#1
Je bent niet de enige.Ik had medelijden met je omdat jij constant in de strijd met jezelf zit oa door ( met) je diagnoses, je verslaving en je persoonlijkheid.
Dat neemt niet af dat ik de sommige daden van je en je gedachtengang best vaak raar vond, op het zachtst gezegd.
Jij gaat aangifte doen tegen politie toen je in fucking psychose zat en bedreigde mensen om je heen en wilde niet meewerken?Dat je in verzet was , onvoorspelbaar en agressief? Wat een lafaard bent je toch.
Wat een belachelijke zieke actie.
PS : ik weet dat mijn toon niet netjes is, but I don’t give a shit anymore. Ik ben total klaar met jou. Dat jij bepaalde diagnoses hebt neemt niet af dat jij een manipulatieve mens bent die een slachtoffer wilt spelen.
50 pagina's inmiddels wtf hoe lang moet dit doorgaan.
Dit zal wel controversieel zijn maar ik geloof die hele slachtoffer rol niet. Alsof alles en iedereen tegen iemand is. Alsof het universum nou eenmaal een persoonlijke hekel heeft aan sommigen en alles mis laat gaan in hun leven. BS... Je wereld is je eigen creatie.
Tuurlijk treft niet iedereen het even goed, maar geestelijke ongezondheid (tot in extreme vormen) komt ook voor een groot deel door slechte keuzes maken: (teveel) drugs, kiezen voor slecht gezelschap, inactie.
Ik snap die topics niet waar maar eeuwig doorgegaan wordt over mensen die keer op keer de KEUZE maken hun leven niet om te gooien in de goede richting. Je kunt zelf tenminste Ãets doen.
Denk ook niet dat al die troost hier ook maar een ene zak helpt, maar misschien ben ik ongevoelig daarin.