Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
352 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
meeting te eng
zuid afrika mag niet van curator
en er is besloten dat ik hier wegmoet en naar een bw ga waar gebruik gedoogd is
Klik om te vergroten...
Je gebruikt weer, en het is weer allemaal negatief. Ik vond je serieus een stuk fijner toen je een tijdje clean was. Aan je posts
is duidelijk te zien dat gebruik je echt geen goed doet. Je komt somber over.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Je gebruikt weer, en het is weer allemaal negatief. Ik vond je serieus een stuk fijner toen je een tijdje clean was. Aan je posts
is duidelijk te zien dat gebruik je echt geen goed doet. Je komt somber over.
Klik om te vergroten...
tuurlijk maar het boeit toch niet meer de uitstroomtraject dat in gang wordt gezet is een feit en geen wel/niet
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
het doel van zo'n meeting is clean worden lijkt me
Klik om te vergroten...
Een positief doel in je leven zal je goed doen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
tuurlijk maar het boeit toch niet meer de uitstroomtraject dat in gang wordt gezet is een feit en geen wel/niet
Klik om te vergroten...
Volgens mij zag iedereen dit aankomen. Wie zich brand moet op de blaren zitten.

maar goed het is natuurlijk niet het einde van de wereld hè.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
annihilation zei:
Wie zich brand moet op de blaren zitten.
Klik om te vergroten...
Ja precies dit.

@MR_CHIP doet dit vooral zichzelf aan en wil toch niet luisteren.
Net als gisteren met zijn domme acties om wat was het 1.5 gram 3-mmc naar binnen te werken en GHB erbij en nu klagen dat hij zo een hoge hartslag heeft.

Diep triest dit want zo hoeft het natuurlijk niet te gaan. Vragen om aandacht kan ook op een andere manier.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
paar vraagjes sorry
btw ik las online dat serotonine syndroom kan optreden tot 24 uur na overdosering

en heb gisteren 1500mg 3mmc over 3 capsules verdeeld ingenomen , moet ik me zorgen maken / voorbereiden oid dat die nog kan komen
Klik om te vergroten...
Volgensmij weet je heel goed wat je doet en is dit een vorm van aandacht vragen maar hey ik kan het mis hebben😅

Als je diep vanbinnen nadenkt hé? Is dit dan het leven wat je wilt? Ik kan me niet voorstellen dat dit is wat je wilt en ik weet dat je het op mentaal gebied ontzettend lastig hebt maar als je serieus met jezelf aan de slag gaat dan is er ook voor jou een betere toekomst in het vooruitzicht.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat onderneem je deze dagen zelf voor een betere nuchtere toekomst?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
heb nog een heel ander nadenk punt , ze gaan uitstroomtraject starten naar andere BW want ze vinden opzichzelf wonen geen goed plan dusja , dat gaat ook een heel gedoe worden dan maar naar de enige persoon gaan die boven de curator staat , een rechtbank
Klik om te vergroten...
Ja ja, helemaal ja! Man man man, waar ben jij allemaal mee bezig?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk eerlijk gezegd dat als jij op jezelf gaat wonen je binnen een jaar dood bent...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Denk eerlijk gezegd dat als jij op jezelf gaat wonen je binnen een jaar dood bent...
Klik om te vergroten...
dat denken meer mensen vandaar dat ze het allemaal alleen eens zijn met op een BW wonen
met medische zorg als drugsgebruik mis gaat
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
Volgensmij weet je heel goed wat je doet en is dit een vorm van aandacht vragen maar hey ik kan het mis hebben😅

Als je diep vanbinnen nadenkt hé? Is dit dan het leven wat je wilt? Ik kan me niet voorstellen dat dit is wat je wilt en ik weet dat je het op mentaal gebied ontzettend lastig hebt maar als je serieus met jezelf aan de slag gaat dan is er ook voor jou een betere toekomst in het vooruitzicht.
Klik om te vergroten...
is het wat ik wil nee heb ik een keus nee ik ga moet naar een bw waar gebruik is toegestaan en dit is geen vorm van aandacht das jullie mening
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
is het wat ik wil nee heb ik een keus nee ik ga moet naar een bw waar gebruik is toegestaan en dit is geen vorm van aandacht das jullie mening
Klik om te vergroten...
Ik geloof meteen dat je dit leven niet wilt. Maar hoezo heb je geen keuze? Iedereen heeft de keuze om aan zichzelf te werken en te knokken voor een betere toekomst.

Jij bent zelf degene die wat kan veranderen aan je toekomst maar dat komt niet zomaar aanwaaien en daar zul je zelf inspanning voor moeten leveren.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Ik geloof meteen dat je dit leven niet wilt. Maar hoezo heb je geen keuze? Iedereen heeft de keuze om aan zichzelf te werken en te knokken voor een betere toekomst.

Jij bent zelf degene die wat kan veranderen aan je toekomst maar dat komt niet zomaar aanwaaien en daar zul je zelf inspanning voor moeten leveren.
Klik om te vergroten...
omdat de ultieme oplossing die ik toen zag weg uit nederland effe in een totaal andere omgeving niet mag
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
zo voelt het al deze BW is mijn alles ookal laat ik dat echt heel erg vaak niet merken ik uit mijn diepste emoties/gevoelens bijna nooit
Klik om te vergroten...
Nee, jij bent nog lang bij de overgave dat je bereid bent om alles te doen wat nodig is om clean te worden. Veel te veel mitsen en maren en angsten waar je niet doorheen gaat.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Nee, jij bent nog lang bij de overgave dat je bereid bent om alles te doen wat nodig is om clean te worden. Veel te veel mitsen en maren en angsten waar je niet doorheen gaat.
Klik om te vergroten...
die opname gaat door liefst op een locatie die fivoor zelf heeft ( maar das een heel gedoe , want dan moet er een juridische titel worden aangevraagd)
en bw wil me naar een bw sturen waar gebruik is toegestaan fivoor gaat er alles aan doet dat ik niet naar zo'n soort bw gaat
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
die opname gaat door liefst op een locatie die fivoor zelf heeft ( maar das een heel gedoe , want dan moet er een juridische titel worden aangevraagd)
en bw wil me naar een bw sturen waar gebruik is toegestaan fivoor gaat er alles aan doet dat ik niet naar zo'n soort bw gaat
Klik om te vergroten...
Opname heeft weinig zin als jij nog in de weerstand zit.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Opname heeft weinig zin als jij nog in de weerstand zit.
Klik om te vergroten...
die er niet is
dat ik niet naar meetings ga wil niet zeggen dat er weerstand is
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik lees alleen maar weerstand en wat er allemaal niet kan en wat je allemaal niet wil.
En alles ligt inde handen vande een ander.

Eigenlijk doe je nikssss.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
bedankt mods voor de titel wijziging dit is wat beter kijkend naar hoe het nu gaat en wat ik allemaal bespreek dat effe van me af praten was geen effe meer
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
die er niet is
dat ik niet naar meetings ga wil niet zeggen dat er weerstand is
Klik om te vergroten...
Het gaat pas werken als je alles op alles zet. En dat zie ik bij jou niet. Ook lees ik dat Fivoor een klinische Detox is. Daar ga je het absoluut niet mee redden als dat je enige behandeling wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...145146147148149...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."