Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
374 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
dit is geen grap
mijn curator is ook woedend erover maar zo werkt het rechtsysteem van nederland
Klik om te vergroten...
Jij bent echt een simpele ziel hè.

ik hoop echt dat je de verkeerde eens oplicht en een paar flinke tikken krijgt.
Heb 0 medeleven meer voor jou als persoon.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
annihilation zei:
Aan een dood paard moet je niet trekken.
Klik om te vergroten...
Maar hij is zo zielig. 🤨
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Tijd dat je gepakt wordt op je oplichtingspraktijken, voor je eigen bestwil. Uit jezelf ga je je zelfdestructie blijkbaar niet opgeven en saboteer je elke vorm van hulp.
Klik om te vergroten...
ik ben al sinds 2021 bezig elke zaak wordt geseponeerd met vanwege zijn autisme overziet die niet de gevolgen dan de dingen die die doet pas weer bij antio sociale-persoonlijkheids stoornis

Kenmerken die horen bij een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn:

  • je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
  • je handelt vaak uit eigenbelang
  • je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
  • je bent gewelddadig of agressief
  • je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
  • je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
  • je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Jij bent echt een simpele ziel hè.

ik hoop echt dat je de verkeerde eens oplicht en een paar flinke tikken krijgt.
Heb 0 medeleven meer voor jou als persoon.
Klik om te vergroten...
1x heb ik een paar tikken in me gezicht gehad in het bijzijn van begeleiding (ergens gelukkig ) diegene werdt toen nadat ik aangifte aangehouden wegens mishandeling
het lijkt zo wel of ik met alle weg komt maar in het echt is dat echt niet zo
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ik ben al sinds 2021 bezig elke zaak wordt geseponeerd met vanwege zijn autisme overziet die niet de gevolgen dan de dingen die die doet pas weer bij antio sociale-persoonlijkheids stoornis

Kenmerken die horen bij een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn:

  • je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
  • je handelt vaak uit eigenbelang
  • je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
  • je bent gewelddadig of agressief
  • je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
  • je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
  • je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
Klik om te vergroten...
Je verschuilen achter diagnoses is makkelijk maar praat het niet goed. Waar ben je toch allemaal mee bezig jongen.. en je hebt toch door dat jouw IP-adres bekend is en dus opgevraagd kan worden? En je net dus bekend hebt op het wereld wijde web. Dat nooit meer weg gaat.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zou dat account ook kunnen verwijderen hè pipo maar dat doe je niet. En nu lekker achter je beperking schuilen. Mooi makkelijk zo.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
1x heb ik een paar tikken in me gezicht gehad in het bijzijn van begeleiding (ergens gelukkig ) diegene werdt toen nadat ik aangifte aangehouden wegens mishandeling
het lijkt zo wel of ik met alle weg komt maar in het echt is dat echt niet zo
Klik om te vergroten...
Nee hoor. Vroeg of laat neem je teveel drugs en ga je dood.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na dit allemaal gelezen te hebben zeg ik maar een paar woorden:
Tsjonge jonge jonge.
Het is allemaal wat.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is jouw mentale leeftijd? Want volgens mij heb je naast je andere beperkingen ook een achterstand qua gedrag/leeftijd.

Daar komt nog bij dat jij letterlijk alles en iedereen aan het bedonderen bent en ook vooral jezelf. Nu heb ik daar geen medelijden meer mee want ik kan behoorlijk slecht tegen onrecht en mensen oplichten vind ik wel zo min bah. Dat jij door je beperking je handje kan ophouden daar mag jij je handjes wel voor dichtknijpen dat we het zo geregeld hebben hier in NL. Maar normale mensen die moeten gewoon 5 dagen per week hun nest uit en vele van deze mensen hebben geen vetpot. Sta jij voor de lol eens een maandje op rond 0630 en blijf eens weg tot 1700 en het geld wat je van die mooie instanties krijgt aan het einde van de maand (of weekbudget) wordt afgepakt door iemand! Hoe zou jij je dan voelen:?

En jij weet dat je dit doet dus waarom verwijder je dat account niet? Dit is echt een beetje het niveau van. Ja ik sla mensen in elkaar als ik alcohol heb gehad omdat ik dan agressief word en daar kan ik niets aan doen. JAWEL! Geen alcohol drinken. Dit werkt voor jou net zo met dat account waar je mensen mee aan het oplichten bent. Verwijder dat account en zorg ervoor dat je gewoon niet in de gelegenheid komt dit te kunnen doen.

Dat die mensen jou überhaupt nog willen helpen is al een godswonder met alles wat je flikt en de hulp die je aangeboden krijgt.
Want je handje ophouden kan jij wel maar zelf eens met rechte rug gaan lopen en verantwoordelijkheid pakken zit er niet in heb ik wel door. Het licht altijd aan een ander en jij bent zielig. Straks ga je weer janken omdat je geen therapie krijgt omdat je voor de zoveelste keer drugs hebt gebruikt wat tegen de regels in is. En als gevolg ga je nog meer gebruiken.

Topic is meer dan een jaar oud en wat heb jij nu zelf bereikt? Stukje van mensen oplichten had je beter niet kunnen posten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Ik denk dat je niet op elk vlak de waarheid vertelt, maar dat maakt ook niet uit.

De hoofdvraag is of jij voor jezelf een betere toekomst wil (of, zoals je nu bezig bent: een toekomst)? En zo ja, wat JIJ daar aan gaat doen.

Want zolang je elke hulp saboteert is het nutteloos over de balk smijten van gemeenschapsgeld.
Klik om te vergroten...
op welk vlak vertel ik niet de waarheid enlighten woon zal ik je alle uitspraken sturen waarin ik vrijgesproken ben en op welk vlak
ik ben nog noooit zo eerlijk zelfs niet tegen hulpverning geweest
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw 2.0
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
ik ben al sinds 2021 bezig elke zaak wordt geseponeerd met vanwege zijn autisme overziet die niet de gevolgen dan de dingen die die doet pas weer bij antio sociale-persoonlijkheids stoornis

Kenmerken die horen bij een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn:

  • je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
  • je handelt vaak uit eigenbelang
  • je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
  • je bent gewelddadig of agressief
  • je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
  • je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
  • je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
Klik om te vergroten...
Lekker eenvoudig je diagnoses als vangnet gebruiken.

Iemand in m'n hechte kring heeft ook antisociale persoonlijkheidsstoornis en wil even wel duidelijk maken dat niet iedereen zo is en handeld. Het valt zeker wel te vormen en te veranderen maar duurt extreem lang, ook is wilskracht echt van toepassing met deze "problematiek"

Dit is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een tijdje niet gelezen omdat ik in de kliniek zit. Wat ik hier gezien heb is dat ‘een beetje stoppen’ niet bestaat.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ei-Salade zei:
Lekker eenvoudig je diagnoses als vangnet gebruiken.

Iemand in m'n hechte kring heeft ook antisociale persoonlijkheidsstoornis en wil even wel duidelijk maken dat niet iedereen zo is en handeld. Het valt zeker wel te vormen en te veranderen maar duurt extreem lang, ook is wilskracht echt van toepassing met deze "problematiek"

Dit is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
Klik om te vergroten...
Eens, dat manipuleren wordt echt naar nu. Had ook een tijdje niet gereageerd maar toch weer ingetrapt 😅
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ei-Salade zei:
it is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
Klik om te vergroten...
I rest my case!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
1700404999556.png
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
dit gaat heel goed raar klinken maar ik deed het express in zoan grote hoeveelheid ook de uppers 100mg 4f-phip + 50mg mdphp
(@LucidLucy ) hoeveel plugged jij 1x
ik heb heb eindelijk waar gekregen waarvoor ik het deed een complete psychose waarin alles om me heen veranderen eindelijk terug naar vroeger waabij ik mijn moeders (en toen nog vader toen ze bij elkaar waren ) sprak van voor alle shit, gesprekkken mee gehad van uren lang
en hun antwoord : je hoort niet thuis in deze herinnering kijk wat je nu nog an veranderen in het hier en nu om het zo aangenaam mogelijk te maken (zonder drugs ) heb ik ook erg veel gehuild daarin die herinnering en daarna maar denk echt wel dat dit laatste keer soort van laatste halleluja en denk zeker mentaal gezien dit mijn forum was ben ik er blij mee tuurlijk niet alleen is het echte beter dan die fake/fatanstie wereld
Klik om te vergroten...

Ik plugde genoeg om ook weleens in dat soort hallucinaties te belanden. De dosissen die daarvoor nodig zijn, zijn extreem. En de aanslag op je lichaam daarmee ook.

Wat doe je jezelf aan kerel.... Ik hoop dat je iets leert van de ervaring die je hebt meegemaakt. En dat je inziet dat jouw eigen hoofd dus al lang wist wat die hallucinaties je probeerden te vertellen. Je hebt geen drugs nodig om die inzichten boven te halen. Wel een hoop zelfonderzoek. Want die info, die zat dus al in je kop.

De kenmerken die je noemt:

MR_CHIP zei:
  • je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
  • je handelt vaak uit eigenbelang
  • je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
  • je bent gewelddadig of agressief
  • je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
  • je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
  • je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
Klik om te vergroten...

Zijn ook veel voorkomend bij reguliere verslaving. De 12 stappen zijn erop gericht om precies aan deze kenmerken te werken. Om meer bewust te worden van de gevolgen van je gedrag op jezelf en op anderen.

Wie weet werkt het voor jou ook wel!
Als je echt dingen in het hier en nu wilt veranderen om het zo aangenaam mogelijk te maken, leer dan om in het hier en nu te leven.

Je bent niet verantwoordelijk voor jouw ziekte, voor jouw diagnoses. Je bent wèl verantwoordelijk voor jouw herstel. Ofwel het leren leven met die diagnoses. Verschuil er dus ook niet achter!

Pak een meeting. Misschien is het je laatste strohalm.
(Ohja, en blijf natuurlijk ook gewoon doorgaan met de professionele hulpverlening)

Deze doseringen zijn levensgevaarlijk. Dat weet je zelf ook denk ik wel.

www.nanederland.nl

Narcotics Anonymous Nederland

Ontdek Narcotics Anonymous Nederland, een wereldwijde gemeenschap van herstellende verslaafden. Met 400 wekelijkse bijeenkomsten in Nederland biedt NA een veilige, anonieme plek voor herstel en steun. Gratis en open voor iedereen die worstelt met verslaving.
www.nanederland.nl www.nanederland.nl
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien als je nu naar meetings gaat dat de begeleiding bij de BW ook ziet dat je dingen anders wil ipv alleen maar mooie praatjes. Want die kennen ze onderhand van jou ookwel
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nie dood gaan he Chipje. 😭😭😭
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh my. Ik dacht “even vragen hoe het @MR_CHIP zaterdag vergaan is”, kom ik deze sloot aan berichten tegen 😅 Blijkbaar helemaal gemist dit weekend.

Hoe gaat ie nu?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...135136137138139...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."