Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
372 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
voor mij te ver met mijn conditie
dan moet ik een brug over fietsen waar ik ook met elektrische fiets moeite mee hebt
en dit wist ik gisteren wel alleen zei begeleiding de hele tijd komt goed wacht het morgen af
en btw heb zelf pinpas oid niet in eigen beheer
Klik om te vergroten...
Kan je er niet beter voor zorgen dat er altijd wat op je OV kaart staat voor in gevallen van nood zoals nu?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gek idee: OV opwaarderen met de rekening die je gebruikt om mensen en bedrijven op te lichten. Doe je in elk geval wat nuttigs met dat geld.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
Kan je er niet beter voor zorgen dat er altijd wat op je OV kaart staat voor in gevallen van nood zoals nu?
Klik om te vergroten...
ja dat moet ik ook meer op hameren/erg in houden

dat kan niet haha die rekening heeft geen pas anders had ik dat allang gedaan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Maar jij zit dus bij begeleid wonen? Dan lijkt het mij toch dat deze mensen jou ondersteunen en al helemaal voor dit gesprek.
Aan de andere kant je kan wel zelf boodschappen doen voor je moeder en online drugs kopen dus zo "dom" ben je ook weer niet.
En dit bedenk ik zelf na aanleiding van jouw post gedrag dus vul ik het zelf even in. Zelf doe je ook alles maar een beetje half gebakken de hele tijd dus ik snap dan ook wel dat de mensen die jou zouden moeten helpen het er ook niet zo nauw mee nemen.
Maar dit is natuurlijk wel weer een flater eerste klas. Als jouw conditie zo belabberd is dan zou ik daar ook maar even werk van maken want dit is toch best wel slecht dat je niet een paar km ik neem aan dat het geen 25/30km is. En zelfs dat zou een jongeman als jou gewoon moeten kunnen fietsen maar dat terzijde.

Dit is ook weer zo'n momentje van hoe graag wil ik dit? Pak ik die fiets en maak ik die extra meters? Spreekwoordelijk stapje erbij doen!
Jij wist natuurlijk al lang dat je het geld niet op je pinpas stond en dat je het fietsen als excuus zou gaan gebruiken om maar af te melden :wink:
Zo ben je er toch weer onderuit gekomen. Waarschijnlijk voel jij je vanavond of morgen weer kut hierdoor en praat je het weer goed om iets te gaan gebruiken.

Ik ga ervan uit dat jij geen extreme hart aandoening hebt waardoor je niet zo ver zou kunnen fietsen? Want als je lichamelijk zo slecht in staat bent zou je überhaupt geen drugs moeten gebruiken want dat overleef je ook niet.
Klik om te vergroten...
hoezo onderuit gekomen
ik heb een telefonische afspraak ik laat het toch gewoon doorgaan had ook een middelvinger kunnen geven

dit voelt zeker niet als er onderuit komen en hierdoor ga ik echt niet gebruiken of wordt mijn zucht überhaupt al iets hoger

jonge man van 120kg en 1.80m met een weerstand van 0
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ja dat moet ik ook meer op hameren/erg in houden

dat kan niet haha die rekening heeft geen pas anders had ik dat allang gedaan
Klik om te vergroten...
Maar je kunt er geld mee overboeken, toch? Dus ook naar je eigen rekening om je ov kaart op te laden.

MR_CHIP zei:
hoezo onderuit gekomen
ik heb een telefonische afspraak ik laat het toch gewoon doorgaan had ook een middelvinger kunnen geven

dit voelt zeker niet als er onderuit komen en hierdoor ga ik echt niet gebruiken of wordt mijn zucht überhaupt al iets hoger

jonge man van 120kg en 1.80m met een weerstand van 0
Klik om te vergroten...
Tijd om daar wat aan te gaan doen! Je hebt het over een elektrische fiets, zeker op hoge ondersteuningsstanden is het dan bewegen met weinig belanden.
Als je opstaat en voor je naar bed gaat een kwartiertje of half uurtje wandelen, 's middags een rondje fietsen. De deur uit en buitenlucht snuiven!
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
ja dat moet ik ook meer op hameren/erg in houden

dat kan niet haha die rekening heeft geen pas anders had ik dat allang gedaan
Klik om te vergroten...
Hoe zet je normaal geld op je OV kaart dan? Als jij op tijd overlegt met je curator kun je best wat geld voor nood op je OV kaart zetten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Hoe zet je normaal geld op je OV kaart dan? Als jij op tijd overlegt met je curator kun je best wat geld voor nood op je OV kaart zetten.
Klik om te vergroten...
1 dag van te voren dus gisteren had ik idd effe moeten bellen met curator van hee kan je alsjeblieft geld op de leefgeld pas zetten
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Maar je kunt er geld mee overboeken, toch? Dus ook naar je eigen rekening om je ov kaart op te laden.


Tijd om daar wat aan te gaan doen! Je hebt het over een elektrische fiets, zeker op hoge ondersteuningsstanden is het dan bewegen met weinig belanden.
Als je opstaat en voor je naar bed gaat een kwartiertje of half uurtje wandelen, 's middags een rondje fietsen. De deur uit en buitenlucht snuiven!
Klik om te vergroten...
ik kan zeker met die rekening overmaken ja
maar niet naar mijn leefgeld pas
die accepteert alleen inkomende overboeking vanuit beheerrekening zo werkt dat bij curatele of in ieder geval bij stichting veritas vertegenwoordiging zo
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
1 dag van te voren dus gisteren had ik idd effe moeten bellen met curator van hee kan je alsjeblieft geld op de leefgeld pas zetten
Klik om te vergroten...
Dan weet je wat je vandaag te doen staat toch? Er komt vast weer zo’n situatie als dit binnenkort en dan staat er al geld op je OV kaart en kun je gewoon naar de afspraak toe.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Torchic zei:
Dan weet je wat je vandaag te doen staat toch? Er komt vast weer zo’n situatie als dit binnenkort en dan staat er al geld op je OV kaart en kun je gewoon naar de afspraak toe.
Klik om te vergroten...
ik heb al een mail gestuurd met of er periodiek geld naar leefgeld pas kan voor OV
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
ik heb al een mail gestuurd met of er periodiek geld naar leefgeld pas kan voor OV
Klik om te vergroten...
En controleren ze dan ook dat dat geld daadwerkelijk na je OV kaart gaat? Volgensmij moeten ze er wel zo dicht bovenop zitten bij jou.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Torchic zei:
En controleren ze dan ook dat dat geld daadwerkelijk na je OV kaart gaat? Volgensmij moeten ze er wel zo dicht bovenop zitten bij jou.
Klik om te vergroten...
die leefgeldpas is niet in eigen beheer dus als ik OV opwaardeer is dat samen met begeleiding en mijn ov pas en hun hebben dan de pas waarvan ik de pincode zelfs niet weet en contactloos betalen is uitgezet (mocht ik die pas zelf ooit jatten kan ik er niks mee op die manier )
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
De deur uit en buitenlucht snuiven!
Klik om te vergroten...
Snuif eens wat anders 🤗.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Snuif eens wat anders 🤗.
Klik om te vergroten...
Ik snuif ook wel eens verdampte thee 😱

Tijdens het werk snuif ik zelfs verdampte thee in de buitenlucht. Moet niet gekker worden.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Ik snuif ook wel eens verdampte thee 😱

Tijdens het werk snuif ik zelfs verdampte thee in de buitenlucht. Moet niet gekker worden.
Klik om te vergroten...
Nou ik vind dat je nu wel grenzen aan het opzoeken bent mevrouwtje pløp!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
als je denkt dat een elektrische fiets zo makkelijk is dat je geen kracht hoeft te zetten(is vaak een misvatting door mensen ) vaak kom ik tegen de 25km/u aan en dan schroeft hij de ondersteuning terug (want dat moet volgens de wet )
Klik om te vergroten...
Laatst zei je nog. Ik kan niet op een normale fiets fietsen omdat je zo’n slechte conditie hebt. Nu zeg je dat een elektrische fiets niet makkelijk is maar je fietst wel 25kmph. 😌
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
ik voel bijna geen dip
niet net als bij middelen die inwerken echt op serotonine en dopamine
kan ook nog gewoon goed slapen

en let wel een terugval hoeft niet altijd per ongeluk te gaan dit was gewoon gepland door mij
Klik om te vergroten...
Je blijft mij verbazen 😂

1of 2 weken clean en dan praten over een terugval is ook niet echt een terugval toch?

En jij wil ook helemaal niet clean worden maar tijdelijk niet gebruiken dat is ook heel iets anders. Dus jij hebt sowieso geen terugval want jij hebt je volgende keer gebruiken waarschijnlijk al weer ingepland 🫠
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Laatst zei je nog. Ik kan niet op een normale fiets fietsen omdat je zo’n slechte conditie hebt. Nu zeg je dat een elektrische fiets niet makkelijk is maar je fietst wel 25kmph. 😌
Klik om te vergroten...
ik fiets vaak boven de 25 ja
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
ik fiets vaak boven de 25 ja
Klik om te vergroten...
Dat strookt niet echt met elkaar hè 😉
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Dat strookt niet echt met elkaar hè 😉
Klik om te vergroten...
dat ik een slechte conditie hebt wil niet zeggen dat ik niet normaal kan fietsen alleen geen voor mij lange afstand naar moeder is max20 min bijv

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...134135136137138...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."