#1
Gek idee: OV opwaarderen met de rekening die je gebruikt om mensen en bedrijven op te lichten. Doe je in elk geval wat nuttigs met dat geld.
ja dat moet ik ook meer op hameren/erg in houdenKan je er niet beter voor zorgen dat er altijd wat op je OV kaart staat voor in gevallen van nood zoals nu?
hoezo onderuit gekomenMaar jij zit dus bij begeleid wonen? Dan lijkt het mij toch dat deze mensen jou ondersteunen en al helemaal voor dit gesprek.
Aan de andere kant je kan wel zelf boodschappen doen voor je moeder en online drugs kopen dus zo "dom" ben je ook weer niet.
En dit bedenk ik zelf na aanleiding van jouw post gedrag dus vul ik het zelf even in. Zelf doe je ook alles maar een beetje half gebakken de hele tijd dus ik snap dan ook wel dat de mensen die jou zouden moeten helpen het er ook niet zo nauw mee nemen.
Maar dit is natuurlijk wel weer een flater eerste klas. Als jouw conditie zo belabberd is dan zou ik daar ook maar even werk van maken want dit is toch best wel slecht dat je niet een paar km ik neem aan dat het geen 25/30km is. En zelfs dat zou een jongeman als jou gewoon moeten kunnen fietsen maar dat terzijde.
Dit is ook weer zo'n momentje van hoe graag wil ik dit? Pak ik die fiets en maak ik die extra meters? Spreekwoordelijk stapje erbij doen!
Jij wist natuurlijk al lang dat je het geld niet op je pinpas stond en dat je het fietsen als excuus zou gaan gebruiken om maar af te melden
Zo ben je er toch weer onderuit gekomen. Waarschijnlijk voel jij je vanavond of morgen weer kut hierdoor en praat je het weer goed om iets te gaan gebruiken.
Ik ga ervan uit dat jij geen extreme hart aandoening hebt waardoor je niet zo ver zou kunnen fietsen? Want als je lichamelijk zo slecht in staat bent zou je überhaupt geen drugs moeten gebruiken want dat overleef je ook niet.
Maar je kunt er geld mee overboeken, toch? Dus ook naar je eigen rekening om je ov kaart op te laden.ja dat moet ik ook meer op hameren/erg in houden
dat kan niet haha die rekening heeft geen pas anders had ik dat allang gedaan
Tijd om daar wat aan te gaan doen! Je hebt het over een elektrische fiets, zeker op hoge ondersteuningsstanden is het dan bewegen met weinig belanden.hoezo onderuit gekomen
ik heb een telefonische afspraak ik laat het toch gewoon doorgaan had ook een middelvinger kunnen geven
dit voelt zeker niet als er onderuit komen en hierdoor ga ik echt niet gebruiken of wordt mijn zucht überhaupt al iets hoger
jonge man van 120kg en 1.80m met een weerstand van 0
Hoe zet je normaal geld op je OV kaart dan? Als jij op tijd overlegt met je curator kun je best wat geld voor nood op je OV kaart zetten.ja dat moet ik ook meer op hameren/erg in houden
dat kan niet haha die rekening heeft geen pas anders had ik dat allang gedaan
1 dag van te voren dus gisteren had ik idd effe moeten bellen met curator van hee kan je alsjeblieft geld op de leefgeld pas zettenHoe zet je normaal geld op je OV kaart dan? Als jij op tijd overlegt met je curator kun je best wat geld voor nood op je OV kaart zetten.
ik kan zeker met die rekening overmaken jaMaar je kunt er geld mee overboeken, toch? Dus ook naar je eigen rekening om je ov kaart op te laden.
Tijd om daar wat aan te gaan doen! Je hebt het over een elektrische fiets, zeker op hoge ondersteuningsstanden is het dan bewegen met weinig belanden.
Als je opstaat en voor je naar bed gaat een kwartiertje of half uurtje wandelen, 's middags een rondje fietsen. De deur uit en buitenlucht snuiven!
Dan weet je wat je vandaag te doen staat toch? Er komt vast weer zo’n situatie als dit binnenkort en dan staat er al geld op je OV kaart en kun je gewoon naar de afspraak toe.1 dag van te voren dus gisteren had ik idd effe moeten bellen met curator van hee kan je alsjeblieft geld op de leefgeld pas zetten
lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doenWaar een wil is, is een weg. De enige wil die ik bij jou zie is jouw eigen wil.
Dat is natuurlijk ook niet nodig. Maar een tweedehands normale fiets voor 300/500 was toch een betere investering geweest? Niet alleen voor je portemonnee maar ook je gezondheid 🙂.lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doen
nee dan zet ik hem wel paar standen minder ondersteuning
Klasse. Daadkrachtig besluit. 💪vandaag samen met moeders drugs weg gooien ligt het daar niet meer
Je fiets is het minst van je problemen.lol fiets van 1300 euro die net begin dit jaar is verkocht al weg doen
nee dan zet ik hem wel paar standen minder ondersteuning
goh no shit sherlockJe fiets is het minst van je problemen.
Ach gezond is zo overrated tegenwoordig alles moet maar gezond zijn..Wanneer mag het nou eens ongezond zijn 🤣🤣🤣Dat maakt het niet minder ongezond 😋
Ik bedoel maar, als je toch drugs gebruikt kun je toch juist op dat vlak een beetje meewerken. Daarnaast voel je je ook gewoon oprecht beter als je vaak beweegt. Ik sport 6 keer per week maar is niet alsof ik af en toe niet game of iets ongezonds doe/eet lolAch gezond is zo overrated tegenwoordig alles moet maar gezond zijn..Wanneer mag het nou eens ongezond zijn 🤣🤣🤣
En we gebruiken toch allemaal "Zero-Drugs" 😇
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."