Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
365 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik werd met applaus onthaald, letterlijk. Was al een aantal weken clean toen.

Iedereen weet hoe moeilijk de eerste stap is maar ze zijn er echt om je te helpen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen idee hoe ik dit precies neer moet gaan zetten
de echte wereld is te zwaar voor me denk aan moeder , vader die hard achteruit ga en ik mezelf die me eigen kapot maakt mentaal en fysiek , ik had zoveel drugs op (1 klein "leuk" stukje ik had een complete hallucinatie aan vroeger voor een aantal uur eidelijk was ik terug naar de tijd dat het met mij beter ging dan nu en ik mis die wereld,herinnering zo erg aan de ene kant heel mooi dat ik het heb meegemakt ergens ook weer niet want nu wil ik terug naar dat stukje uit mijn verleden ik wil niet in het hier en nu zijn ik trek het niet meer echt niet ikzelf niet en de mensen om me heen ook niet , hoe ik en wat ik allemaal ga doen geen idee maar dat het slecht gaat mag duidelijk zijn en nee ik kies daar op een manier niet zelf voor op een andere manier wel door dingen weg te drukken ipv leren te accepteren dat ze er zijn en je er voor moet werken als je eraan mee wilt bijdragen dat het misschien verandert
ik heb vrijdag avond tot zatermiddag gebruikt
met als start punt 2x mixplore pellets met nog een 3x mdphp pellets zie ook hierboven het verhaal met wat daar het gevolg van was

in 1 pellet mixplore zit
70mg 5mapb 20mg 2fma 2mg 5 meo mipt
daarvan 2 tegelijk met dus nog 3x mdphp pellets ergens blij dat ik nog leef ergens niet ik wou zo graag "in die wereld" blijven
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
geen idee hoe ik dit precies neer moet gaan zetten
de echte wereld is te zwaar voor me denk aan moeder , vader die hard achteruit ga en ik mezelf die me eigen kapot maakt mentaal en fysiek , ik had zoveel drugs op (1 klein "leuk" stukje ik had een complete hallucinatie aan vroeger voor een aantal uur eidelijk was ik terug naar de tijd dat het met mij beter ging dan nu en ik mis die wereld,herinnering zo erg aan de ene kant heel mooi dat ik het heb meegemakt ergens ook weer niet want nu wil ik terug naar dat stukje uit mijn verleden ik wil niet in het hier en nu zijn ik trek het niet meer echt niet ikzelf niet en de mensen om me heen ook niet , hoe ik en wat ik allemaal ga doen geen idee maar dat het slecht gaat mag duidelijk zijn en nee ik kies daar op een manier niet zelf voor op een andere manier wel door dingen weg te drukken ipv leren te accepteren dat ze er zijn en je er voor moet werken als je eraan mee wilt bijdragen dat het misschien verandert
ik heb vrijdag avond tot zatermiddag gebruikt
met als start punt 2x mixplore pellets met nog een 3x mdphp pellets zie ook hierboven het verhaal met wat daar het gevolg van was

in 1 pellet mixplore zit
70mg 5mapb 20mg 2fma 2mg 5 meo mipt
daarvan 2 tegelijk met dus nog 3x mdphp pellets ergens blij dat ik nog leef ergens niet ik wou zo graag "in die wereld" blijven
Klik om te vergroten...
Je voelt je gewoon kut door alle zooi die je hebt gebruikt. Pak vanavond die online meeting maar.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe hier iets aan jongen, je slaat er helemaal in door.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat ik wel vreemd vond is een flinke bloedneus terwijl ik niks had gesnoven een temp van39c (had ik actie op moeten ondernemen ) maar die wereld terwijl ik daar was lette ik niet echt op wat me lichaam fysiek meemaakte (180bpm , tegenwoordig heb ik een heel simpel oximeter voor op je vinger zuurstofsaturatie 85 procent , en ik wil zo graag terug naar alleen dat stukje maar ja dat gaat niet zomaar
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
ik kies daar op een manier niet zelf voor op een andere manier wel door dingen weg te drukken ipv leren te accepteren dat ze er zijn en je er voor moet werken als je eraan mee wilt bijdragen dat het misschien verandert
Klik om te vergroten...
Nou ja dit dus. Diep van binnen weet je het wel. Maar je blijft het punt maar uitstellen om er wat aan te doen en daar alles op alles op te zetten. Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het gaat worden.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
dagboek
ik moet uit zien te vinden waar het in 2021 mis ging ergens heb ik wel een idee omdat dat het jaar was dat ik ervoor koos om mijn menselijk schild af te breken en mensen toe te laten in mijn leven, nu 2 jaar later kom ik er achter dat voor nu een ernstige fout is geweest ik kan niet omgaan mhet verleden nog niet althans dus moet ik een manier zien te vinden om dat schild weer op te bouwen want om de paar weken gebruiken brengt me ook nergens goed
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het heeft geen zin om nu te analyseren waar het allemaal vandaan komt. Al herken ik het wel. Hooguit schrijf je wat dingen op een A4-tje maar ook niet meer dan dat.

En vanavond de online meeting. Je durft bij ons ook je verhaal te doen, dan kun je het daar ook.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Correctie: je hoeft niet per se je verhaal te doen. Je mag er gewoon zijn.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
dagboek
ik moet uit zien te vinden waar het in 2021 mis ging ergens heb ik wel een idee omdat dat het jaar was dat ik ervoor koos om mijn menselijk schild af te breken en mensen toe te laten in mijn leven, nu 2 jaar later kom ik er achter dat voor nu een ernstige fout is geweest ik kan niet omgaan mhet verleden nog niet althans dus moet ik een manier zien te vinden om dat schild weer op te bouwen want om de paar weken gebruiken brengt me ook nergens goed
Klik om te vergroten...
Jawel kerel je moet juist dóór. Jezelf aanpakken in plaats van een nieuw schild optuigen met drugs.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
een schild optuigen zonder drugs bedoel ik he net zoals ik voor 2021 deed voordat ik 3mmc leerde kennen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
dagboek
ik moet uit zien te vinden waar het in 2021 mis ging ergens heb ik wel een idee omdat dat het jaar was dat ik ervoor koos om mijn menselijk schild af te breken en mensen toe te laten in mijn leven, nu 2 jaar later kom ik er achter dat voor nu een ernstige fout is geweest ik kan niet omgaan mhet verleden nog niet althans dus moet ik een manier zien te vinden om dat schild weer op te bouwen want om de paar weken gebruiken brengt me ook nergens goed
Klik om te vergroten...

Zoals @Alinde al aangaf is het op dit punt nutteloos om uit te zoeken waar het mis is gegaan, waar het vandaan komt. Het is een normaal fenomeen dat je dat uit wilt zoeken. Bijna iedereen heeft die neiging wel, maar het gaat je niets helpen.

Belangrijker is om uit te zoeken wat jouw herstel helpt. Daar heb je wèl wat aan op dit punt. Patronen onderzoeken en uitzoeken waar dingen vandaan komen, komen pas later aan de beurt.

En ook dit is al gezegd. Je voelt je enkel kut door de drugs.

Wat kan er nou zó verschrikkelijk zijn aan herstel gewoon eens te proberen?
Om eens de suggesties op te gaan volgen?

Veel erger dan zoals het nu is kan het niet worden toch?
Hop door die angsten heen en ga werken aan het opbouwen van een mooi leven. Eentje die de moeite waard is. Ook jij kan dat!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan het gaan wroeten in het verleden heb je niet zoveel, in die zin dat je er niets meer aan kunt veranderen.
Je kunt hooguit enige lering trekken uit gemaakte fouten, maar niets meer dan dat en je moet hier niet in doorslaan.
Een schild opbouwen om met het heden om te kunnen gaan met drugs gaat je echt niet helpen, het gaat erom om met het nu, straks en misschien volgende week op een gezonde wijze verder te kunnen gaan en hierbij kan een goede psycholoog wellicht handvaten verschaffen om dit te leren in kleine stapjes.
Stop met die drugs, ze zijn niet goed voor je, je vernietigt jezelf ( en dat weet je zelf al heel goed!)
Ik hoop dat je straks de juiste hulp kunt krijgen om een levenswijze te kunnen starten zonder die drugs en ik denk dat je dit heel goed kunt!
Alle sterkte toegewenst!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Zoals @Alinde al aangaf is het op dit punt nutteloos om uit te zoeken waar het mis is gegaan, waar het vandaan komt. Het is een normaal fenomeen dat je dat uit wilt zoeken. Bijna iedereen heeft die nijging wel, maar het gaat je niets helpen.

Belangrijker is om uit te zoeken wat jouw herstel helpt. Daar heb je wèl wat aan op dit punt. Patronen onderzoeken en uitzoeken waar dingen vandaan komen, komen pas later aan de beurt.

En ook dit is al gezegd. Je voelt je enkel kut door de drugs.

Wat kan er nou zó verschrikkelijk zijn aan herstel gewoon eens te proberen?
Om eens de suggesties op te gaan volgen?

Veel erger dan zoals het nu is kan het niet worden toch?
Hop door die angsten heen en ga werken aan het opbouwen van een mooi leven. Eentje die de moeite waard is. Ook jij kan dat!
Klik om te vergroten...
Dit. Als je met herstel aan de slag gaat, komen de inzichten in je patronen, jeugd, trauma’s er vanzelg bij. Verspil geen tijd aan uitzoeken
en je afvragen hoe en waarom, maar ga aan de slag. Als je langer clean bent ga je je beter voelen en kun je wat je tegenkomt ook beter aan gaan pakken. Herstel komt altijd op plek 1. Alles wat je boven je herstel zet raak je uiteindelijk kwijt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
binnenkort bloedprikken kan er alleen niet wijs uit worden wat ze gaan testen , misschien iemand die het hier weet 😅
bloed.png
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
binnenkort bloedprikken kan er alleen niet wijs uit worden wat ze gaan testen , misschien iemand die het hier weet 😅
Bekijk bijlage 54084
Klik om te vergroten...
Heb je bericht gestuurd
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
jawel hoor Screenshot_2023-09-28-14-49-56-286_com.fitbit.FitbitMobile.jpg

meer rem dan normaal , wat juist goed is
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wow! Ik heb zelf niet zo’n ding maar interessant, ziet er goed uit!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
echt kut mijn gaat vanavond naar haar foute vriend , waarmee ze vaker makkelijk nachten doorhaal , drugs gebruiken

moet blijven denken niet mijn probleem/leven , en ik ben niet schuldig aan haar keuzes
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
echt kut mijn gaat vanavond naar haar foute vriend , waarmee ze vaker makkelijk nachten doorhaal , drugs gebruiken

moet blijven denken niet mijn probleem/leven , en ik ben niet schuldig aan haar keuzes
Klik om te vergroten...
Kiezen maat, soms doen keuzes pijn.
Bespreekbaar maken en er mee leven of niet mee leven, kiezen. Maak jezelf blij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...139140141142143...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."