Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
344 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Javelin FGM-148F zei:
Ik had medelijden met je omdat jij constant in de strijd met jezelf zit oa door ( met) je diagnoses, je verslaving en je persoonlijkheid.
Dat neemt niet af dat ik de sommige daden van je en je gedachtengang best vaak raar vond, op het zachtst gezegd.
Jij gaat aangifte doen tegen politie toen je in fucking psychose zat en bedreigde mensen om je heen en wilde niet meewerken?Dat je in verzet was , onvoorspelbaar en agressief? Wat een lafaard bent je toch.
Wat een belachelijke zieke actie.

PS : ik weet dat mijn toon niet netjes is, but I don’t give a shit anymore. Ik ben total klaar met jou. Dat jij bepaalde diagnoses hebt neemt niet af dat jij een manipulatieve mens bent die een slachtoffer wilt spelen.
Klik om te vergroten...
Je bent niet de enige.

50 pagina's inmiddels wtf hoe lang moet dit doorgaan.

Dit zal wel controversieel zijn maar ik geloof die hele slachtoffer rol niet. Alsof alles en iedereen tegen iemand is. Alsof het universum nou eenmaal een persoonlijke hekel heeft aan sommigen en alles mis laat gaan in hun leven. BS... Je wereld is je eigen creatie.

Tuurlijk treft niet iedereen het even goed, maar geestelijke ongezondheid (tot in extreme vormen) komt ook voor een groot deel door slechte keuzes maken: (teveel) drugs, kiezen voor slecht gezelschap, inactie.

Ik snap die topics niet waar maar eeuwig doorgegaan wordt over mensen die keer op keer de KEUZE maken hun leven niet om te gooien in de goede richting. Je kunt zelf tenminste íets doen.

Denk ook niet dat al die troost hier ook maar een ene zak helpt, maar misschien ben ik ongevoelig daarin.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Je bent niet de enige.

50 pagina's inmiddels wtf hoe lang moet dit doorgaan.

Dit zal wel controversieel zijn maar ik geloof die hele slachtoffer rol niet. Alsof alles en iedereen tegen iemand is. Alsof het universum nou eenmaal een persoonlijke hekel heeft aan sommigen en alles mis laat gaan in hun leven. BS... Je wereld is je eigen creatie.

Tuurlijk treft niet iedereen het even goed, maar geestelijke ongezondheid (tot in extreme vormen) komt ook voor een groot deel door slechte keuzes maken: (teveel) drugs, kiezen voor slecht gezelschap, inactie.

Ik snap die topics niet waar maar eeuwig doorgegaan wordt over mensen die keer op keer de KEUZE maken hun leven niet om te gooien in de goede richting. Je kunt zelf tenminste íets doen.

Denk ook niet dat al die troost hier ook maar een ene zak helpt, maar misschien ben ik ongevoelig daarin.
Klik om te vergroten...
Eens hoor mensen hebben echt teveel energie en tijd.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ulixes zei:
Eens hoor mensen hebben echt teveel energie en tijd.
Klik om te vergroten...
Dat bepalen wij zelf wel. 😌
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Dat bepalen wij zelf wel. 😌
Klik om te vergroten...
Klopt, vandaar dat het topic 50 pagina’s lang is
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ulixes zei:
Klopt, vandaar dat het topic 50 pagina’s lang is
Klik om te vergroten...
Het is op zich ook wel een interessant topic.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is (imo) het moeilijkste van terugvallen: 1 maand (ofzo) gehaald en dan tóch weer terugvallen en dan weer op die maand clean komen, maar dan met de wetenschap dat je net zo goed tóch weer terugviel de vorige keer. Dat is de bitch die verslaving is: haar klauwen steeds dieper in je.

We gaan het zien ja. Hoop dat je snel op het punt komt dat je wel alles aanpakt, dat werkt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ulixes zei:
Klopt, vandaar dat het topic 50 pagina’s lang is
Klik om te vergroten...
Ach ja. Ik heb 5 jaar lang aan lopen klooien (tussen 2017 en 2022 tientallen malen teruggevallen en het op mijn manier willen blijven doen ondanks meerdere behandelingen). @MR_CHIP is pas twee jaar bezig hier. Gezien de ernst zal het nu
niet lang meer duren voordat hij óf herstel vindt of hem iets overkomt, gewond raakt of overlijdt. En als ik dat kan voorkomen door
een paar minuten te spenderen aan een berichtje, prima. Ook al helpt het niet, dan nog heb ik 't geprobeerd. Het blijft aan Chipje zelf uiteindelijk.

We geven om hem, daarom steken we tijd in reageren. Maar iedereen mag zelf weten of hij of zij dat de moeite waard vindt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelf hecht ik weinig waarde aan die rapportages en ik kijk nooit in mijn dossier. Het is altijd gekleurd en ik zou mezelf gek maken ermee.

Wat wil je ons er precies mee vertellen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
Zelf hecht ik weinig waarde aan die rapportages en ik kijk nooit in mijn dossier. Het is altijd gekleurd en ik zou mezelf gek maken ermee.

Wat wil je ons er precies mee vertellen?
Klik om te vergroten...
hey zoals gezegd een andere kijk op mijn dagelijkse leven
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lang leve kut emoties fakking janken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
geen zin om veel te schrijven so yeh



Om 16:00 uur een afspraak gehad om het te hebben over de mail die dhr naar begeleiding heeft gestuurd. Dhr benoemd sporadisch moeder op bezoek te willen ( dus niet elke week). Gezegd dat dit voor deze week goed is en dat hij het dan de volgende keren elke keer met begeleiding moet overleggen. Hij vraagt of moeder woensdag vanaf half 12 t/m 19:00 uur mag blijven. Gezegd dat hij de lunch wel aanwezig moet zijn en het goed is als hij samen met moeder kookt( en dus niet bij het avondeten aanwezig hoef te zijn) . Dhr kijkt boos en komt onrustig over. Gevraagd of hij geïrriteerd is. Dhr geeft aan van wel. Hij vindt dat hij als een klein kind behandeld wordt. Gezegd dat hij een structuur heeft waar hij zich aan moet houden en dat deze afspraken niet zomaar zijn opgesteld. Gezegd dat hij de situatie nog steeds de licht inschat. Nogmaals uitgelegd wat het belang van zijn structuur is. Dhr geeft aan het later meer te begrijpen. Hij had zich niet ingeschreven voor de maaltijd van vandaag, heeft zelf wat opgebakken. Og heeft 3 maaltijden van vorige week betaald.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#12
Strijder💪

Goed te lezen dat je nog steeds vecht tegen je demonen! Volgensmij ben jij er ook wel eens bijna uitgestapt in het verleden, dus ik ben opgelucht dat je nog aan het vechten bent. Want wie vecht, die wilt het liefst nog lang een mooi leven op deze wereld tegemoet gaan. 💪

Heb lang niet alles gelezen want eigenlijk is jou topic vergelijkbaar net als GTST. Je kan het lang niet hebben gevolgd, zodra je weer aanhaakt heb je het gevoel niets te hebben gemist.

Heel veel respect dat je ondanks alle comments hier (waar ik al lang van zou zijn afgehaakt),toch je verhaal blijft doen.

Jammer van je woedeprobleem, anders was je perfect voor een functie als BOA, die krijgen minder shit over zich heen als jij hier krijgt😂😂.

Geen adviezen of wat dan ook vanuit mij, alleen liefde, respect en ik wens jou ook alle kracht toe in je weg naar herstel.

💪💪💪💪😘
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Makelifegreatagain zei:
Strijder💪

Goed te lezen dat je nog steeds vecht tegen je demonen! Volgensmij ben jij er ook wel eens bijna uitgestapt in het verleden, dus ik ben opgelucht dat je nog aan het vechten bent. Want wie vecht, die wilt het liefst nog lang een mooi leven op deze wereld tegemoet gaan. 💪

Heb lang niet alles gelezen want eigenlijk is jou topic vergelijkbaar net als GTST. Je kan het lang niet hebben gevolgd, zodra je weer aanhaakt heb je het gevoel niets te hebben gemist.

Heel veel respect dat je ondanks alle comments hier (waar ik al lang van zou zijn afgehaakt),toch je verhaal blijft doen.

Jammer van je woedeprobleem, anders was je perfect voor een functie als BOA, die krijgen minder shit over zich heen als jij hier krijgt😂😂.

Geen adviezen of wat dan ook vanuit mij, alleen liefde, respect en ik wens jou ook alle kracht toe in je weg naar herstel.

💪💪💪💪😘
Klik om te vergroten...
dank je , je bericht doet me goed :redheart: :redheart:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat van die maaltijden zul je zelf wel weten. Dat is hier ook zo en wij zijn ook geen kleine kinderen.

Hier kijkt de begeleiding ook of je bezoek kunt ontvangen en zo nee dan bellen ze het af. Half 12 tot 19 is wel erg lang. Ik stuur mijn bezoek na een half uurtje al weg soms.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
geen zin in om er verder over te praten
@Mevrouw Pløp mag ik dit wel plaatsen

app gesprek met fivoor

*Foto's verwijderd*
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)
Klik om te vergroten...
Dan nog zijn er andere opties.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
geen zin in om er verder over te praten
@Mevrouw Pløp mag ik dit wel plaatsen

app gesprek met fivoor

*Foto's verwijderd*
Klik om te vergroten...
Nee, we gaan foto's van automutilatie niet toestaan en dat weet je ook!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Nee, we gaan foto's van automutilatie niet toestaan en dat weet je ook!
Klik om te vergroten...
sorry het was niet negatief bedoelt hoe had ik het anders kunnen verwoordev
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
sorry het was niet negatief bedoelt hoe had ik het anders kunnen verwoordev
Klik om te vergroten...
Je mag best zeggen dat je jezelf hebt beschadigd, maar je mag er geen foto's van posten. Dat voegt niets toe en is een onnodige trigger voor anderen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoek nou toch eens goede hulp @MR_CHIP

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...148149150151152...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."