Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
390 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha

we blijven sterk met niet gebruiken, telkens als ik aan drugs gebruik denk/fantaseer komt dat enge gevoel van bijna dood gaan die ik toen had met hartslag van 30 weer naar boven dus dat is wel een goede motivatie
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
sure jij kan het weten ofc , leuke kut opmerking btw

niet dat het me iets doen , eerst wel voor effe nu doet het me geen tering
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fucking klote man!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op verzoek van ts topic al dan niet tijdelijk gesloten.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
💪
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik lees het topic af en toe mee, maar wat knap van je! Wat heb je al goede stappen gezet🥰

Zelf heb ik een probleem met 3mmc maar ben er ook hard mee aan het werk. Het is ontzettend zwaar maar het gaat je veel brengen!
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt het allemaal al goed geregeld! Ff doorbijten nu! You got this 💪🏻
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zat er vaak zat tegen aan / tijdelijk in
gelukkig herstelt het zich tot nu toe telkens wel maar er kan een moment komen dat het anders loopt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Ik kan ook alleen maar onderstrepen wat de rest ook al aangeeft. Er zijn ook behoorlijk wat klinieken die nauwelijks wachttijden hanteren. Voor mij was destijds een wachttijd ook te lang geweest. Dan had ik niet meer geleefd. De mensen die jouw helpen met beschermd wonen zouden alleen toch maar blij kunnen zijn hoe sneller je terecht kan?

Mocht je een lijstje met klinieken willen met nauwelijks wachttijd, mag je gerust een pb'tje sturen.
Klik om te vergroten...
zijn die klinieken niet meer voor mensen die elke dag gebruik (en ook misschien fysiek afhankelijk zijn)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jouw situatie is urgent!
Vraag jezelf niet af wat anderen misschien vinden over jouw hulpvraag, maar geef aan dat je asap hulp nodig hebt in jouw situatie!
Wacht niet langer, kom in actie!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Top, morgen een update dus? Sterkte gozer, je bent het waard. Tijd om in jezelf te gaan geloven. Je gaat hier beter uit komen.

Vraag hulp, stuur een pb… ik reply altijd.
Klik om te vergroten...
inhoud mail
Hoi X

ik heb eigenlijk geen idee of de gesprekken (want Antes is ambulante hulp) goed genoeg gaan helpen om van deze verslaving af te komen
is het misschien verstandiger om te kijken naar eventuele opname (zodat alles zoveel mogelijk tegelijk aangepakt kan worden ) in een goede/uitgebreid hulpverlening setting/tracject

hoor graag hoe jij hierover denkt
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik loop zelf in het zelde traject, ook in dordt.. vertoonde ook goeie destructief gedrag op me zelf, en het boeide me niks goed da je de stap heb genomen destijds ook !

gebruikte elk weekend sws wn soms doordeweeks

langetijd goed gegaan tot 3 weken gelede heb ik 3 weekenden weer 3mmc gebruikt en t laaste weekend 3g weggewerkt, de volgende dag het laaste grammetje door de wc gegooit, iedereen glijd uit opstaan doen we ook weer je blijft uitglijden tot je niet meer valt en ook jij komt daar, kleine stapjes en soms groote sprongen

ik ben zelf 23 je ken me altijd berichte !
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinieken zijn voor iedereen die drugsgebruik niet meer in de hand heeft, en daar ben jij er één van. Lees je post nog ff terug met het overzicht van wat jij op een avond weggewerkt hebt. Dan zul je inzien dat je echt een probleem hebt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
net curator gebeld

mijn curator was woest as donderdag gaat ze iedereen lastig vallen bij Antes die ze kent dat dit te schandalig voor woorden is
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kerel, niet mailen maar bellen. Mailtjes belanden op de grote hoop. Telefoontjes kunnen niet genegeerd worden. Actie!

Maar voor nu, ga ff wandelen, je hoofd leegmaken, rustig nadenken over wat er allemaal is gebeurd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik mail heb ik altijd wel binnen 24 uur reactie

ik neem dit echt wel serieus sorry als dat niet zo overkomt maar ik doe het liefst alles via de mail dan heb 1 alles op zwart/wit 2 kan ik dit ook laten zien aan de rest van de begeleiders/hulpverlening
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan mail je en bel je er achteraan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
best veel info gehad van verschillende klinieken met eventueel dan een optie in zuid-afrika
@LucidLucy thanks doet me goed dat jullie mij zoveel handvaten/informatie geven
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goed bezig. Houd er wel rekening mee dat je in ZA alles in 't Engels zult moeten doen (voor mij een groot minpunt). Had je Triora al gevonden? Is mij goed bevallen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dupont zei:
Goed bezig. Houd er wel rekening mee dat je in ZA alles in 't Engels zult moeten doen (voor mij een groot minpunt). Had je Triora al gevonden? Is mij goed bevallen.
Klik om te vergroten...
Triora heb ik ook doorgestuurd yes!

Een deel is in het Engels in Z-A. Maar veel behandelaren spreke ook Zuid Afrikaans en/of gebrekkig Nederlands.

Ze verstaan vrijwel allemaal Nederlands, alleen praten ze geregeld in het Engels.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...127128129130131...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."