Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ahh balen, ja uiteindelijk liep het bij ons lastminute ook anders en zijn we niet gegaan. Chicks die moesten nog naar Utrecht en die zouden anders geen ov meer hebben ofzo. En ik was eigenlijk ook al best wel gesloopt. Maar wat ik hoorde van andere vriend was het wel echt heel vet.

Misschien dat we elkaar ergens anders nog wel tegenkomen :tongueout:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
19 september salon berlin, dan met ADE een feestje (denk Luminosity of in trance we trust) en dan pas weer met oud en nieuw :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
MusicIsLife zei:
leipebaviaan zei:
Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
Klik om te vergroten...

En van de drugs afblijven hè! :wink:

OT
Lege agenda momenteel #huilenmetdepetop :cry:
Klik om te vergroten...

Jaazeker, dat wordt weer rammen op redbull. :sunglasses: Jij helemaal geen festival de komende maanden?
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#4

En, wie is het allemaal gelukt een kaartje te krijgen?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
10 mei, Psychedelic Rave, Factory010 in Rotterdam.

Lastminute toch maar een kaartje gekocht. Zin in!



http://www.maassilo.com/?post_type=agenda&p=3908
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgend jaar toch maar eens Thunderdome aandoen. Wie meedoet zie ik dan wel weer. Maar volgend jaar moet ik er toch maar eens bij zijn. :)
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoop Dogg

I wanna thank me tour met Warren G, Obie Trice e.a.

Maart 2020 in 020
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wauw, wat een ongekend succes afgelopen zaterdag op Lost Treasures. Dit feest werd voor het eerst gegeven en het was boven verwachting!

Een feest met ouwe trance en classics met dj's zoals DJ Francois, Bjorno, Franky Dux en Philip
Een 23+ feest wat ik zelf geweldig vind....ben zelf pas 25 en krijg ook vaak leuke reacties wat ik op zo'n feest doe met 'ouwe' muziek.
Maar de muziek is gewoon machtig en de sfeer is altijd geweldig op deze feesten.

Op naar het volgende classics feestje François The Classics 21 maart.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
The Streets, maart 2020
Roffa, Maassilo

Christina Branco, april 2020
Roffa, De Doelen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waar zijn die dikke psytrance feesten?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ASOT 950. Wie gaat ook?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Over een aantal maanden alweer Defqon.1 :rockband:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zaterdag Angerfist in Gigant Apeldoorn
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit weekend history of hardcore: praise the labels in hemkade. 🥳
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Zaterdag Angerfist in Gigant Apeldoorn
Klik om te vergroten...
Nice!
Ik ga zaterdag naar Shellshock. En toevallig vandaag ook gratis kaarten van in de mailbox gekregen.
Zin in, want wat een Line up!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
BraboF zei:
Nice!
Ik ga zaterdag naar Shellshock. En toevallig vandaag ook gratis kaarten van in de mailbox gekregen.
Zin in, want wat een Line up!
Klik om te vergroten...

Oeh cool! Nice line-up idd, jaloers. Ik zit alleen altijd met vervoer dan omdat het een takke-eind weg is voor mij (ik woon dus in Apd) en ik geen auto heb. Have fun!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Perenijsje thanks, jij ook!
In ons geval gaat het vervoer ook niet makkelijk worden. Maar met een trein, bus en taxi zullen we een heel eind komen^_^
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, dat podium zal zeker ook bezocht worden
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#19
29 februari Reggae Groningen! In de Aa kerk!
Lets Blazeee
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
ASOT 950. Wie gaat ook?
Klik om te vergroten...
Ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."