#1
Lege capsules mee?ZERO- zei:Naar Placebo vanavond!![]()
Lege capsules mee?ZERO- zei:Naar Placebo vanavond!![]()
ZERO- zei:Vanavond weer naar fabric! met Roman Flügel, Daniel Avery, In Aeternam Vale, Kölsch & more (dat kopieerde ik van fb ja, ik ken alleen Kolsch). Lekker nuchter dansen deze keer.

Nachtcollege is altijd een gaaf feestje! Ben al vaak in Utrecht geweest.MusicIsLife zei:Misschien Nachtcollege volgende week donderdag

kokosmakroon900 zei:2 januari Liquicity! voor het eerst naar een drum and bass feest, normaal niet zo erg mijn smaak maar een keer wat anders dan techno lijkt me ook wel interessant!
Narayani zei:kokosmakroon900 zei:2 januari Liquicity! voor het eerst naar een drum and bass feest, normaal niet zo erg mijn smaak maar een keer wat anders dan techno lijkt me ook wel interessant!
Wat leuk, daar ga ik ook naartoe!Ik ben ook naar de buiten editie geweest met een groep vrienden deze zomer. Maar binnen schijnt ook erg vet te zijn. Ik moet je wel waarschuwen, de verhouding man-vrouw is 90-10 haha.
kokosmakroon900 zei:vet! wie weet zie ik je nog welIk zal een groene spacebril ophebben, dus als je me ziet kan je me best even aanspreken!!! (en mag je hem best even lenen als je wil
).
Wat betreft vrouwen.... kwaliteit is beter dan kwantiteit wat mij betreft.
ZERO- zei:Niet verkeerd al zeg ik het zelf![]()
![]()
![]()
ZERO- zei:Ik ben naar Paul Kalkbrenner in de HMH geweest twee jaar of wat geleden en toen was het 'gewoon' tot half 12. Er waren behoorlijk wat mensen met ogen als schoteltjes die naarstig op zoek waren naar een after.....

good_TIMes zei:19 december valhalla rai
1 januari Reaktor warehouse elementstraat
23 januari hardbass gelredome
27 chateau techno ferrodome
verder was een van de easter editions van awake liefst met capriati maar die kaartjes zijn zoo duur
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."