Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
209 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ei-Salade zei:
Probeer dat te accepteren dat het niet altijd lukt✌🏼
Klik om te vergroten...
Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.

Plan nu is om tot, ik zeg maar wat, 17:00 te wachten en dan 3 mg te nemen. Misschien met wat meer risperidon gebruik dat ik het nog uit kan stellen.

Wordt wel bang als ik weer ga verlagen. Hopelijk valt het mee.

Ik vind het wel sneu voor mijn moeder die in de woonkamer ook zit. Ze gedraagt zich als moeder als ik zo ben maar ben bang dat ik mijn ouders helemaal gek maak.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Kunnen we niet ruilen?😂
Ik ben juist al weken door mijn Bromazolam moe, totaal geen energie en onderprikkeld.
Met Oud en Nieuw heb ik drie dagen Pep gebruikt en dan maar 9 mg Broma per dag en het liefst zou ik dat nou gewoon weer doen tot aan ik opgenomen word. Dat ik toch een beetje energie heb om wat te doen.
Maar ja laten we daar maar niet aan beginnen hè 🫣
Klik om te vergroten...
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
Klik om te vergroten...
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Manu76 zei:
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
Klik om te vergroten...

Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet thuis ga afbouwen, ook niet 1 pilletje.
Met een halve Lorazepam en een halve Oxazepam minder ging het toen al helemaal mis, dus laat staan met een Bromazolam van 3 mg. Waarvan ik van meer dan 20+ mg moet afkicken. Ik ga geen exacte dosissen meer noemen hier.

Ulixes zei:
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
Klik om te vergroten...

Als het goed is word ik vandaag gebeld over de opname 👍
Vorige week is het overleg geweest, maandag heb ik de verslavingsarts gesproken en vandaag werkt mijn behandelaar weer. Dus als het goed is moet er nu na ruim 6 weken eindelijk duidelijkheid komen 👍
En 6 weken intake is ook de normale tijd die ze ervoor nemen. Alleen omdat ik een spoedaanmelding was mocht ik 2 maanden eerder beginnen ipv pas in februari. Maar verder doen ze het niet sneller helaas en zaten de feestdagen er nog tussen waardoor mijn behandelaar een week vakantie had. Maar deze week moet ik toch echt duidelijkheid krijgen 👍
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap het wel moet ik zeggen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Don Draper zei:
Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.
Klik om te vergroten...
Omg kan gewoon ook weer zitten en rustig hebben! Totaal niet gewend na de afgelopen jaren!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Don Draper zei:
Ik snap het wel moet ik zeggen!
Klik om te vergroten...

Fijn. Hij heeft nog niet gebeld dus denk niet dat het nog gaat gebeuren.
Gelukkig vanmiddag speel de buren weg was nog even kunnen slapen dus de cravings naar andere mij middelen vallen mee.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goeie God, zat vannacht even te pauzeren op het feest. Komt er een knakker naast me zitten onwijs veel praten. Dikke prima. Vervolgens biedt hij me ketamine(!!) aan. Ik bevroor meteen helemaal en ben meteen weggegaan. Maar het zaadje was helaas al geplant… uiteindelijk niet gebruikt maar vind het zo naar om te beseffen dat het nog steeds zo’n grip op mij heeft in zo’n situatie.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ulixes zei:
Goeie God, zat vannacht even te pauzeren op het feest. Komt er een knakker naast me zitten onwijs veel praten. Dikke prima. Vervolgens biedt hij me ketamine(!!) aan. Ik bevroor meteen helemaal en ben meteen weggegaan. Maar het zaadje was helaas al geplant… uiteindelijk niet gebruikt maar vind het zo naar om te beseffen dat het nog steeds zo’n grip op mij heeft in zo’n situatie.
Klik om te vergroten...
Ik twijfelde tussen een like of care als reactie. Maar je bent vooral echt een topper dat je weg bent gegaan en geen ketamine hebt gebruikt!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Javelin FGM-148F zei:
O Lord of Cocaine,
Please leave me alone and take away my cravings .
En dan beloof ik je een halfkilo opsnuiven op Awakenings Summer Festival.
Klik om te vergroten...
Nou ja de Witte Duivel is ook de moeilijkste niet toch?

Gaat vast geen problemen veroorzaken.

Zeker niet als je hem gehoorzaamt en hem geeft wat 'ie wil.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Nou ja de Witte Duivel is ook de moeilijkste niet toch?

Gaat vast geen problemen veroorzaken.

Zeker niet als je hem gehoorzaamt en hem geeft wat 'ie wil.
Klik om te vergroten...
Toen ging het goed. De andere dag toch minder maar ik ben een rare cocaine gebruiker: na max 3 lijntjes ben ik het zat. Hoe dan ook, ik ben al bijna 2 weken weer nuchter.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Ik twijfelde tussen een like of care als reactie. Maar je bent vooral echt een topper dat je weg bent gegaan en geen ketamine hebt gebruikt!
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ik ben er echt heel erg blij mee, het weekend is zo een stuk beter geëindigd 😁
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Javelin FGM-148F zei:
ik ben een rare cocaine gebruiker: na max 3 lijntjes ben ik het zat.
Klik om te vergroten...
Mag je blij mee zijn. Ik had letterlijk nooit genoeg als ik eenmaal begon.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Mag je blij mee zijn. Ik had letterlijk nooit genoeg als ik eenmaal begon.
Klik om te vergroten...
Ja, ik ben ook blij hoor. En ik hoop dat het zo blijft.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Javelin FGM-148F zei:
Ja, ik ben ook blij hoor. En ik hoop dat het zo blijft.
Klik om te vergroten...
Het kan zo omslaan hoor. Pas maar op 🤗
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weinig te schreeuwen maar word de afgelopen week ofzo elke dag wakker met een enorme drang naar benzo's, echt waarom? Had enorme stress een paar weken geleden maar heb er nul keer serieus aan gedacht, nu is alles rustig en opeens zin? Krijg de pest:rolleyes:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh jongens, vannacht een paar uur met buikpijn wakkergelegen en m'n stemming gaat van hot naar her vandaag 😥😛😢😄🙃😭☺️.

Gelukkig vanavond meeting!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja meetings helpen tegen alle pijn :)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb wat stress over hoe de hulpverlening verloopt. En boosheid. En hoop geregel voor mij waar ik geen invloed op heb.
Zou eigenlijk andersom moeten zijn. Maar ik knok door.

Zou graag een downer willen om even te ontluchten.Welke maakt niks uit.
Maar ik heb altijd gezegd: "nooit gebruiken om je beterder te voelen bij stress momentjes". Dan wordt het mijn inziens te makkelijk.

Dus doe het niet.
Wel een digitale schreeuw.
En ik neem wat uitjes om te ontluchten :wink:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier ff heel boos over de hulpverlening. Zin om met dingen te gooien maar geen zin in de rotzooi die daarvan komt.

Ik heb me er over uitgesproken en meer kan ik ff niet doen. Straks meeting.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."