#1
Het is niet toegestaan om privèberichten openbaar te posten. Daarnaast zou ik het ernstig waarderen als je respecteert dat ik je zeg dat ik vandaag bij je terug kom en dat je even geduld moet hebben.vind het fijn om zo genoemd te worden
en dan ook nog een trap na te krijgen
@N3K0 zegt niet dat jij kinderachtig bent, ze benoemt je gedrag als kinderachtig. Dat is een flink verschil.
Is misschien een harde spiegel die je voorgehouden wordt, maar de zachtere variant die je voorgehouden is vanaf je bestelling van je drugs tot je ging gebruiken heeft weinig geholpen, toch?
Ik zie in de post van N3K0 geen gedrag wat tegen de forumregels in gaat, wel een hard bericht in de hoop dat dat wél aankomt. Als je andere posts van haar leest zou je die intentie er misschien beter uit halen.
Niet leuk om te lezen, klopt. En aangezien je in de dip van je gebruik zit vast extra kut. Klopt.
Kun je je ergens bedenken, nu of als je weer een beetje opkrabbelt uit je dip, hoe het voor forumleden die je tot in den treure proberen te helpen voelt als je post dat je drugs hebt besteld en dit keer ècht verantwoord gaat gebruiken, terwijl iedereen weet dat dat gewoon niet zo is? Je zet mensen daarmee in een machteloze positie waarin ze een trein op een afgrond af zien rijden en ze vanalles kunnen proberen om te zorgen dat die trein stopt. Maar niets helpt, die trein moet en zal de afgrond in.
Dan krijg je dus soms wat hardere reacties. Daarnaast is dit niet de eerste keer dat je gedrag na gebruik onprettig is, en naar mij toe zelfs drammerig. Maak van jouw dip niet ons probleem, deal?
Als je wil dat ik je topic sluit zoals je vroeg, prima. Maar denk daar goed over na, want moderators zijn geen marionetten die stante pede op je grillen dienen te reageren.
Ik hoop van harte dat je vlot de hulp krijgt die je nodig hebt en dat je je herstel oppakt.