#1
Zoo vandaag wel doorstaan ben er wel trots op ergens en op naar 1 maand clean zijn en op naar a.s 5de week
Ik maakte 1 foutje het zijn fentanyl pleister dacht dat dat hetzelfde was als morfine
dat is mijn zaak tegen politie zelfJa klopt, die heeft mn schoonmoeder van de week ook gehad. Zijn hele kleine pleistertjes en de werking begint na 8-12 uur en dan werken ze 3 dagen idd. Sterkte!
Ik dacht trouwens dat je zaak geseponeerd was omdat je psychotisch was? Waarom staat er in dat berichtje dan dat je vanzelf wat van justitie hoort?
dat is mijn zaak tegen politie zelf
en om precies te zijn is het dit
FENTANYL PLEISTER 12UG/UUR (GEN+DUROGESIC)
gelukkig is het in beheer van begeleiding en plakken hun de pleisters alles voor het niet triggeren van iets in mijn verslavingsgevoeligheid ook goed om te weten dat 1 pleister wel 3 dagen werktOke.
Ja die had zij idd ook. Werkt wel goed👍
Ik zou 't zeker gaan doen. Je kunt er veel leren, je hebt nu een helder hoofd en er begint rond jouw huidige cleantijd een lastige fase (de muur) waar je baat zult hebben bij een veilige plek om het clean zijn vol te houden. Het zal (in het begin) niet makkelijk zijn maar je komt er altijd beter uit.@Mezelf (ik tag je omdat je onlangs opname heb gehad )
en ik zou graag jullie mening willen horenn
, ik heb te horen gekregen dat mijn plek op AFZ beschikbaar is ik ben nu 9 weken clean is het zinvol om dat traject nu alsnog ook in te gaan (opname voor max 7 weken gericht op detox/ hoe ermee om te gaan )
hoor graag jullie mening
Ga het doen kerel!
Ik twijfel een beetje. Ik ken de kliniek in kwestie niet, maar veel klinieken in Nederland zijn vooral gericht op detox. Als je al 9 weken clean bent heb je geen detox nodig. Daarnaast is het stukje therapie vaak erg mager. Ik vind het nogal wat om een plek in een kliniek bezet te houden alleen voor twee uurtjes CRA of wat dan ook per dag. Dan zijn er mensen die het harder nodig hebben.ik heb te horen gekregen dat mijn plek op AFZ beschikbaar is ik ben nu 9 weken clean is het zinvol om dat traject nu alsnog ook in te gaan (opname voor max 7 weken gericht op detox/ hoe ermee om te gaan )
Detox lijkt me inderdaad niet meer nodig voor jou. Misschien kun je jouw situatie voorleggen en samen met de instelling uitzoeken of er nog iets te halen valt voor jou.deze uitleg effe van de site gehaald
ik zal al jullie meningen meenemen in mijn besluiten ik heb nu nog geen definitief besluit genomen (en moet ook nog gebeld gaan worden )
Detoxificatie
Op de afdeling voor detoxificatie is het doel voornamelijk detoxificeren en stabiliseren. Patiënten verblijven hier met een indicatie voor maximaal 7 weken. We bieden dagstructuur. Daarnaast krijgen de patiënten modules en groepsmomenten die met praktische handvatten met betrekking tot het omgaan met verslaving en bijkomende problemen. De toezichthouder reclassering en ambulante hulpverleners zijn leidend in het traject. De kliniek kan gezien worden als een middel in een langdurig, ambulant traject. Het streven is dat het natraject en de doelen van opname bij start bekend zijn. Er is toegang tot een huisarts, psychiater, maatschappelijk werk en een psycholoog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."