Maar jij zit dus bij begeleid wonen? Dan lijkt het mij toch dat deze mensen jou ondersteunen en al helemaal voor dit gesprek.
Aan de andere kant je kan wel zelf boodschappen doen voor je moeder en online drugs kopen dus zo "dom" ben je ook weer niet.
En dit bedenk ik zelf na aanleiding van jouw post gedrag dus vul ik het zelf even in. Zelf doe je ook alles maar een beetje half gebakken de hele tijd dus ik snap dan ook wel dat de mensen die jou zouden moeten helpen het er ook niet zo nauw mee nemen.
Maar dit is natuurlijk wel weer een flater eerste klas. Als jouw conditie zo belabberd is dan zou ik daar ook maar even werk van maken want dit is toch best wel slecht dat je niet een paar km ik neem aan dat het geen 25/30km is. En zelfs dat zou een jongeman als jou gewoon moeten kunnen fietsen maar dat terzijde.
Dit is ook weer zo'n momentje van hoe graag wil ik dit? Pak ik die fiets en maak ik die extra meters? Spreekwoordelijk stapje erbij doen!
Jij wist natuurlijk al lang dat je het geld niet op je pinpas stond en dat je het fietsen als excuus zou gaan gebruiken om maar af te melden
![:wink:]()
Zo ben je er toch weer onderuit gekomen. Waarschijnlijk voel jij je vanavond of morgen weer kut hierdoor en praat je het weer goed om iets te gaan gebruiken.
Ik ga ervan uit dat jij geen extreme hart aandoening hebt waardoor je niet zo ver zou kunnen fietsen? Want als je lichamelijk zo slecht in staat bent zou je überhaupt geen drugs moeten gebruiken want dat overleef je ook niet.