!)
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben weer onzeker over wie ik ben en wat ik gebruik.

Zelfs m'n caffeine inname maakt me onzeker. Het roken wordt minder en minder. Qua wiet rook ik wel veel in momenten maar niet in grammen. Dat ik veel koffie nodig heb om het even leuk te hebben of functioneel te zijn is er een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik een junk ben en dat dit toch vast wel weer fout gaat lopen, zoals het elke paar maanden gaat.

Ik ben zo goed bezig laatste tijd en toch is het nog niet genoeg. Toch nog een poging stoppen met roken en blowen. Toch nog ecaffeine inname minderen. Deze keer al de les geleerd niet mijn lorazepam in te dammen omdat mijn nicotine pleister en onthouding van sigaretten het benzo withdrawal te niet doet. (Misschien is mijn nicotine afkick zelfs verward met benzo afkick al die jaren)

Ik gun het mezelf niet lijkt het wel. Die ene sigaret in het uur. Enkele wiet of hash sigaretten op een dag. Nu koffie om niet te diep in die antipsychotica leegte te zitten.

Ik kom van ver en het is nooit genoeg. M'n perfectionisme en onzekerheid brengt me niks. Het antwoord ligt bij het tegenovergestelde.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Ben weer onzeker over wie ik ben en wat ik gebruik.
Klik om te vergroten...
Routine, routine, routine! Succes Champ!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je hulp Don Drawer? Klinkt alsof je nu aan alle knoppen tegelijk draait. Lorazepam eraf is altijd een goed idee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Hahaha echt hè. Dit is precies hoe het gaat. Maar vandaag was ik nog op tijd. Ben er vandaag voor gevallen. Maar de zak is nog dicht. Ik zou nog terug kunnen. Maarja, wie houd ik voor de gek?


Tankstations skip ik ook. M&M's zijn al duur. Maar dat is echt afzetterij.


4,35 hè rustig aan! Voor de maxi zak uiteraard.

Maarja, het is een soort van de basecoke van de snoep. Ontzettend lekkere initiële high, van hele korte duur, zieke cravings en belachelijk geprijsd. En uiteindelijk geeft het allemaal geen voldoening.
Klik om te vergroten...
Ingredienten: suiker, cacaomassa, volle MELKPOEDER, cacaoboter, LACTOSE, zetmeel, palmvet, glucosestroop, sheavet, stabilisator (Arabische gom), emulgator (SOJALECITHINE), kleurstoffen (E100, E133, E160a, E160e, E162, E170, E172), zout, dextrine, glansmiddel (carnaubawas), palmpitolie, aroma.

Suiker
, 1709068499181.png

Sacharose
1709068526994.png
1709068554727.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."