Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
361 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
met gewoon uitkering
Klik om te vergroten...
Wat krijg je na 20min fietsen dan? Want je kan ook na 15 min even 5 min uitrusten en dan weer door. En een normale fiets is ook nog eens goedkoper.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je een backup plan voor nu?

Want de 28ste duur nog ff en zo praat je wel vaker. Ja dan na gesprek zus en zo of zodra ik eruit word gezet en of datum die.. En kans nummer 1001 enz enz enz.

Zo hangt het allemaal af van anderen ipv dat jij zelf ergens de verantwoordelijkheid pakt.!!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja maar ik ga deze fiets niet weg doen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ja maar ik ga deze fiets niet weg doen
Klik om te vergroten...
Waar een wil is, is een weg. De enige wil die ik bij jou zie is jouw eigen wil.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Waar een wil is, is een weg. De enige wil die ik bij jou zie is jouw eigen wil.
Klik om te vergroten...
lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doen
nee dan zet ik hem wel paar standen minder ondersteuning
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
vandaag samen met moeders drugs weg gooien ligt het daar niet meer
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doen
nee dan zet ik hem wel paar standen minder ondersteuning
Klik om te vergroten...
Dat is natuurlijk ook niet nodig. Maar een tweedehands normale fiets voor 300/500 was toch een betere investering geweest? Niet alleen voor je portemonnee maar ook je gezondheid πŸ™‚.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
vandaag samen met moeders drugs weg gooien ligt het daar niet meer
Klik om te vergroten...
Klasse. Daadkrachtig besluit. πŸ’ͺ
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hoeft je fiets ook niet weg te doen. Alleen maar te stoppen met smoesjes om niet te hoeven bewegen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doen
nee dan zet ik hem wel paar standen minder ondersteuning
Klik om te vergroten...
Je fiets is het minst van je problemen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Je fiets is het minst van je problemen.
Klik om te vergroten...
goh no shit sherlock
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik game ook liever dan dat ik fiets en het regent de afgelopen tijd alleen maar πŸ˜‡
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ulixes zei:
Dat maakt het niet minder ongezond πŸ˜‹
Klik om te vergroten...
Ach gezond is zo overrated tegenwoordig alles moet maar gezond zijn..Wanneer mag het nou eens ongezond zijn 🀣🀣🀣

En we gebruiken toch allemaal "Zero-Drugs" πŸ˜‡
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
1727213371133.jpeg
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Ach gezond is zo overrated tegenwoordig alles moet maar gezond zijn..Wanneer mag het nou eens ongezond zijn 🀣🀣🀣

En we gebruiken toch allemaal "Zero-Drugs" πŸ˜‡
Klik om te vergroten...
Ik bedoel maar, als je toch drugs gebruikt kun je toch juist op dat vlak een beetje meewerken. Daarnaast voel je je ook gewoon oprecht beter als je vaak beweegt. Ik sport 6 keer per week maar is niet alsof ik af en toe niet game of iets ongezonds doe/eet lol
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
zoals ook gemeld aan de mods aan hun om er een oordeel/actie op te geven
1701725767286.png
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
zoals ook gemeld aan de mods aan hun om er een oordeel/actie op te geven
Bekijk bijlage 55703
Klik om te vergroten...
Waarom? Voel je je bezwaard om je proces te delen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ulixes zei:
Waarom? Voel je je bezwaard om je proces te delen?
Klik om te vergroten...
dat zal er uiteindelijk wel komen alleen de toon waarop sommige leden zonder respect met me omgaan ben ik een beetje klaar mee op dit forum
gelukkig heb ik nog IRL mensen die wel weten waarom ik doe zoals ik doe waarom ik bepaalde keuzes maakt en wel een gegronde mening hebben die gebaseerd is op feiten ipv het online gebrabbel/vooroordelen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Dus de samenleving/hulpverlening moet jou helpen met een juiste vorm van wonen, omdat jij niet wilt stoppen met drugs?
Het kan aan mij liggen, maar je bent wel erg verstrikt geraakt in je ellende en staat nogal ver weg van de realiteit.
Naar mijn idee moet de hulpverlening zo ingericht zijn, dat deze beschikbaar is voor mensen die het nodig hebben en die van hun verslaving af willen komen.
Zeker gezien de enorme wachtlijsten.

Jij wilt allemaal hulp en er verder niks voor doen. Dat klinkt lekker makkelijk. Zo werkt het leven niet, daar kom je nog wel achter.

Sterkte.
Klik om te vergroten...
ik wil geen hulp meer atm laat mij op mezelf wonen eventueel met ambulant maar goed denk dat curator daar niet mee akkoord gaat , dan kwam het idee zelf ook vanuit begeleiders een woonvorm waar je wel mag gebruiken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ei-Salade zei:
Beter in jouw geval, dan zijn zij verantwoordelijk voor onderdak dacht ik.
Klik om te vergroten...
vandaar de 3 opties en advies vanuit begeleiders dat er ook beschermde woonvormen zijn waar je mag gebruiken zelfs ( wie had dat ooit gedacht..)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...140141142143144...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."