#1
Wat krijg je na 20min fietsen dan? Want je kan ook na 15 min even 5 min uitrusten en dan weer door. En een normale fiets is ook nog eens goedkoper.met gewoon uitkering
Wat krijg je na 20min fietsen dan? Want je kan ook na 15 min even 5 min uitrusten en dan weer door. En een normale fiets is ook nog eens goedkoper.met gewoon uitkering
Waar een wil is, is een weg. De enige wil die ik bij jou zie is jouw eigen wil.ja maar ik ga deze fiets niet weg doen
lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doenWaar een wil is, is een weg. De enige wil die ik bij jou zie is jouw eigen wil.
Dat is natuurlijk ook niet nodig. Maar een tweedehands normale fiets voor 300/500 was toch een betere investering geweest? Niet alleen voor je portemonnee maar ook je gezondheid π.lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doen
nee dan zet ik hem wel paar standen minder ondersteuning
Klasse. Daadkrachtig besluit. πͺvandaag samen met moeders drugs weg gooien ligt het daar niet meer
Je fiets is het minst van je problemen.lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doen
nee dan zet ik hem wel paar standen minder ondersteuning
goh no shit sherlockJe fiets is het minst van je problemen.
Ach gezond is zo overrated tegenwoordig alles moet maar gezond zijn..Wanneer mag het nou eens ongezond zijn π€£π€£π€£Dat maakt het niet minder ongezond π
Ik bedoel maar, als je toch drugs gebruikt kun je toch juist op dat vlak een beetje meewerken. Daarnaast voel je je ook gewoon oprecht beter als je vaak beweegt. Ik sport 6 keer per week maar is niet alsof ik af en toe niet game of iets ongezonds doe/eet lolAch gezond is zo overrated tegenwoordig alles moet maar gezond zijn..Wanneer mag het nou eens ongezond zijn π€£π€£π€£
En we gebruiken toch allemaal "Zero-Drugs" π
Waarom? Voel je je bezwaard om je proces te delen?zoals ook gemeld aan de mods aan hun om er een oordeel/actie op te geven
Bekijk bijlage 55703
dat zal er uiteindelijk wel komen alleen de toon waarop sommige leden zonder respect met me omgaan ben ik een beetje klaar mee op dit forumWaarom? Voel je je bezwaard om je proces te delen?
ik wil geen hulp meer atm laat mij op mezelf wonen eventueel met ambulant maar goed denk dat curator daar niet mee akkoord gaat , dan kwam het idee zelf ook vanuit begeleiders een woonvorm waar je wel mag gebruikenDus de samenleving/hulpverlening moet jou helpen met een juiste vorm van wonen, omdat jij niet wilt stoppen met drugs?
Het kan aan mij liggen, maar je bent wel erg verstrikt geraakt in je ellende en staat nogal ver weg van de realiteit.
Naar mijn idee moet de hulpverlening zo ingericht zijn, dat deze beschikbaar is voor mensen die het nodig hebben en die van hun verslaving af willen komen.
Zeker gezien de enorme wachtlijsten.
Jij wilt allemaal hulp en er verder niks voor doen. Dat klinkt lekker makkelijk. Zo werkt het leven niet, daar kom je nog wel achter.
Sterkte.
vandaar de 3 opties en advies vanuit begeleiders dat er ook beschermde woonvormen zijn waar je mag gebruiken zelfs ( wie had dat ooit gedacht..)Beter in jouw geval, dan zijn zij verantwoordelijk voor onderdak dacht ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."