#1
Die baas van jouw is denk ik alleen wel misleidend. Als je geld en vrouwen wilt, moet je echt iets anders gaan doen denk ik.. Volgens mij verspeel je juist je kansen op de middellange termijn.
En dat je nu bang bent voor verandering is normaal, maar ergens weet je wel beter. Je verslaving heeft je gevangen en hoe langer je jezelf voor de gek houdt, hoe meer je gaat verliezen.
Maar, we gaan allemaal dood, dus er is volgens mij ook geen specifieke goede manier, maar die van jouw lijkt me wel pijnlijk en zwaar zo.
Zet hem op, en meer dan veel hulp is een hypnotherapie misschien de oplossing bij jou.
Spring is in the air!
En dat je nu bang bent voor verandering is normaal, maar ergens weet je wel beter. Je verslaving heeft je gevangen en hoe langer je jezelf voor de gek houdt, hoe meer je gaat verliezen.
Maar, we gaan allemaal dood, dus er is volgens mij ook geen specifieke goede manier, maar die van jouw lijkt me wel pijnlijk en zwaar zo.
Zet hem op, en meer dan veel hulp is een hypnotherapie misschien de oplossing bij jou.
Spring is in the air!