Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Met andere middelen?
Drugs zijn duur over het algemeen.
Ik denk dat je een veelvoud van die duizend euro bespaart door ze niet te nemen.
Ikzelf was aan drank al minstens 500 euro per maand kwijt dus ik tel mijn winst!
Aan andere drugs was ik nog veel meer kwijt toen ik deze nam toen nog zonder drank maar een 800 euro aan weed ging er maandelijks wel doorheen....ik tel nogmaals mijn winst!🤑
Klik om te vergroten...
Jaa zeker waar!
Bedoelde meer dat ik nog veel meer uitgaf toen ik dagelijks smokete.
Of aan drank idd al €15 sws per dag.
Harddrugs elke keer €100 uitgeven en na enkele dagen weer nieuwe halen.

meer van als je dan terugkijkt wat je wel niet hebt weggegooid
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
GroenRook zei:
......meer van als je dan terugkijkt wat je wel niet hebt weweggegooid
Klik om te vergroten...
Daar denk ik maar niet over na, want dan krijg ik een zware depressie. Want van dat geld had ik jarenlang op vakantie kunnen gaan.
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Daar denk ik maar niet over na, want dan krijg ik een zware depressie. Want van dat geld had ik jarenlang op vakantie kunnen gaan.
Klik om te vergroten...
Hahahah nou precies dat!
dat bedoelde ik dus.
Dan kon je misschien zelfs in deze tijd nog een huis kopen 😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
GroenRook zei:
€1000,- bespaard door te stoppen met roken!!
zou niet eens willen weten hoe dat dan is met andere middelen 😅
Klik om te vergroten...

Spoiler:

1000036130.jpg

Dat is waar de teller vandaag de dag op staat...
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
🥳🤩😍

Wat voelt dit goed!

IMG_5670.jpeg
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meer dan 4,5 maanden clean van alles behalve hier en daar een stickie.
Gister zelfs met gezelschap dat gebruikte zelf niks genomen. Had er niet eens zin in haha. Gaat goed dus 💪
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed gedaan, je hebt de jaarpenning verdiend! Respect!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
🥳🤩😍

Wat voelt dit goed!

Bekijk bijlage 59099
Klik om te vergroten...
Trooooots
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
🥳🤩😍

Wat voelt dit goed!

Bekijk bijlage 59099
Klik om te vergroten...
Lekker!!!!!

1713352293543.png
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Levensgenieter23 zei:
helaas een terugval gehad, dit was 12 november. ik dacht dat ik wel even voor een feestje coke kon bestellen en tot het feest niet zou gebruiken. Dit ging mis, 2e keer nu weer en ben dus tot de conclusie gekomen dat ik echt niet spul zelf kan kopen en bewaren tot een feest (al is het de dag ervoor). Ondertussen wel weer 22 dagen niks gebruikt en ga het nieuwe jaar ook in zonder iets te gebruiken (behalve alcohol, geen problemen mee).

Extra maatregelen genomen voor mezelf na het incident (6 december). In impulsieve reactie de dag erna alle nummers van dealers etcetra verwijderd, coke weggegooid en niet meer zelf kopen dus. Dit werkt goed tot nu toe.
Klik om te vergroten...
Ondertussen 102 dagen niks gebruikt🙏🏻

Het was kort hierna nog 1xtje fout gegaan tijdens uitgaan waar ik heel snel al bij mensen, vrij dreigend, om coke zat te vragen om te kopen (dit was ook gelukt). Schaamte overviel me daarna. Vrij moeilijke periode achter de rug, of zit ik nog in. mentaal en lichamelijke klachten. Het gaat langzaam aan beter nu. Ik ben in ieder geval heel trots op deze 102 dagen, dit is het langst geen gebruik sinds echt wel 4 tot 8 jaar…
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
🥳🤩😍

Wat voelt dit goed!

Bekijk bijlage 59099
Klik om te vergroten...
Wat goed en sterk!! Gefeliciteerd 😁
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Huts. Nog niet klaar met de benzo's, maar tóch weer een mijlpaaltje. ♥️


1000066506.jpg
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hopelijk in t weekend een muntje ophalen ergens. Vriend van me zei dat hij een maand de meest bijzondere vindt.
ff netjes gedragen dan mag ik misschien verlof.
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#14
De eerste volledige week zit er op! Vandaga bezig met dag 8.

voelt lekker, maar voelt ook alsof ik al heel lang en hard aan het strijden ben.
En dan zit je pas op dag 8…

achja ik houd die 30 dagen nu eerst al doel.
Tegen de tijd dat dat behaald is zal het nuchter zijn en niet gebruiken vast al maar gewend zijn! 🫠
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
3 weken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zal er mijn belangrijkste verslaving bij zetten;

27 jaar geen druppel alcohol En geen benzo meer. Gelijktijdig gestopt met taperen van diazepam.
Daar heb ik iedere dag nog plezier van! Ook al speelt het al erg lang!
Dat hierna nog weleens iets geresearched werd, moge duidelijk zijn.
Waarvan akte!
Maar de hoofdzaak is geen weed en drank. In principle niets meer.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 jaar 🥳
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
2 jaar 🥳
Klik om te vergroten...
Bewonderingswaardig, van harte met deze enorme mijlpaal! Je mag trots op jezelf zijn.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
2 jaar 🥳
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd maat ! 🙏🏻
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
2 jaar 🥳
Klik om te vergroten...
Van harte! Knap en inspirerend te zien hoe jij serieus aan je herstel werkt. En ook anderen probeert te helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5152535455...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."