Ik mag vandaag ook weer lekker de bejaarde uitgangen. Ik vind het zo chill hè, dat dit na corona is blijven hangen. Ik ben teveel gehecht aan m'n slaap.
#2
Wauw wat was het een super feest gisteren, beste kleinere feest wat we in jaren hebben gehad🥰
Mooie locatie, goed geluid, DJ's draaiden allemaal echt top, gemoedelijke sfeer, alles liep gewoon lekker soepel de hele dag. Zaten er allebei super goed in en zijn echt de hele dag flink losgegaan en hebben geen seconde gezeten🔥
#3
Vanavond in Effenaar. Ben zo benieuwd!
#4
Die doet hij ook op zijn DVD In The Flesh, echt een aanrader trouwens.
#5
Tijd voor een beetje deep house!
Overmorgen naar de Maassilo in Rotterdam voor een heerlijk feestje!
Kan niet wachten om Tchami een keer live te horen!
Klauw/Klaun 14 feb
Rewire 3-5 april
Nick Cave & the Bad Seeds 29 april
Swans 20 mei The Crave 6 juni
Soltice 20 juni
Fullmoonparty Kijkduin 4 juli
Landjuweel ?
Psy-Fi 19-23 augustus
#8
Kendrick Lamar - Amsterdam Ziggo Dome 23 Februari 2018.
Wiz khalifa - Les Ardentes België 6 Juli 2018
#9
Wayne Hancock op North Sea Jazz heeft me ook in trance gebracht. Wat was dat goed zeg!
#10
Best wel zuur
#11
Yacopsae! Nice one
#12
even een vraagje! weet iemand toevallig tot hoelaat het optreden van paul kalkbrenner duurt op 18 februari?
#13
Dat belooft wel een hyperactief avondje te worden daar.
Wat zal Bong-Ra gaan doen daar? Hij doet zo veel verschillende dingen. <3
Olle
#14
mathijs zei:
domzel zei:
Herbie Hancock quartet
Lionel Loueke
Nathan East
Vinnie Colaiuta
Gaat er nog iemand dit weekend naar State X New Forms in Den Haag? Veel experimentele muziek waar ik wel van houd.
#16
@ Deranged:
VAN DER GRAAF GENERATOR
Datum: zaterdag 14 april 2007
Voorverkoop vanaf: zaterdag 23 december 2006
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 25,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./ 18,- p.j.)
Paradiso
Verder:
The Chemical Brothers
Datum 29 juni 2007
Heineken Music Hall
Beetje prijzig (€32) en tijdens Rock Werchter, waarschijnlijk staan ze ook wel op een of ander festival.
El Camino (afscheidsconcert volg deze Haarlemse band al jaren) + Zoppo
vrijdag 23 februari
Patronaat
Aanvang: 21:00
€ 7,-
65daysofstatic + support
Vr. 20 april 2007
Patronaat
Prijs € 9,-
Open 20.00 u Aanvang 20.30 u
#18
Zaterdag in Simplon, Nieuw Vuil. House, Tchno, Electro feestje (+ de beste DnB-crew van Nederland).
Met o.a. Noisia en Krause.
Vette shiiiiht!!!!!
#19
5 jun 2007 The Who
Ahoy, Rotterdam
artiest(en) The Who
voorprogramma Support act nog niet bekend
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 17 feb 2007
entree €54.00 €56.00 €58.00 €60.00
ik wil daar wel heen al zijn die kaarten best duur..
#20
Ik moet daar ook wel heen ja.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.