#1
Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.Probeer dat te accepteren dat het niet altijd lukt✌🏼
Plan nu is om tot, ik zeg maar wat, 17:00 te wachten en dan 3 mg te nemen. Misschien met wat meer risperidon gebruik dat ik het nog uit kan stellen.
Wordt wel bang als ik weer ga verlagen. Hopelijk valt het mee.
Ik vind het wel sneu voor mijn moeder die in de woonkamer ook zit. Ze gedraagt zich als moeder als ik zo ben maar ben bang dat ik mijn ouders helemaal gek maak.
