i know ☹️, en mochten jullie denken dat dit mij niks doet heb je het mis fyi
zelfs momenten gehad dat ik dus bijna out ging van de G ging en dus heel snel voor mij gevoel dan uppers moest snuiven om bij bewustzijn te blijven
Jo! Zou als ik jou was die G lekker laten staan otm.
Voor je het weet is het te laat en kom je in een situatie waarin die G je in een ellendige/nare situatie gaat brengen..
Bedoel dit niet als een aanval!
Maar spreek uit ervaring, been there en het kan uitpakken als naar vallen/wankelen etc, maar ook een ongeluk op de weg op straat of waar dan ook veroorzaken/in terecht komen.
Voor je het weet mag je bijv niet meer wonen op je groep , momenteel ben ik zelf alweer een poos nuchter omdat G me een tijdje genekt heeft.
Weet nu gelukkig d.m.v praat groepen hoe ik er goed mee om kan gaan. Mocht ik nog eens een foutje maken , kan ik ergens terecht.
Ik ga in April beginnen aan een nieuwe behandeling bij de GGZ , wellicht kunnen ze een diagnose bij me stellen aangezien ik me vaak heel anders voel/dingen anders mee maak als de meeste, hooggevoelig, concentratie stoornis, nog meer maar niks verder geconcludeerd door specialisten.
Waarom houd drugs jou zo bezig? Is er geen andere oplossing? Kun je niet ergens terecht bij de groep over je issues? Eerlijk denk ik dat als je "aan" bent dat je er geen fuck om geeft , kan ik helemaal begrijpen haha!
Maar als je nuchter bent , kun je dan ook jezelf nog aankijken en er trots op zijn waar je mee bezig bent?
Ik hoop voor je dat je aan de bel trekt man!
Je bent nooit alleen ook al lijkt dat soms zo.