Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZERO- zei:
Naar Placebo vanavond! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Lege capsules mee? :tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zaterdag weer beuken bij indicator in groningen!!!!!!!!!!!!! Wel nuchter uiteraard. :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Godverdomme godverdomme voor de zoveelste keer weer ziek geworden. Had toch zo gehoopt dat na het staken van harddrugs het immuunsysteem zou verbeteren... wat een klote zooi zeg, morgen geen indoor feest...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanavond weer naar fabric! met Roman Flügel, Daniel Avery, In Aeternam Vale, Kölsch & more (dat kopieerde ik van fb ja, ik ken alleen Kolsch). Lekker nuchter dansen deze keer.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
Vanavond weer naar fabric! met Roman Flügel, Daniel Avery, In Aeternam Vale, Kölsch & more (dat kopieerde ik van fb ja, ik ken alleen Kolsch). Lekker nuchter dansen deze keer.
Klik om te vergroten...

Pfff, gooi maar zout in de wonden! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
straks feestje op nog bekend(en open) te maken locatie. hopelijk blijft de gestapo thuis :rock:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MusicIsLife zei:
Misschien Nachtcollege volgende week donderdag
Klik om te vergroten...
Nachtcollege is altijd een gaaf feestje! Ben al vaak in Utrecht geweest.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien Nachtcollege volgende week donderdag

Sowieso XQvlusive B-front 30 januari :rock:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net kaarten besteld voor HYTE met oa Chris Liebing. Met ADE vond ik HYTE echt het perfecte techno feest, dus moest er gewoon weer heen :grin:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
2 januari Liquicity! voor het eerst naar een drum and bass feest, normaal niet zo erg mijn smaak maar een keer wat anders dan techno lijkt me ook wel interessant!
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#11
kokosmakroon900 zei:
2 januari Liquicity! voor het eerst naar een drum and bass feest, normaal niet zo erg mijn smaak maar een keer wat anders dan techno lijkt me ook wel interessant!
Klik om te vergroten...

Wat leuk, daar ga ik ook naartoe! :) Ik ben ook naar de buiten editie geweest met een groep vrienden deze zomer. Maar binnen schijnt ook erg vet te zijn. Ik moet je wel waarschuwen, de verhouding man-vrouw is 90-10 haha.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Narayani zei:
kokosmakroon900 zei:
2 januari Liquicity! voor het eerst naar een drum and bass feest, normaal niet zo erg mijn smaak maar een keer wat anders dan techno lijkt me ook wel interessant!
Klik om te vergroten...

Wat leuk, daar ga ik ook naartoe! :) Ik ben ook naar de buiten editie geweest met een groep vrienden deze zomer. Maar binnen schijnt ook erg vet te zijn. Ik moet je wel waarschuwen, de verhouding man-vrouw is 90-10 haha.
Klik om te vergroten...

vet! wie weet zie ik je nog wel :grin: Ik zal een groene spacebril ophebben, dus als je me ziet kan je me best even aanspreken!!! (en mag je hem best even lenen als je wil :wink: ).
Wat betreft vrouwen.... kwaliteit is beter dan kwantiteit wat mij betreft.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#13
kokosmakroon900 zei:
vet! wie weet zie ik je nog wel :grin: Ik zal een groene spacebril ophebben, dus als je me ziet kan je me best even aanspreken!!! (en mag je hem best even lenen als je wil :wink: ).
Wat betreft vrouwen.... kwaliteit is beter dan kwantiteit wat mij betreft.
Klik om te vergroten...

Mediahaven is niet zo groot, dikke kans dat ik je tegen kom. Dan ruilen we kort van spacebril, de mijne is wat verbogen maar ik heb er ook een in het zwart. Vind 'm zelf niet eens geweldig om op te hebben maar is een tof dingetje om random mensen gek mee te maken als ze het nog niet kennen en vaag zijn haha.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik terug ben:
26 decemer Het Dikke Kerstfeest @ Winkel van Sinkel
NYE @ Tivoli Vredenburg!
30 januari Sneeuwbal Festival @ Fort Vechten
19 februari Modular @ Factory 010
10 maart Jeugd van Tegenwoordig @ Tivoli
18 maart Opgezwolle @ HMH

Niet verkeerd al zeg ik het zelf :grin: :grin: :grin:
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Niet verkeerd al zeg ik het zelf :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Jij gaat het aardig druks krijgen :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben naar Paul Kalkbrenner in de HMH geweest twee jaar of wat geleden en toen was het 'gewoon' tot half 12. Er waren behoorlijk wat mensen met ogen als schoteltjes die naarstig op zoek waren naar een after.....
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ZERO- zei:
Ik ben naar Paul Kalkbrenner in de HMH geweest twee jaar of wat geleden en toen was het 'gewoon' tot half 12. Er waren behoorlijk wat mensen met ogen als schoteltjes die naarstig op zoek waren naar een after.....
Klik om te vergroten...

ah oke, dat is dan wat minder. Ik ga liever naar een feestje wat ''gewoon'' tot een uur of 6/7 is. Anders moet ik tot 7 uur 's ochtends wachten tot de trein weer rijdt. (ik woon in een gehucht waar de laatste trein/bus heel vroeg gaat. Ik denk dat ik dan toch maar naar a state of trance ga :grin: . Vorig jaar op het laatste moment een kaartje gekocht voor 30 euro terwijl ze ''nieuw'' 75 waren. Hoop dat dat deze keer weer lukt.

Maar in iedergeval bedankt voor de info :wave:
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#18
19 december valhalla rai
1 januari Reaktor warehouse elementstraat
23 januari hardbass gelredome
27 chateau techno ferrodome
verder was een van de easter editions van awake liefst met capriati maar die kaartjes zijn zoo duur
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#19
good_TIMes zei:
19 december valhalla rai
1 januari Reaktor warehouse elementstraat
23 januari hardbass gelredome
27 chateau techno ferrodome
verder was een van de easter editions van awake liefst met capriati maar die kaartjes zijn zoo duur
Klik om te vergroten...

goeie voornemens zie ik!

Awakenings is inderdaad ongelooflijk duur en wat mij betreft het niet waard. Het is erg commercieel. Ben je al is naar een awakenings geweest? natuurlijk is Capriati wel een dj die niet erg vaak in Nederland komt. Dus verleidelijk om naartoe te gaan.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#20
19 dec Valhalla :hearteyes: tweede keer dat ik ga, vorig jaar was supervet!
2 jan Liquicity - ook tweede keer, eerste keer was festival in de zomer. Met een grote groep vrienden dus ook enorm veel zin in!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."