#1
Wat knap zeg!!Nog steeds gestopt met roken, 10 dagen nu, valt me tot nu toe alles mee, wel waak ik er erg voor om niet te veel te drinken nu, daar ging t vorige keer mis
Wat knap zeg!!Nog steeds gestopt met roken, 10 dagen nu, valt me tot nu toe alles mee, wel waak ik er erg voor om niet te veel te drinken nu, daar ging t vorige keer mis
Gefeliciteerd! Volhouden nu!11 maanden ❤️
Yes 💪🏽Gefeliciteerd! Volhouden nu!
Zeer herkenbaar wat je schrijft. Emotioneel schommelt het ongelofelijk ook met mij. Emotioneel en lichte vorm van depressie/somberheid was eind vorige week en begin deze week wel behoor aanwezig.Nu reeds 6 weken abstinent van cannabis; en tevens in de kliniek. Therapieën gaan nu starten, en ik merk daardoor wel dat ik emotioneel in een wat moeilijker vaarwater beland. De laatste 2,weken was ik met name nogal onrustig en had ik veel pieken en dalen in mijn stemming.
Ik merk nu echter een geleidelijke overgang in een toestand van, laten we zeggen, milde anhedonie/depressie. Ik praat gelukkig wel veel met de leiding hier, en de sessies met de psycholoog zijn toch best wel intensief tot nu toe. Het is met name het terugblikken op/realiseren van de absurditeit van mijn levensstijl van pakweg de laatste vijf jaar dat me af en toe diep raakt.
Ik ben nog steeds zeer gemotiveerd, maar die motivatie komt wel vanuit mijn hoofd en gezonde verstand..ik ervaar toch nog steeds wel enige craving helaas. Maar goed, langzaam maar zeker krijg ik hier ook steeds meer handvaten voor om mee om te gaan. Afleiding lukt wel, maar het veranderen van mijn leven zal mij wel de meeste moeite gaan kosten.
Positief is echter wel dat ik binnen de afdeling nu verhuisd ben naar een andere leefgroep, waar mensen zitten waarbij ik me beter op mijn gemak voel. Ik vertrouw er op dat dat mijn herstelfase in elk geval wel zal vergemakkelijken.😊
Lekker man!Ik ga straks toch op bed dus een jaar clean morgen. 🙌🙌
Van gemiddeld 40 liter bier per maand en sos naar de nuchtere leef 💪
Keep it up strijder 💪🏻 Heb grote bewondering voor alle mensen zoals jijIk ga straks toch op bed dus een jaar clean morgen. 🙌🙌
Van gemiddeld 40 liter bier per maand en sos naar de nuchtere leef 💪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."