Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
294 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt mooie stappen geboekt de afgelopen tijd @MR_CHIP !💪

Ik Iees een groot verschil in je reacties en algemene houding hier, en ook inhoudelijk lijkt het kwartje steeds meer te vallen.

Dat wou ik even gezegd hebben.

Keep it up💪👊
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoorde van mijn gesprek met reclassering (gewoon voortgang bespreken niks speciaals , is vaak wekelijks )dat ze een primeur hebben bereikt met de urine controles
vanwege nieuwe machines in duitsland is het ze gelukt om bij iemand die 20 dagen ! terug een snuifje coke had gedaan dat nog heeeeel minimaal terug te zien in de urine :openmouth:OOOOOOO

dit soort nieuws houd me in het gereel en geeft me heel veel motivatie om niks te doen ook vanwege de voorwaardelijke straf

ik weet dat ik ook interne motivatie moet gaan krijgen alleen ik doe het voor nu met de externe en denk dat tzt humanitas homerun (soort maatje vanuit de overheid/forensisch) en de waag me gaan helpen om tzt beetje bij beetje zelf er ook over eens te zijn dat gebruik gewoon nooit meer kan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
blijkbaar is de financiering rond voor a.s week staat het intakegesprek van homerun gepland woensdag samen met toezichthouder erbij

die financiering was moeilijk omdat ik ook een wlz heb en justitie os niet xo blij als ze dan ook nog homerun vergoeden qua kosten maar ben blij dat alles nu gaat lopen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Je moet ergens nog een X plaatsen ipv je naam😉
Klik om te vergroten...
laatste bericht kon ik nog wijzigen voortaan beter een ctrl f doen om te kijken of ik niet iets heb gemist
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
laatste bericht kon ik nog wijzigen voortaan beter een ctrl f doen om te kijken of ik niet iets heb gemist
Klik om te vergroten...
Jij ziet wel vaker iets over het hoofd Chip 😋
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
afspraak de waag 2de intake gaat niet door
dot hadden ze 2 dagen van te voren al doorgegeven aan reclassering met de afspraak te bellen met mij over dat

is niet gebeurd en bij toeval logde ik in op de online omgeving van de waag
tot mijn schrik kwam ik er toen dus achter dat de intake niey doorging

tevens heeft er deze week geen urinetest kunnej plaatsvinden omdat ze testen heeft meegegeven zondet barcodes die op de buisjes moeten

aka gaat lekker met die reclassering totaal nul communicatie
hopelijk volgende week meer info over de kliniek
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar je bent nu ook alweer een poos clean of gebruik je nog dagelijks ghb?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Maar je bent nu ook alweer een poos clean of gebruik je nog dagelijks ghb?
Klik om te vergroten...
ik heb nooit dagelijks ghb gebruik alleen enige vorm van gebruik al is het maar 1a 2x per maand is al een uitsluiting
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
ik heb nooit dagelijks ghb gebruik alleen enige vorm van gebruik al is het maar 1a 2x per maand is al een uitsluiting
Klik om te vergroten...
Maar voor je ghb gebruik wil je intern opgenomen worden? Misschien heb je het al een keer gezegd maar ik heb niet alles kunnen volgen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Op 09-04-2026 heeft cliënt een terugval gehad in middelengebruik (GHB en 3-MMC), waarbij hij
circa 50 ml GHB in twee dagen heeft gebruikt en daarbij ook 3-MMC gesnoven
Klik om te vergroten...
Het is niet alleen GHB. Wie hou je nou voor de gek? jezelf of de reclassering?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
Maar voor je ghb gebruik wil je intern opgenomen worden? Misschien heb je het al een keer gezegd maar ik heb niet alles kunnen volgen.
Klik om te vergroten...
ik wordt opgenomen ja dat was ten tijde van de aanmelding voor de waag biet bekend
laten we hopen dat ik in de kliniek eindelijk de hulp kan krijgen omtrent medicatie/behandeling


sn de waag weet alles qua drugsgebruik natuurlijk enig ghb gebruik is een uitsluiting om client te worden van de waag
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
nog niks gehoord over de opname

ergens hoop ik dat die komt na 20 mei (dan is er een heel leuk uitje naar de beekse bergen , wat een fijne afsluiter zou zijn van mijn wonen daar ) het uitje is alleen voor de mensen van 5e etage en diegene die mee gaan ken ik gewoon allemaal en met 1 ben ik al 10 jaar vrienden mee sinds 2016 toen ik er kwam wonen

inmiddels zijn de testen die wekelijks gedaan zouden worden ook niet meer gedaan (geen idee waarom , ze brengt ze niet meer langs/geeft ze niet mee )

maar goed ze kunnen zien zodra ze een test doen dat ik van de drugs af ben gebleven ookal worden er geen testen meer gedaan

inmiddels slik ik elke dag wel zopiclon 7.5mg op recept vanuit de huisarts wat eigenlijk bedoelt is tot aan de kliniek
ik krijg ze per 5 stuksm geleverd (ook omdat de kliniek elk moment kan zijn )

helaas wel 10 euro per 5 stuks omdat er geen b2 code is
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inmiddels nog steeds clean gelukkig totaal nog niks gehoord van reclassering

Al is de zopiclon wel fijn elke avond , ik snap dat dat ook een verslaving kan worden maar tis gelukkig op recept dus niet tegen de bijzondere voorwaarden in


Ik merk wel wat het nu weer mentaal doet veel rustiger in me hoofd tuurlijk is de zucht er nog wel

Maar dan probeer ik de negatieve aspecten van mijn gebruik voor ogen te hebben ( wat wel lastig is mijn hersenen willen het gebruik goed praten)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Inmiddels nog steeds clean gelukkig totaal nog niks gehoord van reclassering

Al is de zopiclon wel fijn elke avond , ik snap dat dat ook een verslaving kan worden maar tis gelukkig op recept dus niet tegen de bijzondere voorwaarden in


Ik merk wel wat het nu weer mentaal doet veel rustiger in me hoofd tuurlijk is de zucht er nog wel

Maar dan probeer ik de negatieve aspecten van mijn gebruik voor ogen te hebben ( wat wel lastig is mijn hersenen willen het gebruik goed praten)
Klik om te vergroten...
Goed bezig man, ook dat laatste gaat op den duur weg gelukkig 💪🏽👍🏽🙏🏽
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
@robinjoo1 welkom terug. Herstel is een groeiproces. Het gaat met vallen en opstaan. Hoort er allemaal bij. Ben je al naar een meeting geweest?
M
MR_CHIPLid
-
#16
Ik en alle hulpverleners om me heen konden er gewoon niet mee omgaan dat ze voor 1 maand totaal nergens op reageerde
Achja
M
MR_CHIPLid
-
#17
1 maand voor niks gewacht soort van dan ben wel lekker clean maar in die maand niks gehoord, behalve nu net

Dag

Zoals afgesproken hou ik je op de hoogte als er iets binnen is. Ik heb zojuist een bericht van het DIZ ontvangen. De indicatiestelling is binnen. Het is nu wachten op een match en vrij bed.
M
Mevrouw PløpLid
-
#18
MR_CHIP zei:
1 maand voor niks gewacht soort van dan ben wel lekker clean maar in die maand niks gehoord, behalve nu net

Dag

Zoals afgesproken hou ik je op de hoogte als er iets binnen is. Ik heb zojuist een bericht van het DIZ ontvangen. De indicatiestelling is binnen. Het is nu wachten op een match en vrij bed.
Klik om te vergroten...
Je hebt dus niet voor niets gewacht: en je bent al een maand clean én je indicatiestelling is binnen. Zulke dingen kosten nou eenmaal tijd.
K
KordieLid
-
#19
MR_CHIP zei:
Ik en alle hulpverleners om me heen konden er gewoon niet mee omgaan dat ze voor 1 maand totaal nergens op reageerde
Achja
Klik om te vergroten...

Snap ik. Is ook vervelend. Maar zo gaat het eenmaal vaak in de (forensische) zorgwereld. Alles gaat traag, mede ook omdat het veel tijd kost en veel clienten zijn. Daarnaast hebben er ook wat korte werkweken tussen gezeten ivm feestdagen.
M
MR_CHIPLid
-
#20
Aan de ene kant totaal niet erg

Kan ik in ieder geval mee met het uitje op 20 mei naar Beekse Bergen

En daarnaast mag ik 600 van mijn 1000 vakantiegeld hebben van mijn curator das ook wel een lekker vooruitzicht nu hopen dat hun systeem dat vrijdag goed doet ( op vrijdag zelf werkt de curator niet , en a.s maandag ook niet ivm feestdag)
Dus anders wordt het "dan" pas

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...171172173174175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."