#1
Ik zie vooral de 4 weken daarvoor dat het je lukte en dat je nu vreselijk baalt van je terugval. Dat zijn positieve dingen.
Als hij clean blijft en zijn moeder dan ziet hoe goed het met hem gaat. Hij misschien zijn moeder zou kunnen aansporen ook hulp te gaan zoeken. En op die manier zijn moeder kan motiveren om ook clean te worden. En dan bedoel ik nu natuurlijk niet maar over een half jaar of jaar wanneer hij ook echt stabiel is. Voor nu zou ik gewoon uit de buurt van zβn moeder blijven om zelf te herstellen.Dat is niet de taak van @MR_CHIP maar een taak voor hulpverlening en eigenlijk nog beter gezegd is het een taak voor zijn moeder zelf.
nog steeds clean , voor de rest niet veel te zeggen.1 ding jawel alles begint echt steeds saaier te worden maakt niet uit wat het is , ugh ik haat deze fase waarvan ik diep van binnen weet dat die tijdelijk is
Herkenbaar! Ik heb ook lang het leven vol adrenaline gemist (en stiekem nog weleens) maar als je echt diep hebt gezeten dan ga je het saaie leventje uiteindelijk wel waarderen.Mwa ik vraag me af of het een fase, want ik voel me al weken zo. Dat het leven eigenlijk best wel saai, elke dag hetzelfde en eigenlijk maar heel weinig tijd hebt voor dingen die JIJ echt leuk vind en wilt doen. Vaak de tijd die je over hebt ben je of te moe of bezig met andere bezigheidjes die voorrang hebben en netto houd je niks over.... pfff welkom in mijn gedachtes
Je bent goed bezig, fijn om te lezen. Nog een lange weg te gaan voor je, maar hoop dat je ook af en toe trots voelt hoe je het nu doet.ik ben wel eens 4 a5 weken clean geweest en toen kwam het gevoel van dingen mimder saai vinden weer terug
Ik voel mij met vlagen ook zo hoor. Slaap slecht, weinig motivatie en inderdaad vaak ziek. Nu voor de tweede keer deze maand verkouden aan het worden. Ik heb het er ook vaak over met mijn behandelaar. Ik weet dat ik niet op moet geven maar soms denk ik.. waar doe ik het voor. Toen ik gebruikte voelde ik me ook met vlagen shit maar dan ging je tenminste nog hard. En dan soms voel ik me juist helemaal top clean. Damn.@Torchic
@dupont Ik hoop het oprecht. Maar het duurt en het duurt maar. Het voelt zo eindeloos, heb weinig motivatie, weer vaak ziekjes en slaap nog steeds heel slecht. Maakt het er allemaal niet makkelijker op........
Merk ook dat ik na het werk weinig onderneem, heb er gewoon de puf niet voor. Zit alleen maar voor de tv of te gamen tot ik naar bed ga. Het is er gewoon even niet op het moment ofzo. Sorry moest gewoon ff ranten, want met mij gaat het ook gewoon ff KUT!
Ik heb precies dit. Ook net als jij voor de 2e keer in een maand weer verkouden/ziek. Hoe dan denk ik?Ik voel mij met vlagen ook zo hoor. Slaap slecht, weinig motivatie en inderdaad vaak ziek. Nu voor de tweede keer deze maand verkouden aan het worden. Ik heb het er ook vaak over met mijn behandelaar. Ik weet dat ik niet op moet geven maar soms denk ik.. waar doe ik het voor. Toen ik gebruikte voelde ik me ook met vlagen shit maar dan ging je tenminste nog hard. En dan soms voel ik me juist helemaal top clean. Damn.
Ik ben wel fan van vitamine supplementen.Ik heb precies dit. Ook net als jij voor de 2e keer in een maand weer verkouden/ziek. Hoe dan denk ik?
Ik zou een beetje oppassen met dat aan iedereen aan te raden want niet ieder lichaam heeft het nodig en het kan ook juist averechts werken.Ik ben wel fan van vitamine supplementen.
Sowieso Vitd3 (k2zou je er bij kunnen nemen)VitC zinc&magnesium & visolie.
Beetje minder werken, kan dat? En toch proberen actief te blijven ook al voelt dat misschien tegenstrijdig.Ik voel mij met vlagen ook zo hoor. Slaap slecht, weinig motivatie en inderdaad vaak ziek. Nu voor de tweede keer deze maand verkouden aan het worden. Ik heb het er ook vaak over met mijn behandelaar. Ik weet dat ik niet op moet geven maar soms denk ik.. waar doe ik het voor. Toen ik gebruikte voelde ik me ook met vlagen shit maar dan ging je tenminste nog hard. En dan soms voel ik me juist helemaal top clean. Damn.
EDIT: mijn leven loopt ook echt niet vlekkeloos en ervaar naast mijn altijd al bestaande mentale klachten ook nog veel rest klachten van mijn verslaving. Maar er komen voor iedereen momentjes dat je denkt βhey dit was best een fijne dag/activiteit/uur/werkdag etcβ maar die momentjes zijn klein maar zullen zich hopelijk steeds maar gaan uitbreiden voor ons allemaal!Herkenbaar! Ik heb ook lang het leven vol adrenaline gemist (en stiekem nog weleens) maar als je echt diep hebt gezeten dan ga je het saaie leventje uiteindelijk wel waarderen.
Bij mij gaat het een beetje op en af maar het missen van het leven met drugs word langzamerhand wel iets minder. Maar als je eenmaal verslaafd bent zul je het onbewust altijd wel een heel klein beetje blijven missen denk ik.
En vergeet niet: jullie zijn goed bezig toppers!π
echt heEn het was nog lang onrustig bij de bingo club
Gelukkig kun je zelf je leven leuk maken πMwa ik vraag me af of het een fase, want ik voel me al weken zo. Dat het leven eigenlijk best wel saai, elke dag hetzelfde en eigenlijk maar heel weinig tijd hebt voor dingen die JIJ echt leuk vind en wilt doen. Vaak de tijd die je over hebt ben je of te moe of bezig met andere bezigheidjes die voorrang hebben en netto houd je niks over.... pfff welkom in mijn gedachtes
Meen je dit serieus joh? Vitamine supplementen π. 90% zit elk weekend aan de drugs snuift zich kapot en jij gaat panisch lopen doen over supplementen πIk zou een beetje oppassen met dat aan iedereen aan te raden want niet ieder lichaam heeft het nodig en het kan ook juist averechts werken.
En sowieso zijn de meningen verdeeld over de werking van supplementen.
ik slik tegenwoordig multi vitamine met het volgende allemaal erinMeen je dit serieus joh? Vitamine supplementen π. 90% zit elk weekend aan de drugs snuift zich kapot en jij gaat panisch lopen doen over supplementen π
vit C vit D zink en magnesium zijn gewoon hele normale supplementen hoor. π

Jeetje snel op je teentjes getrapt?Meen je dit serieus joh? Vitamine supplementen π. 90% zit elk weekend aan de drugs snuift zich kapot en jij gaat panisch lopen doen over supplementen π
vit C vit D zink en magnesium zijn gewoon hele normale supplementen hoor. π
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."