Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
368 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie vooral de 4 weken daarvoor dat het je lukte en dat je nu vreselijk baalt van je terugval. Dat zijn positieve dingen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Dat is niet de taak van @MR_CHIP maar een taak voor hulpverlening en eigenlijk nog beter gezegd is het een taak voor zijn moeder zelf.
Klik om te vergroten...
Als hij clean blijft en zijn moeder dan ziet hoe goed het met hem gaat. Hij misschien zijn moeder zou kunnen aansporen ook hulp te gaan zoeken. En op die manier zijn moeder kan motiveren om ook clean te worden. En dan bedoel ik nu natuurlijk niet maar over een half jaar of jaar wanneer hij ook echt stabiel is. Voor nu zou ik gewoon uit de buurt van z’n moeder blijven om zelf te herstellen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
das een goed punt ook idd ,
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben wel eens 4 a5 weken clean geweest en toen kwam het gevoel van dingen mimder saai vinden weer terug
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
nog steeds clean , voor de rest niet veel te zeggen.1 ding jawel alles begint echt steeds saaier te worden maakt niet uit wat het is , ugh ik haat deze fase waarvan ik diep van binnen weet dat die tijdelijk is
Klik om te vergroten...
Koffieb00n zei:
Mwa ik vraag me af of het een fase, want ik voel me al weken zo. Dat het leven eigenlijk best wel saai, elke dag hetzelfde en eigenlijk maar heel weinig tijd hebt voor dingen die JIJ echt leuk vind en wilt doen. Vaak de tijd die je over hebt ben je of te moe of bezig met andere bezigheidjes die voorrang hebben en netto houd je niks over.... pfff welkom in mijn gedachtes
Klik om te vergroten...
Herkenbaar! Ik heb ook lang het leven vol adrenaline gemist (en stiekem nog weleens) maar als je echt diep hebt gezeten dan ga je het saaie leventje uiteindelijk wel waarderen.

Bij mij gaat het een beetje op en af maar het missen van het leven met drugs word langzamerhand wel iets minder. Maar als je eenmaal verslaafd bent zul je het onbewust altijd wel een heel klein beetje blijven missen denk ik.

En vergeet niet: jullie zijn goed bezig toppers!πŸ’•
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh same here. Ben benieuwd.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
ik ben wel eens 4 a5 weken clean geweest en toen kwam het gevoel van dingen mimder saai vinden weer terug
Klik om te vergroten...
Je bent goed bezig, fijn om te lezen. Nog een lange weg te gaan voor je, maar hoop dat je ook af en toe trots voelt hoe je het nu doet.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Koffieb00n @MR_CHIP het zou de muurfase van herstel kunnen zijn, die duurt meestal eenn maand of twee.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Torchic :redheart:

@dupont Ik hoop het oprecht. Maar het duurt en het duurt maar. Het voelt zo eindeloos, heb weinig motivatie, weer vaak ziekjes en slaap nog steeds heel slecht. Maakt het er allemaal niet makkelijker op........

Merk ook dat ik na het werk weinig onderneem, heb er gewoon de puf niet voor. Zit alleen maar voor de tv of te gamen tot ik naar bed ga. Het is er gewoon even niet op het moment ofzo. Sorry moest gewoon ff ranten, want met mij gaat het ook gewoon ff KUT!
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koffieb00n zei:
@Torchic :redheart:

@dupont Ik hoop het oprecht. Maar het duurt en het duurt maar. Het voelt zo eindeloos, heb weinig motivatie, weer vaak ziekjes en slaap nog steeds heel slecht. Maakt het er allemaal niet makkelijker op........

Merk ook dat ik na het werk weinig onderneem, heb er gewoon de puf niet voor. Zit alleen maar voor de tv of te gamen tot ik naar bed ga. Het is er gewoon even niet op het moment ofzo. Sorry moest gewoon ff ranten, want met mij gaat het ook gewoon ff KUT!
Klik om te vergroten...
Ik voel mij met vlagen ook zo hoor. Slaap slecht, weinig motivatie en inderdaad vaak ziek. Nu voor de tweede keer deze maand verkouden aan het worden. Ik heb het er ook vaak over met mijn behandelaar. Ik weet dat ik niet op moet geven maar soms denk ik.. waar doe ik het voor. Toen ik gebruikte voelde ik me ook met vlagen shit maar dan ging je tenminste nog hard. En dan soms voel ik me juist helemaal top clean. Damn.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ulixes zei:
Ik voel mij met vlagen ook zo hoor. Slaap slecht, weinig motivatie en inderdaad vaak ziek. Nu voor de tweede keer deze maand verkouden aan het worden. Ik heb het er ook vaak over met mijn behandelaar. Ik weet dat ik niet op moet geven maar soms denk ik.. waar doe ik het voor. Toen ik gebruikte voelde ik me ook met vlagen shit maar dan ging je tenminste nog hard. En dan soms voel ik me juist helemaal top clean. Damn.
Klik om te vergroten...
Ik heb precies dit. Ook net als jij voor de 2e keer in een maand weer verkouden/ziek. Hoe dan denk ik?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Koffieb00n zei:
Ik heb precies dit. Ook net als jij voor de 2e keer in een maand weer verkouden/ziek. Hoe dan denk ik?
Klik om te vergroten...
Ik ben wel fan van vitamine supplementen.
Sowieso Vitd3 (k2zou je er bij kunnen nemen)VitC zinc&magnesium & visolie.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Ik ben wel fan van vitamine supplementen.
Sowieso Vitd3 (k2zou je er bij kunnen nemen)VitC zinc&magnesium & visolie.
Klik om te vergroten...
Ik zou een beetje oppassen met dat aan iedereen aan te raden want niet ieder lichaam heeft het nodig en het kan ook juist averechts werken.

En sowieso zijn de meningen verdeeld over de werking van supplementen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ulixes zei:
Ik voel mij met vlagen ook zo hoor. Slaap slecht, weinig motivatie en inderdaad vaak ziek. Nu voor de tweede keer deze maand verkouden aan het worden. Ik heb het er ook vaak over met mijn behandelaar. Ik weet dat ik niet op moet geven maar soms denk ik.. waar doe ik het voor. Toen ik gebruikte voelde ik me ook met vlagen shit maar dan ging je tenminste nog hard. En dan soms voel ik me juist helemaal top clean. Damn.
Klik om te vergroten...
Beetje minder werken, kan dat? En toch proberen actief te blijven ook al voelt dat misschien tegenstrijdig.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Torchic zei:
Herkenbaar! Ik heb ook lang het leven vol adrenaline gemist (en stiekem nog weleens) maar als je echt diep hebt gezeten dan ga je het saaie leventje uiteindelijk wel waarderen.

Bij mij gaat het een beetje op en af maar het missen van het leven met drugs word langzamerhand wel iets minder. Maar als je eenmaal verslaafd bent zul je het onbewust altijd wel een heel klein beetje blijven missen denk ik.

En vergeet niet: jullie zijn goed bezig toppers!πŸ’•
Klik om te vergroten...
EDIT: mijn leven loopt ook echt niet vlekkeloos en ervaar naast mijn altijd al bestaande mentale klachten ook nog veel rest klachten van mijn verslaving. Maar er komen voor iedereen momentjes dat je denkt β€˜hey dit was best een fijne dag/activiteit/uur/werkdag etc’ maar die momentjes zijn klein maar zullen zich hopelijk steeds maar gaan uitbreiden voor ons allemaal!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
De pen is van je zus zei:
En het was nog lang onrustig bij de bingo club
Klik om te vergroten...
echt he
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffieb00n zei:
Mwa ik vraag me af of het een fase, want ik voel me al weken zo. Dat het leven eigenlijk best wel saai, elke dag hetzelfde en eigenlijk maar heel weinig tijd hebt voor dingen die JIJ echt leuk vind en wilt doen. Vaak de tijd die je over hebt ben je of te moe of bezig met andere bezigheidjes die voorrang hebben en netto houd je niks over.... pfff welkom in mijn gedachtes
Klik om te vergroten...
Gelukkig kun je zelf je leven leuk maken πŸ˜‡
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Torchic zei:
Ik zou een beetje oppassen met dat aan iedereen aan te raden want niet ieder lichaam heeft het nodig en het kan ook juist averechts werken.

En sowieso zijn de meningen verdeeld over de werking van supplementen.
Klik om te vergroten...
Meen je dit serieus joh? Vitamine supplementen πŸ˜‚. 90% zit elk weekend aan de drugs snuift zich kapot en jij gaat panisch lopen doen over supplementen πŸ˜‚

vit C vit D zink en magnesium zijn gewoon hele normale supplementen hoor. πŸ˜‚
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
annihilation zei:
Meen je dit serieus joh? Vitamine supplementen πŸ˜‚. 90% zit elk weekend aan de drugs snuift zich kapot en jij gaat panisch lopen doen over supplementen πŸ˜‚

vit C vit D zink en magnesium zijn gewoon hele normale supplementen hoor. πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
ik slik tegenwoordig multi vitamine met het volgende allemaal erin
1696501188716.png
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Meen je dit serieus joh? Vitamine supplementen πŸ˜‚. 90% zit elk weekend aan de drugs snuift zich kapot en jij gaat panisch lopen doen over supplementen πŸ˜‚

vit C vit D zink en magnesium zijn gewoon hele normale supplementen hoor. πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Jeetje snel op je teentjes getrapt?

Als een lichaam het niet nodig heeft is het onzin om supplementen bij te slikken en supplementen kunnen ook voor een overschot in je lichaam zorgen en dat kan schadelijk zijn voor je gezondheid. Ook heb je kans op vervelende bijwerkingen als je teveel supplementen slikt.

Doe eens wat onderzoek voordat je alles zomaar in neemt wat er op de markt te koop is.

En daarnaast, wat heeft het gebruik van drugs hiermee te maken? Omdat iemand drugs gebruikt maakt het opeens niet meer uit of iemand zijn gezondheid schaad?πŸ˜‰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...136137138139140...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."